Ga naar inhoud

henkbruijn

Lid
  • Items

    270
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

henkbruijn's prestaties

  1. Top! Ik ga het uitproberen Dank je Gr. Henk
  2. OK! Welk progje gebruik jij dan?
  3. Ik weet het. Maar dat is wat vaak in het vergeet hoekje staat, totdat je het nodig hebt. Maar gelukkig hebben de Cloud nog. Die heb ik alles terug laten zetten. En alles werkt weer nadat hij alle updates had geinstalleerd. Maar idd, ik moet de backups aanzetten. 👍 Dank je voor je bericht. Deze topic kan dus gesloten worden.
  4. Nou, ik heb het opgelost. Na een paar uur heen en weer schakelen, opnieuw opstarten, uitproberen, enz, heb ik het uiteindelijk via de Cloud terug kunnen zetten. Weliswaar naar Win 11. Ik durf nu niet weer te downgraden naar 10, helaas Gr. Henk
  5. Goedenavond, Om dol van te worden. Win 11 is niet gebruikers vriendelijk, dus dan maar terug naar Win 10. Nou dat heb ik geweten!! Bah! Ik krijg in een loop steeds onderstaande schermen. Ik kan ook mijn toetsenbord niet gebruiken, want die ziet hij niet! Een win 11 of Win 10 wordt niet opgestart. Wat kan ik hier mee om weer gewoon gebruik te kunnen maken van Win 10??? Groetjes, Henk
  6. Goedemiddag, Kast is stof vrij. Ik heb een SSD schijf er in en die maakt dus geen geluid. Waar het vandaan komt weet ik niet echt. Het vreemde is dat ik hem bij het opnieuw opstarten niet meer hoor en hij reageert ook weer normaal. Ik heb dat wel eens gehad, maar dan was het de harde schijf. Daarom heb ik hem vervangen. Ik wacht het even af. Komt het binnenkort weer terug, neem ik nog even contact op met je, ok? Gr. Henk
  7. Goedemorgen, Vanmorgen merkte ik dat mijn desktop herrie begon te maken. Waarschijnlijk de ventilator van de processor 😮 Wat ik ook merkte was dat hij enorm traag is. Jullie hebben vast wel een idee wat daar aan gedaan kan worden🙏 Groetjes, Henk
  8. Opgelost!! Ik heb de verificatie aangezet. Goede weekend! Groetjes, Henk
  9. Goedemorgen, Tot gisteravond kon ik mail ontvangen en versturen. Ik was aan het werk en wilde dat versturen. Nada! Ontvangen prima, maar versturen niet. Ik heb met iemand van KPN er naar laten kijken, maar die komt er ook niet uit. Ik heb voor het ontvangen een eigen e-mailadres van mijn hosting. Versturen doe ik via KPNMAIL. Kunnen jullie er wijs uit worden? Ik stuur hier wat gegevens bij. Ik hoor graag van jullie Groetjes, Henk
  10. 👌 Altijd blij met jullie 😉 Topic kan gesloten worden. Groetjes, Henk
  11. Ja, ik maak om de tijd een klone van mijn pc. En gelukkig had ik dat 3 weken geleden gedaan. Die heb ik er weer op terug kunnen zetten. Dus ben ik wel wat data kwijt, maar hij werkt weer (na wat up-dates) als van ouds.
  12. Ik check dit gesprek even. Ik dacht dat ik al gereageerd had/ Sorry. Ja, alle up-dates heb ik. Hij werkt weer prima. Alleen een paar bestanden zijn er niet, maar dat is niet belangrijk. Bedankt voor jouw reactie. Gr. Henk
  13. Hoi allemaal, Ik heb een back-up van 3 weken geleden terug weten te zetten. Hij werkt weer dus. Gr. Henk
  14. Het wordt nog vervelender! Ik kom steeds in de herstelmodus terecht.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.