Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb pas een computer gekocht met Windows 7. maar als ik mijn printer aansluit herkent hij hem niet. het gaat om een Epson stylus sx 200. Kan iemand helpen? :-(

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Heb je een CD van je printer?

Deze dien je nog te installeren uiteraard,op een voorgeinstalleerd systeem staat de software van je printer dus NIET.

Installeer dus de software van je printer op de nieuwe PC en van zodra de installer vraagt om je Printer aan te sluiten via USB dan doe je dat.

Dat is de werkwijze om een printer te installeren.:top:

Heb je van de printer geen software meld dan even welke windows versie je gebruikt en meer bepaald of het een 32 of 64 bit systeem is.

Geplaatst:

Ik heb het al geprobeerd halverwege geeft hij dat ik de printer moet aansluiten. Maar de Windows herkent hem niet. Ik heb geprobeerd op andere USB poorten maar toch geeft hij aan dat het apparaat hem niet herkent. maar toch ging ik gewoon door met de installatie van de cd tot dat hij klaar is. Maar toch wordt de printer niet herkent.

Als ik een usb stick met foto`s in de usb poorten steek herkent hij hem wel. :argh:

Mvg

Geplaatst:

Ik vermoed dat de software die je bij je printer hebt niet voor Windows 7 is.

kijk eerst na of je Windows 7 met 32 of 64 bit versie hebt en ga dan naar deze site (klik erop) kies daar de correcte Windows versie en download de drivers en gewenste software.

post-23245-1417705157,3768_thumb.png

Geplaatst:

Ik heb alles geprobeerd wat u naar mij gestuurd heeft. Toen stond er: Dit apparaat is gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerdt (code 43).

Wat houdt (code 43)in.

Mvg

Geplaatst:
Ik heb alles geprobeerd wat u naar mij gestuurd heeft.

Mvg

Wat heb je allemaal geprobeerd?

Heb je de correcte Windows versie geselecteerd alvorens de download te starten?

He je de printer verwijderd van de PC voor dat je de installatie van de driver begint?

Geplaatst:

ik heb de goede Windows versie geselecteerd. Windows 7 32 bite

voor de instalatie heb ik de printer verwijderd. daarna weer aangesloten

dan geeft hij dit: Dit apparaat is gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerdt (code 43).

mvg

Geplaatst:

post-23245-1417705158,4993_thumb.jpg

Welke bestanden heb je juist gedownload en geïnstalleerd?

Heb je ook eerst de oude driver/ software verwijderd?

Je hebt een PC gekocht met Windows, heb je die zelf moeten installeren ?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.