Fix resultaat van Farbar Recovery Scan Tool (x64) Versie: 04.03.2018 Gestart door Jan (09-03-2018 10:25:58) Run:1 Gestart vanaf C:\Users\Jan\Desktop Geladen Profielen: Jan (Beschikbare Profielen: Jan) Boot Modus: Normal ============================================== fixlist inhoud: ***************** start CreateRestorePoint:ContextMenuHandlers1: [KuaiZipShlExt] -> {6ADF19E3-77A3-4395-ADB4-9FD7D351EB3E} => -> Geen bestand ContextMenuHandlers1: [ContextMenuExt] -> {6ADF19E3-77A3-4395-ADB4-9FD7D351EB3E} => -> Geen bestand ContextMenuHandlers1: [JZContextMenuExt] -> {9175E343-1C41-4490-B178-14F36504F07E} => -> Geen bestand ContextMenuHandlers1: [JZipShlExt] -> {9175E343-1C41-4490-B178-14F36504F07E} => -> Geen bestand ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> Geen bestand Task: {79A0002E-6365-4D64-8E0F-8A5657D709E5} - \Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager -> Geen bestand <==== AANDACHT FF ProfilePath: C:\Users\Jan\AppData\Roaming\Profiles\6tqd8mrq.default [niet gevonden] <==== AANDACHT GroupPolicy: Restrictie <==== AANDACHT Hosts: EmptyTemp: end ***************** Fout: (0) Mislukt een herstelpunt maken. "HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\ContextMenuExt" => is succesvol verwijderd HKLM\Software\Classes\CLSID\{6ADF19E3-77A3-4395-ADB4-9FD7D351EB3E} => niet gevonden "HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\JZContextMenuExt" => is succesvol verwijderd HKLM\Software\Classes\CLSID\{9175E343-1C41-4490-B178-14F36504F07E} => niet gevonden "HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\JZipShlExt" => is succesvol verwijderd HKLM\Software\Classes\CLSID\{9175E343-1C41-4490-B178-14F36504F07E} => niet gevonden "HKLM\Software\Classes\Directory\Background\ShellEx\ContextMenuHandlers\igfxcui" => is succesvol verwijderd HKLM\Software\Classes\CLSID\{3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => niet gevonden "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{79A0002E-6365-4D64-8E0F-8A5657D709E5}" => is succesvol verwijderd "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{79A0002E-6365-4D64-8E0F-8A5657D709E5}" => is succesvol verwijderd HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager => kon niet worden verwijderd. Toegang geweigerd. C:\Users\Jan\AppData\Roaming\Profiles\6tqd8mrq.default => pad is succesvol verwijderd C:\WINDOWS\system32\GroupPolicy\Machine => is succesvol verplaatst C:\WINDOWS\system32\GroupPolicy\GPT.ini => is succesvol verplaatst C:\WINDOWS\SysWOW64\GroupPolicy\GPT.ini => is succesvol verplaatst C:\Windows\System32\Drivers\etc\hosts => is succesvol verplaatst Hosts met succes hersteld. =========== EmptyTemp: ========== BITS transfer queue => 9723904 B DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 129923084 B Java, Flash, Steam htmlcache => 1261 B Windows/system/drivers => -64711096 B Edge => 0 B Chrome => 158263 B Firefox => 54297380 B Opera => 0 B Temp, IE cache, history, cookies, recent: Default => 6656 B Users => 0 B ProgramData => 0 B Public => 0 B systemprofile => 0 B systemprofile32 => 0 B LocalService => 0 B NetworkService => 0 B Jan => 6796784 B RecycleBin => 154935 B EmptyTemp: => 130 MB tijdelijke gegevens verwijderd. ================================ Resultaat van geplande bestanden te verplaatsen (Boot Modus: Normal) (Datum&Tijd: 09-03-2018 10:27:13) Resultaat van geplande sleutels te verwijderen na herstart: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager => kon niet worden verwijderd. Toegang geweigerd. ==== Eind van Fixlog 10:27:13 ====