Fix resultaat van Farbar Recovery Scan Tool (x64) Versie: 15.09.2018 Gestart door Eigenaar (20-09-2018 09:53:07) Run:1 Gestart vanaf C:\Users\Eigenaar\Desktop Geladen Profielen: Eigenaar (Beschikbare Profielen: defaultuser0 & Eigenaar) Boot Modus: Normal ============================================== fixlist inhoud: ***************** CreateRestorePoint: (Byte Technologies LLC) C:\Program Files\ByteFence\ByteFenceService.exe (Byte Technologies LLC.) C:\Program Files\ByteFence\rtop\bin\rtop_svc.exe (Byte Technologies LLC.) C:\Program Files\ByteFence\rtop\bin\rtop_bg.exe (Byte Technologies LLC) C:\Program Files\ByteFence\ByteFence.exe R2 ByteFenceService; c:\program files\bytefence\ByteFenceService.exe [157000 2018-07-24] (Byte Technologies LLC) R2 rtop; c:\program files\bytefence\rtop\bin\rtop_svc.exe [297288 2018-08-19] (Byte Technologies LLC.) 2018-09-19 13:50 - 2018-08-19 16:52 - 000000000 ____D C:\Program Files\ByteFence ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> Geen bestand Task: {3B9AF078-BD7B-4B3B-B445-2ADA18070AD7} - System32\Tasks\ByteFence => C:\Program Files\ByteFence\ByteFence.exe [2018-07-24] (Byte Technologies LLC) <==== AANDACHT Task: {5D19ACAF-F7F5-445B-B674-7D85FCC29000} - System32\Tasks\{2055317F-2E57-32BE-1CB5-6AA31C948130}\updane => C:\Users\Eigenaar\AppData\Local\205531~1\updane.exe Hosts: EmptyTemp: ***************** Herstelpunt is succesvol gemaakt. C:\Program Files\ByteFence\ByteFenceService.exe => Kon het proces niet afsluiten C:\Program Files\ByteFence\rtop\bin\rtop_svc.exe => Kon het proces niet afsluiten C:\Program Files\ByteFence\rtop\bin\rtop_bg.exe => Kon het proces niet afsluiten C:\Program Files\ByteFence\ByteFence.exe => Kon het proces niet afsluiten ByteFenceService => dienst niet gevonden. rtop => dienst niet gevonden. "C:\Program Files\ByteFence" => niet gevonden "HKLM\Software\Classes\Directory\Background\ShellEx\ContextMenuHandlers\igfxcui" => is succesvol verwijderd HKLM\Software\Classes\CLSID\{3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => niet gevonden HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{3B9AF078-BD7B-4B3B-B445-2ADA18070AD7} => niet gevonden "C:\WINDOWS\System32\Tasks\ByteFence" => niet gevonden HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\ByteFence => niet gevonden "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{5D19ACAF-F7F5-445B-B674-7D85FCC29000}" => is succesvol verwijderd "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{5D19ACAF-F7F5-445B-B674-7D85FCC29000}" => is succesvol verwijderd C:\WINDOWS\System32\Tasks\{2055317F-2E57-32BE-1CB5-6AA31C948130}\updane => is succesvol verplaatst "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{2055317F-2E57-32BE-1CB5-6AA31C948130}\updane" => is succesvol verwijderd C:\Windows\System32\Drivers\etc\hosts => is succesvol verplaatst Hosts met succes hersteld. =========== EmptyTemp: ========== BITS transfer queue => 7888896 B DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 12854270 B Java, Flash, Steam htmlcache => 951 B Windows/system/drivers => 4958121 B Edge => 87864527 B Chrome => 76468367 B Firefox => 0 B Opera => 0 B Temp, IE cache, history, cookies, recent: Default => 0 B Users => 0 B ProgramData => 0 B Public => 0 B systemprofile => 222147 B systemprofile32 => 0 B LocalService => 14434 B LocalService => 0 B NetworkService => 0 B NetworkService => 0 B defaultuser0 => 0 B Eigenaar => 42098824 B RecycleBin => 19233 B EmptyTemp: => 221.6 MB tijdelijke gegevens verwijderd. ================================ Het systeem moest herstart worden. ==== Eind van Fixlog 09:53:55 ====