Ga naar inhoud

supernikje

Lid
  • Items

    304
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Recente bezoekers van dit profiel

1.697 profielweergaven

supernikje's prestaties

  1. Hallo, is een android emulator veilige software en welke raden jullie aan om te gebruiken? Mijn moeder heeft een Google Mini nest speaker maar kan de home app niet installeren op haar gsm (ouder toestel). Ik had de speaker geïnstalleerd bij haar thuis met mijn gsm, zoals ik met haar Chromecast deed. De laatste tijd heeft de speaker zijn kuren en voor de meeste handelingen moet ik ter plaatse zijn om te helpen (verbinding hebben met hetzelfde netwerk). Haar apparaten instellen of problemen er mee oplossen vanaf haar laptop thuis zou voor haar en voor mij gemakkelijker zijn. Maar ik heb helemaal geen ervaring met die "emulators" en weet niet of ze te vertrouwen zijn? Dank om ons verder te helpen.
  2. Ja hoor USB debugging stond aan. Het scannen was ook geen probleem met dat programma. Het zou wel kunnen dat die foto's daar opgeslagen werden, enkel herinnert ze zich dat account niet meer. Dat was ook de reden waarom ze hem niet meer aan de praat kreeg, de smartphone bleef maar vragen om in te loggen bij google. Daarom heb ik dan een nieuw account aangemaakt voor die persoon.
  3. Het scannen is gratis, enkel indien men wenst te herstellen is het betalend. Er zijn geen foto's terug gevonden, behalve een aantal achtergronden maar geen zelfgemaakte foto's. Ik heb dan geen idee waar die foto's opgeslagen werden. Bedankt voor de hulp 👍
  4. Dank u Er loopt echter iets fout, ik krijg steeds volgende melding (zie schermafbeelding). Ondanks ik de telefoon dan terug opstart en het opnieuw probeer blijft dezelfde melding terug komen.
  5. Hallo, Ik heb onlangs een kennis uit de nood geholpen wiens Huawei P9 lite niet meer te gebruiken was, volgens de winkel althans. De telefoon werkt opnieuw correct. Door een nieuw google account aan te maken heb ik het apparaat terug aan de praat gekregen, en die persoon is er heel blij mee. Wat er dus voordien precies mee gebeurde weet ik niet...de persoon vermoed dat ze hem (of iemand in een winkel, was niet zo duidelijk) terug gezet heeft naar de fabrieksinstellingen. Enig minpunt nu nog is dat er foto's op stonden die verdwenen zijn. De SD kaart heb ik gelezen in mijn PC en daar stonden geen foto's op. Volgens wat opzoekwerk blijkt dat bij een reset naar de fabrieksinstellingen enkel de gegevens gewist worden van het intern geheugen. Ik denk dus dat die foto's daar opgeslagen waren. Ik denk niet dat deze in een cloud opgeslagen waren, deze persoon kan niet zo goed overweg met de smartphone. Via Recuva, easeus en easeus Androïd heb ik getracht om mijn PC te laten scannen naar verloren bestanden (via verbinding smartphone-PC usb-kabel). Echter vragen deze programma's telkens om een schijf te selecteren, maar de Huawei wordt niet herkend als een schijf. Als ik het goed begrijp is dat omdat het apparaat niet geroot is. Het google account waaraan de telefoon voordien gekoppeld was herinnert die persoon zich niet meer (vandaar dat ze ook problemen had om hem opnieuw te gebruiken), dus die weg kan ik ook niet gebruiken. Zijn er nog mogelijkheden om de verloren bestanden (foto's vooral) te herstellen? Het was de smartphone van haar overleden partner, het zou me echt plezier doen moest ik deze persoon kunnen helpen hiermee. Alvast bedankt
  6. Het is de demo dan? Ik lees dit : The only limitation is you can not recover files larger than 256KB in the demo mode. Dan zou ik er mijn foto's en video's toch niet kunnen mee herstellen? Of is er nog een andere (proef)versie waarbij ik hier tijdelijk wel gebruik van kan maken?
  7. Nogmaals bedankt 😉 Ik ga het morgen eens laten draaien en zien of ik er nog iets extra uit krijg. Van de foto's en video's die ik met ZAR kon redden zitten er in ieder geval tussen dat ik verloren was. Het is nog even grondig nakijken de welke precies aangezien verschillende bestanden hernoemd werden. Even nog een vraagje : het is "R-Photo" dat ik moet downloaden van r-studio? Die zie ik staan als freeware, maar je hebt het over een trial/proefversie vandaar de twijfel.
  8. Het heeft een paar uur geduurd voordat alles gescand werd. Wat me opviel is dat op bepaalde momenten het lampje (dat aangeeft dat de poort van de kaart in gebruik is) niet brandde. Dit was ook telkens het geval wanneer ik voordien bestanden nog trachtte te kopiëren enzo. Het scherm waarin de "vierkantjes" stonden was al weg toen ik terug naar de PC kwam, en ik kreeg dan het scherm waarbij ik de bestanden kon herstellen (en/of kopiëren). Dit heeft ook een uur ofzo in beslag genomen en ik heb nu verschillende foto's en video's in de doelmap staan. Op het eerste zicht (ik weet het niet heel precies en zou ze stuk per stuk eens moeten nachecken om er zeker van te zijn), lijken dit dezelfde foto's en video's dat ik voordien al gewoon had gekopieerd.
  9. Na iets meer dan een uur nog maar 2% gescand. Het gaat ook niet meer echt vooruit.
  10. Een bericht dat DISM.exe niet herkend word als... ik zet er een schermafbeelding bij
  11. Bedankt voor de tip. Ik zet er even een schermafbeelding bij om het resultaat te delen (heb enkel bij de recordings de namen onzichtbaar gemaakt). Zelf ken ik er weinig van maar het lijkt of hij niet verder geraakt dan 1%.
  12. Dus eerst krijg ik de melding dat er fouten zijn op het station. Als ik klik op "station herstellen" krijg ik de melding dat er zich een probleem heeft voorgedaan. Wanneer ik klik op "details weergeven", krijg ik een venster waar ik niet echt van weet wat het betekent.
  13. Dit heb ik geprobeerd als eerste, het werkte niet. Ik doe het straks even opnieuw zodat ik preciezer kan weergeven welke melding ik kreeg.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.