Fix resultaat van Farbar Recovery Scan Tool (x64) Versie:04-10-2015 Gestart door Gijs (2017-02-01 20:23:22) Run:2 Gestart vanaf C:\Users\Gijs\Downloads Geladen Profielen: Gijs (Beschikbare Profielen: Gijs) Boot Modus: Normal ============================================== fixlist inhoud: ***************** start CreateRestorePoint: CloseProcesses: HKU\S-1-5-18\...\Run: [] => 0 ShellExecuteHooks: Geen Naam - {929A0500-AA86-11E6-BA1A-64006A5CFC23} - -> Geen bestand ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Geen bestand ShellIconOverlayIdentifiers: [00avg] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Geen bestand S2 Fgerdomsterich; C:\Program Files (x86)\Ckunash\AnifiiedvejilyCollector.dll [X] R2 ibtsiva; %SystemRoot%\system32\ibtsiva [X] U0 aswVmm; geen ImagePath S3 dbx; system32\DRIVERS\dbx.sys [X] S1 xkaokxvp; \??\C:\WINDOWS\system32\drivers\xkaokxvp.sys [X] 2017-01-24 23:54 - 2017-01-25 21:37 - 00000000 ____D C:\Program Files (x86)\AVG 2017-01-24 23:53 - 2017-01-25 21:36 - 00000000 ____D C:\Users\frank\AppData\Local\AvgSetupLog 2017-01-24 23:53 - 2017-01-25 00:09 - 00000000 ____D C:\Users\frank\AppData\Local\Avg 2017-01-24 23:53 - 2017-01-24 23:53 - 03449296 _____ (AVG Technologies CZ, s.r.o.) C:\Users\frank\Downloads\AVG_Protection_Free_1597.exe 2017-01-24 23:02 - 2017-01-24 23:33 - 00000000 ____D C:\ProgramData\HitmanPro 2017-01-06 14:33 - 2017-01-06 14:33 - 00000000 ____D C:\Program Files (x86)\p5rsnjhp 2017-01-25 21:37 - 2016-12-13 14:28 - 00000000 ____D C:\ProgramData\Avg 2017-01-24 22:09 - 2016-12-13 14:28 - 00000000 ____D C:\ProgramData\Avira 2017-01-18 12:42 - 2016-12-17 21:51 - 00000000 ____D C:\Program Files (x86)\nyjhxuh3 C:\Program Files (x86)\Ckunash Task: {82ABEE8F-56B0-405D-8C6F-454E4C9D8189} - System32\Tasks\Aneertpocosy Collector => C:\Program Files (x86)\Ckunash\aruqoward.exe Task: {E6010D43-6AE7-4B59-8E67-EC78FD8E8E96} - \Microsoft\Windows\NetCfg\BindingWorkItemQueueHandler -> Geen bestand <==== AANDACHT EmptyTemp: Reboot: end ***************** Herstelpunt is succesfol gemaakt. Proces succesvol afgesloten. HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\ => waarde niet gevonden. HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\explorer\ShellExecuteHooks\\{929A0500-AA86-11E6-BA1A-64006A5CFC23} => waarde niet gevonden. HKCR\CLSID\{929A0500-AA86-11E6-BA1A-64006A5CFC23} => sleutel niet gevonden. HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\00avast => sleutel niet gevonden. HKCR\CLSID\{472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => sleutel niet gevonden. HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\00avg => sleutel niet gevonden. HKCR\CLSID\{472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => sleutel niet gevonden. Fgerdomsterich => dienst niet gevonden. ibtsiva => dienst niet gevonden. aswVmm => Kon service niet stoppen. aswVmm => dienst kon niet worden verwijderd dbx => dienst niet gevonden. xkaokxvp => dienst niet gevonden. "C:\Program Files (x86)\AVG" => bestand/map niet gevonden. "C:\Users\frank\AppData\Local\AvgSetupLog" => bestand/map niet gevonden. "C:\Users\frank\AppData\Local\Avg" => bestand/map niet gevonden. "C:\Users\frank\Downloads\AVG_Protection_Free_1597.exe" => bestand/map niet gevonden. "C:\ProgramData\HitmanPro" => bestand/map niet gevonden. "C:\Program Files (x86)\p5rsnjhp" => bestand/map niet gevonden. "C:\ProgramData\Avg" => bestand/map niet gevonden. "C:\ProgramData\Avira" => bestand/map niet gevonden. "C:\Program Files (x86)\nyjhxuh3" => bestand/map niet gevonden. "C:\Program Files (x86)\Ckunash" => bestand/map niet gevonden. HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{82ABEE8F-56B0-405D-8C6F-454E4C9D8189} => sleutel niet gevonden. C:\Windows\System32\Tasks\Aneertpocosy Collector => niet gevonden. HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Aneertpocosy Collector => sleutel niet gevonden. HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{E6010D43-6AE7-4B59-8E67-EC78FD8E8E96} => sleutel niet gevonden. HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\NetCfg\BindingWorkItemQueueHandler => sleutel niet gevonden. EmptyTemp: => 12.9 MB tijdelijke gegevens verwijderd. Het systeem moest herstart worden.. ==== Eind van Fixlog 20:24:04 ====