Ga naar inhoud

maleware


Aanbevolen berichten

Hallo mensen.

Ik zit met een probleem op mijn pc, is wat langzaam en heb problemen met internet.

heb microsoft security op min pc heb deze diversen keren laten scannen en krijg dan de melding java cve-2012-0507 hij kan deze niet verwijderen omdat het bestand te groot is heb diversen website's ge raadpleegt maar kom daar niet mee weg.

heb jullie misschien de oplossing en kunnen jullie mij dan uit leggen hoe ik dit kan verwijderen:hmmmm::hmmmm::hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo Pieter,

:welkom: op PCH!

We gaan eens kijken als we iets speciaals kunnen vinden in jouw computer...

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.


  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Pieter,

heb microsoft security

Ik bespeur in jouw logje ook nog onderdelen van Bullgard en McAfee. Je kan beter maar 1 antivirus pakket op je computer hebben. Welke je gebruikt is volledig jouw keuze maar ik raad je wel aan de andere te verwijderen.

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.zip naar het bureaublad.


  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.
  • Klik met de rechtermuisknop op Zoek.zip en klik op de optie "Alles uitpakken".
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

C:\Program Files\BearShare Applications\MediaBar;fs
{27E679CC-6AAB-4B2A-BB87-096FE4178464};c
{99079a25-328f-4bd4-be04-00955acaa0a7};c
{74322BF9-DF26-493f-B0DA-6D2FC5E6429E};c
{AA74D58F-ACD0-450D-A85E-6C04B171C044};c
{c2d64ff7-0ab8-4263-89c9-ea3b0f8f050c};c
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r
"DATAMNGR"=-;r
C:\Users\pieter en anja\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\iy4wii2d.default\searchplugins\MyStart Search.xml;fs
C:\Users\pieter en anja\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\iy4wii2d.default\searchplugins\SweetIM Search.xml;fs
C:\Users\pieter en anja\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\iy4wii2d.default\searchplugins\sweetim.xml;fs
C:\PROGRA~1\Windows Searchqu Toolbar;fs
C:\Program Files\Minibar;fs
C:\Windows\220FB0354744483A9A0B41DF77061583.TMP;f
C:\Windows\Reimage.ini;f
C:\ProgramData\188F1432-103A-4ffb-80F1-36B633C5C9E1;vs
java cve-2012-0507;z
emptyalltemp;
startupall;
filesrcm;
chromelook;
firefoxlook;


  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

een beetje lukken!!!!!!! ja hoor het is gelukt met wat vijven en zessen.

had het gisteren geprobeerd zo als jij het om schreven hebt maar dat werkt niet helemaal goed computer tot van morgen aan laten staan en wat denk je geen resultaat.

vandaag nog maar eens geprobeerd en wat denk je het is gelukt.

zal het log bestand even toe voegen.[ATTACH]29424[/ATTACH]

hoop dat je er wat me kunt.

Mvgr Pieter

zoek-results.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Pieter,

Er zijn een aantal zaken die me opvallen die mogelijk een verklaring kunnen vormen waarom je wat problemen ervoer:

  1. Wanneer je de tool "Zoek" download ontvang je die in zip-formaat. Om die reden vermeldt onze tekst specifiek:
    Klik met de rechtermuisknop op Zoek.zip en klik op de optie "Alles uitpakken".
    Aan enkele bestanden in het logje te zien heb je dit niet gedaan of is dit niet correct verlopen. Pak dus nogmaals alles uit en start daarna de uitgepakte versie van Zoek.exe.
  2. In het logje valt te lezen:
    Anti-Virus: Microsoft Security Essentials On-access scanning disabled (Outdated)
    Anti-Spyware: Windows Defender disabled (Outdated)
    Het kan altijd wel eens gebeuren dat zo'n test niet helemaal lijkt te kloppen maar controleer in elk geval eens als je geen updates kan doen van je antivirus pakket. Dat je de firewall hebt uitgeschakeld voor de scan is prima, maar vergeet hem in elk geval achteraf zeker niet in te schakelen ;-).
  3. Met de gegevens in het logje kan ik al heel wat, maar het is eigenlijk niet het logje dat ik gevraagd had. Ik vermoed dat die toch zal doorgekomen zijn gisterenavond, er valt immers te lezen:
    === Older Logs ======================
    C:\zoek-results2013-12-11-184537.log
    Zou je dus even willen controleren als je dit bestandje nog terugvindt op je C-schijf en dat even aan je volgende bericht willen toevoegen aub?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.