Ga naar inhoud

Ro_mien

Lid
  • Items

    79
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Ro_mien's prestaties

Enthousiasteling

Enthousiasteling (6/14)

  • Eerste post
  • Actief
  • Gespreksstarter
  • Week één klaar
  • Een maand later

Recente badges

0

Reputatie

  1. Dat heb ik beide al geprobeerd, heeft niets opgelost.
  2. Hoi ! Ik heb een Acer Aspire C27-1655. Sinds enkele dagen is het wifi icoon verdwenen en heb ik geen verbinding meer. Heel erg vervelend. Ik ben bij apparaatbeheer gaan zien en er staat een uitroepteken bij Intel Wireless-AC 9462. Ik heb dan via mijn laptop de laatste drivers voor deze geinstalleerd en met USB stick naar mijn pc overgezet, maar ook het stuurprogramma bijwerken helpt niet. Heeft iemand een oplossing voor mij, alvorens ik hem naar de winkel breng voor herstel? Alvast bedankt !
  3. Hallo allemaal, Ik had een tijd terug een topprogramma op m'n computer staan. Ik heb het echter verwijderd, omdat ik het niet veel gebruikte. Natuurlijk... heb ik het nu terug nodig, maar ik weet niet meer hoe het noemde. Weet iemand of er een lijst is op de pc die bijhoudt welke programma's je ooit hebt gedownload, ook al zijn ze verwijderd. Zeg maar een soort logboek?
  4. Ik heb het nu uitgeschakeld en hij heeft het niet meer gehad?!?!? Hij stond op na 60min in slaapstand te gaan, en het was ook altijd na 60 min ongeveer dat hij uitviel??
  5. Goedemorgen, Reeds een tweetal weken crasht mijn pc nadat er inactiviteit is. Ik zie ook tal van foutmeldingen in het logboek, maar kan niet juist vinden wat de crash telkens veroorzaakt. Mijn hardware is (volgens mij) up to date en ik heb ook al gescand op virussen. Iemand die me kan helpen? Ik werk met Windows 7. Hierbij alvast de foutmelding na opnieuw opstarten van het systeem. Probleemhandtekening: Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.256.48 Landinstelling-id: 2067 Aanvullende informatie over dit probleem: BCCode: 9f BCP1: 0000000000000003 BCP2: FFFFFA8006688A10 BCP3: FFFFF80005DAD748 BCP4: FFFFFA8006776300 OS Version: 6_1_7601 Service Pack: 1_0 Product: 256_1 Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem: C:\Windows\Minidump\050317-24928-01.dmp C:\Users\Romina\AppData\Local\Temp\WER-180836-0.sysdata.xml Lees de onlineprivacyverklaring: http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0413 Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring: C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt
  6. Ik heb het nogmaals geprobeerd zoals jij het hebt gezegd, maar het probleem blijft. Nog een andere tip?
  7. Nee, dat had ik gisteren namiddag zelf ook al geprobeerd, maar deze morgen is opnieuw de verbinding weggevallen. Wel meteen terug nadat ik ipconfig /release en ipconfig /renew gedaan heb.
  8. Hallo, Hopelijk kunnen jullie me alweer goed helpen zoals altijd Wij zitten hier op een netwerk met 3 computers. Tegenwoordig (bijna dagelijks) valt internet alleen op mijn computer weg voor een paar minuten tot een uurtje. Dan probeer ik vanalles zoals de modem en router eens een minuutje afzetten, ipconfig /release en renew, ben ik wat in het netwerkcentrum aan het rommelen en ineens is daar dan terug internet. Het probleem moet nu echt deftig opgelost worden. Wie kan me hiermee helpen? Ik heb volgende foutmeldingen al gehad : problemen in naamomzetting kan geen contact met de dhcp server maken "er is geen communicatie mogelijk tussen Windows en het apparaat of de bron (primaire DNS-server) AfdrukkenWindows Netwerkcontrole Gedetailleerde informatie van de uitgever Gevonden problemen Er is geen communicatie mogelijk tussen Windows en het apparaat of de bron (primaire DNS-server)Er is geen communicatie mogelijk tussen Windows en het apparaat of de bron (primaire DNS-server) Het apparaat of de bron reageert niet op aanvragen. Gedetecteerd Gedetecteerd Neem contact op met de netwerkbeheerder of de internetprovider Voltooid Gevonden problemen Details van detectieproces 6 Er is geen communicatie mogelijk tussen Windows en het apparaat of de bron (primaire DNS-server) Gedetecteerd Gedetecteerd Het apparaat of de bron reageert niet op aanvragen. Neem contact op met de netwerkbeheerder of de internetprovider Voltooid Er is geen communicatie mogelijk tussen Windows en het apparaat of de bron (primaire DNS-server). Bent u thuis, neem dan contact op met uw internetprovider. Vraag anders de netwerkbeheerder om hulp. Details van detectieproces Uitvouwen InformatiefDiagnostische gegevens van Netwerkadapter Details over diagnose van van netwerkadapter: Informatie over netwerkadapterstuurprogramma voor LAN-verbinding: Beschrijving . . . . . . . . . : Intel(R) 82579LM Gigabit Network Connection Fabrikant . . . . . . . . . . . : Intel Provider . . . . . . . . . . . : Intel Versie . . . . . . . . . . . . : 11.16.96.7114 Naam van informatiebestand . . : C:\Windows\INF\oem4.inf Datum van informatiebestand . . : vrijdag 22 juni 2012 3:27:46 Sectienaam . . . . . . . . . . : E1502.6.1.1 Hardware-id . . . . . . . . . . : pci\ven_8086&dev_1502 Vlaggen voor instantiestatus . .: 0x180200a Statuscode van Apparaatbeheer . : 0 IfType . . . . . . . . . . . . : 6 Type fysieke media . . . . . . : 14 InformatiefLogboek van netwerkdiagnose Bestandsnaam: 1BC40311-DC0F-4873-AF9A-01B58287A999.Diagnose.0.etl InformatiefAndere netwerkconfiguraties en -logboekbestanden Bestandsnaam: NetworkConfiguration.cab Informatie over het verzamelen Computernaam: PC_VAN_ Windows-versie: 6.1 Architectuur: amd64 Tijd: maandag 28 november 2016 9:00:17 Gedetailleerde informatie van de uitgever Uitvouwen Windows Netwerkcontrole Hiermee kunnen problemen met netwerkverbindingen worden vastgesteld. Pakketversie: 1.0 Uitgever: Microsoft Windows
  9. Hey Tigo, ik heb hetzelfde probleem met mijn toshiba satellite en de windows update. Ik kan windows update ook niet stoppen. Ook niet handmatig. Met gevolg dat mijn hele eventvwr volstaat met errors en ik geen windows update meer kan uitvoeren. Ik volg je bericht even en hoop dat er iemand reageert.
  10. Heb het nu 5 x geprobeerd, maar hij stopt gewoon niet en maakt geen log aan? Hij blijft aangeven dat hij nog bezig is, zelfs na 24u gedraaid te hebben. Krijg dus geen logje...
  11. Trusteer verwijderd, register even opgekuist, pc herstart en helaas... weeral hetzelfde : internet explorer kan niet geinstalleerd worden.
  12. Hi Kweezie ! Hier is het logje. Even vermelden dat ik IE 10 en 9 verwijderd had en nu terug 8 erop heb staan. Deze werkt wel, maar ik kan nog steeds niet updaten naar 10 of 11. Deze versies heb ik nodig om bepaalde sites te bekijken. log.txt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.