Ga naar inhoud

OptimusPrimeNL

Lid
  • Items

    5
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

OptimusPrimeNL's prestaties

  1. ja, alles is opgelost bedankt voor de mensen die me hebben geholpen
  2. Heb hem vandaag terug gekregen, accu vervangen, kostte me niks, goede service!
  3. heb net gebeld, en hij word morgen opgehaald, voor reparatie. ik laat jullie nog even weten of het opgelost word
  4. het is een toshiba, kzal zometeen even met de klantenservice bellen en als dat niet werkt moet ik even kijken waar hij vandaan komt, want, heb hem via school gekocht en dan moet ik met die mensen contact opnemen
  5. gisteravond toen ik de achter mijn laptop zat, viel me op dat het stekkertje wel naast mijn batterij stond, maar de accu niet verder op laadde(hij gaf ook het bericht; aan netstroom, accu word niet opgeladen), dus ik laptop uit, accu eruit, ff blazen(mss stof ofzo) laptop weer aan het hij laadde weer gewoon op. dus ik denk probleem opgelost, heb ik het vandaag weer, weer zelfde routine gedaan en hij laadde weer op. en net had ik het weer, maar dit keer viel het me ook op dat het lampje van de accu ook niet brandde (ik weet niet of hij de vorige keren wel brandde), dit keer oplader er in laten zitten en de accu eruit getrokken en er weer in gedaan en hij laadde weer gewoon op, lampje brandde ook gewoon weer. is dit een fout in windows ofzo? of is de accu kapot, wat ik me bijna niet kan voorstellen, want, hij is nog geen jaar oud en ik trek hem regelmatig leeg om hem daarna weer volledig op te laden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.