Ga naar inhoud

baltus2092002

Lid
  • Items

    17
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over baltus2092002

  • Verjaardag 06-01-1949

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    windows 7 home premium
  • Moederbord
    ASRock N68-S3 UCC

baltus2092002's prestaties

  1. Sorry, maar lees éérst de hele discussie eens en geef dan een mogelijke oplossing, die nog niet is aangedragen, dan hebben we er iets aan. Ik vind het lief dat u mee wil denken, maar ik bedenk mij nu, dat U onze taal mogelijk niet machtig bent, want wat hierboven staat is voor mij (bijna) Chinees en lijkt een woordelijke vertaling van hetgeen U in Uw taal heeft willen verwoorden, of vergis ik mij?
  2. Gaat nog steeds goed. Nu na lange inactiviteit wat surfen betreft toch snel verbinding op het internet. Zou natuurlijk ook best een energiebesparende instelling kunnen zijn, het lijkt er in ieder geval op. Ik houd dit draadje daarom nog even aan als het mag. U hoort nog van mij, maar vooralsnog vriendelijk bedankt.
  3. Ook weer gedaan en kijken of dit dan de oplossing is, u hoort van mij. Bedankt
  4. Dus toch weer niet. Computer aan laten staan en na ong. 3 uur terugkomst wederom wachten op....... Dus dit was kennelijk ook niet de oplossing. Wordt evt. vervolgd.
  5. Deze lijkt te werken, maar ik wil nog niet tevroeg juichen. Ik vond nog een "ander netwerk" en dat heb ik uitgevinkt en tot op dit moment werkt dat goed, dus mogelijk is dit de oplossing. Voorlopig wil ik U heel erg danken voor het "meedenken".
  6. Zal ik doen en ik zal het resultaat kenbaar maken.
  7. Sorry ik had deze vraag nog niet gezien, maar ik gebruik Windows 7 Home Premium.
  8. Dit is hetgeen ik te zien krijg als ik, na inactiviteit op het internet, mijn Chromebrowser opstart. Dit was echter ook zo bij InternetExplorer, dus het maakt niet uit welke browser ik gebruik.
  9. Inssider gedownload. Bij eerste afbeelding goede verbinding en kon overal naartoe surfen. 2e en 3e afbeelding goede verbinding (zelfs uitstekend), maar dan kan ik niet meer surfen en krijg ik steeds de melding, die onderaan de 2e en 3e bijlage staat. Ik snap er trouwens niets van wat je met dit ssIDer kunt zien, want de uitkomst is volgens mij dezelfde. Ik ben verbonden met de Ziggo353A0. Misschien zegt het jullie wellicht meer. Het enige wat ik kan doen om weer overal naartoe te surfen is de PC afsluiten en opnieuw opstarten. Daarna verloopt alles weer goed.
  10. De eerste is draadloos en de 2e bedraad. Zoals U ziet is er een behoorlijke downloadsnelheid. Het abonnement op Ziggo is 50 Mb downloadsnelheid. Volgens mij ligt het hier ook niet aan, maar eerder aan de een of andere instelling.
  11. Had te vroeg gejuicht. Vandaag weer problemen met surfen op internet. De pc van mijn vrouw, die via hetzelfde modem werkt, eveneens draadloos, gaat als een tierelier en heeft nergens last van. Het ligt volgens mij ook niet aan de snelheid van het modem, ik denk eerder dat het een instellingskwestie is. Mijn pc geeft op een gegeven momet aan: er wordt gewacht op een antwoord van.... (en dan de naam van de site die ik wil bezoeken). Dit duurt dan lang en ik krijg vervolgens: de website kan niet worden weergegeven met een knop :verbindingsproblemen vaststellen. Als ik hier op klik dan verschijnt na enige tijd een bericht dat het probleem niet via de probleemoplosser kan worden gevonden. Nogmaals downloaden ed gaat gewoon snel dus ik denk eerder dat er een instellingsprobleem is. Ik denk dat ik Chrome er maar weer eens opzet, misschien helpt dat. Wat denkt U daarvan???
  12. Dit werkt allemaal goed en ik weet niet of de computer geschrokken is dat ik bij jullie op het Helpforum naar een oplossing ging zoeken, maar op dit moment werkt het weer goed. Mogelijk is een virus oorzaak geweest, want er werd er 1 gevonden en eruit gehaald en nu werkt het weer naar behoren. Ondanks dat ik jullie verder voor dit draadje niet nodig heb gehad moet ik zeggen dat jullie een prima Helpforum zijn met een duidelijke uitleg!!! Bij een ander draadje kreeg ik het juiste advies en werd mijn schermtoetsenbord probleem onmiddellijk opgelost, waarvoor mijn dank. Ik denk dat ook dit draadje gesloten kan worden.
  13. Sorry voor de late reactie, maar dat heb ik diverse keren gedaan. Het helpt alleen als ik de computer uitzet en opnieuw opstart en dan meteen naar Internet Explorer ga.
  14. Perfect, dit was het!!!!! Dit draadje is dus opgelost, heel hartelijk bedankt
  15. Gekeken, maar zie in Tab Muis geen mogelijkheid om muistoetsen uit te vinken. Heb een aantal Tabs, zoals Knoppen, Aanwijzers, Opties voor aanwijzer, Bladerwieltje en Hardware, maar nergens zie ik iets staan over muistoetsen die uitgevinkt kunnen worden????
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.