Ga naar inhoud

Eric999

Lid
  • Items

    4
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Eric999's prestaties

  1. Beste dank voor de info. Hopende op een spoedige oplossing van telenet.
  2. De uitgaande mail is uit.telenet.be alwaar het probleem zich voordoet, instelling in outlook. Ook is er eenzelfde probleem wanneer de mail online wordt verstuurd vanaf webmail.talenet.be Bepaalde mails kunnen wel verstuurd worden vanuit de webmail, bepaalde geven problemen vanop beide locaties. Heb reeds één 2 tal maanden terug ook Telenet gecontacteerd, doch het probleem blijft zich nog steeds verder voordoen. Een oplossing is er nog niet gekomen. De probleem-adressen zijn allerhande, zowel in binnen als buitenland, momenteel een 80 tal.
  3. Een fout in het mailaadres is uitgesloten om reden van dat dit ook gebeurd in het beantwoorden van een ontvangen mail. Hierin steken aldus geen fouten in het mailadres. Zelfs na een 4 à 5 tal keren op de mail te hebben geantwoord wordt deze dan plots niet meer doorgestuurd en wordt de melding ontvangen. Kan ook voorkomen met een mail van iemand ontvangen, die voorheen nog nooit een mail toestuurde, daarop antwoorden is soms eveneens niet mogelijk.
  4. Bij het versturen vanuit outlook of online vanuit webmail worden bepaalde mails niet verstuurd aan bepaalde mailadressen en wordt een bricht ontvangen zoals "This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients was aborted after 0 second(s):" met vermelding van het mailadres Wat kan hier de oorzaak van zijn?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.