Ga naar inhoud

halsie

Lid
  • Items

    37
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

halsie's prestaties

  1. ik wou even een update geven. Ik heb eerst een week me wlan kaart uitgeschakeld en had een dongel gekocht het probleem kwam niet meer voor dus ik heb daarna via internet een nieuwe wlan kaart besteld en deze er ingezet en het probleem niet meer gehad dus denk toch echt dat er een probleem was met mijn wlan kaart. Ik wil iedereen die tijd in mijn probleem heeft gestoken nogmaals van harte bedanken en zet jullie goede werk vooral voort! Ik zal iedereen die problemen heeft met de computer dit forum van harte aanbevelen. Ik zal het probleem als opgelost markeren. M.v.g. Nick
  2. oke bedankt alvast ik wacht op nader bericht. groetjes Nick
  3. Nou vandaag toch weer vastgeslagen en er staat vrijwel niets op. Dus ik zit er steeds meer aan te denken om de wlan kaart te laten vervangen en dan een type nieuwer gelijk neem. maar nu mijn vraag denk je dat dit het probleem oplost? en wat kost zoiets ongeveer? groetjes Nick
  4. als eerst had ik internet wlan gedaan om de drivers te kunnen downloaden daarna dacht ik inderdaad de chipset. Tevens de geluidskaart, usb 3.0 driver, windows update's, gewone internetkaart, en voor de rest niet heel veel drivers gedownload. tot nu toe ook nog niet vast geslagen maar hoe kom ik er achter welke programma's conflicten zouden kunnen hebben als dat dan het geval is? groetjes Nick
  5. Ik had inderdaad verkeerd gekeken..en stond inderdaad op maximale prestatie.. Ik heb net nog een x windows er op nieuw op gezet met enkeld de drivers die echt nodig zijn en gedownload van de officiele leveranciers. En ook de instelling die jij zei ff aangepast gaan het weer mee maken ben benieuwd!
  6. bij energie instelling staat: Op accu: middelmatige energie besparing Netstroom: Maximale energie besparing En bij mijn staat hij bij eigenschappen aangevinkt. groetjes Nick
  7. heb een hele schone installatie gedaan van windows home proffesional dus gebruik dar niets meervan en voor dat ik ook maar iets had geinstallerd deed hij het al dus ik vermoed dat of de kaart miss stuk is of miss tochtoch de officiele driver een fout heeft groetjes nick
  8. hellaas is het probleem toch nog niet opgelost. het blijft weer af en toe terug komen 1 ding is zeker het zit hem in me wlan kaart want als ik via wlan usb stick doe dan bevriest windows niet. Heb de nieuwste drivers erop staan en dat is dus niet het probleem ik weet het echt niet meer zit er nu aan te denken er een nieuwe in te laten zetten zodat ik van het gezeur af ben. maar misschien heeft een van jullie nog een goed idee..? groetjes Nick
  9. ik ben het probleem tot nu toe niet meer tegen gekomen denk dat er dus gewoon vanuit de fabriek verkeerde stuurprogramma's op worden gezet en dat er via de hp website dus ook verkeerde stuurprogramma's staan mooi is dat. Ik zal hem dan ook als opgelost drukken mocht het probleem toch nog terug komen dan kom ik vrolijk weer terug haha. ik wil iedereen die geholpen/meegedacht heeft ontzettend bedanken en jullie doen top werk! Groetjes Nick
  10. hmm nou ik kom net terug van zaalvoetballen de laptop aan laten staan en tot nu toe is hij nog steeds niet bevroren dus miss heeft het toch aan het stuurprogramma van mijn Wlan gelegen. Ik hoop niet dat ik te vroeg juig maar word wel blij van het idee haha. laptop staat nu al 9 uur achter elkaar aan heeft hij nog nooit gehaald haha behalve dan vannacht tijdens mem test lol groetjes Nick
  11. wat hebben hun als oplossing dan..? mijn engels is niet al te best..:$
  12. maar daar hebben ze het er over dat hun internet uitvalt toch als ik het goed begrijp..?
  13. PCI\VEN_8086&DEV_4239&SUBSYS_13118086&REV_3E PCI\VEN_8086&DEV_4239&SUBSYS_13118086 PCI\VEN_8086&DEV_4239&CC_028000 PCI\VEN_8086&DEV_4239&CC_0280 draai onder windows firewall inderdaad
  14. aangezien ik nog steeds niet het probleem heb gehad denk ik echt dat het aan me wlan ligt dus ik wil nogmaals nieuwe drivers ervoor gaan downloaden maar welke kan ik dan het beste nemen van de site? http://downloadcenter.intel.com/SearchResult.aspx?lang=eng&ProductFamily=Wireless+Networking&ProductLine=Intel%c2%ae+WiFi+Products&ProductProduct=Intel%c2%ae+Centrino%c2%ae+Advanced-N+6200
  15. Oke ik zal nog even afwachten vind het top dat jullie zover gaan met hulp echt top!.. laptop is nu met internet met kabel en wlan adapter uit nog steeds niet vast geslagen heb nog steeds hoop!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.