Ga naar inhoud

DeeWee

Lid
  • Items

    216
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

DeeWee's prestaties

  1. Hallo iedereen, Door aanhoudende meldingen van verouderde drivers heeft mijn zus op haar laptop de software "Driver Updater" gedownload en geïnstalleerd, online gekocht bij "PC Help Soft". Dat is allemaal vlot verlopen en goed gegaan. Nu, na 2 dagen krijgt ze deze mail binnen van die firma PC Help Soft - zie bijlage. Vertaling via Google Translate: zie ook tweede bijlage. "Mijn naam is Michael, ik ben een PC HelpSoft-klantenservicemedewerker. Ik neem vandaag contact met u op over uw recente interactie met onze pc-software Helpsoft Driver Updater. U hebt onlangs onze software gebruikt om de noodzakelijke updates voor alle stuurprogramma's op uw pc te identificeren. >> ga vandaag nog verder met het activeren van uw softwareversie. << Om u te bedanken voor uw interesse, bieden wij u een exclusieve korting aan om u te helpen de prestaties van uw computer te optimaliseren. Wacht niet langer, update en beveilig al uw apparaten onmiddellijk" Nu begint ze te vrezen voor soort Malware die ze geïnstalleerd heeft. Is die software en die site te vertrouwen ? Alvast bedankt voor jullie antwoord. Met vriendelijke groeten, Dirk Wentein Driver Updater - mail.pdf
  2. Hallo, Betreft foto' s genomen met een Samsung A52. Sommige foto' s zijn opeens niet meer zichtbaar in Galerij of bij Foto' s. Het zijn Icoontjes geworden ipv kleine foto' s - zie voorbeelden in bijlage. De foto' s worden opgeslagen in de bijgeplaatste SD-kaart van 125 GB waarvan slechts 16 GB is verbruikt. Wat kan de oorzaak zijn ? En hoe op te lossen ? Alvast bedankt voor het meedenken. Dirk
  3. Office 365 heb ik nog niet verwijderd - ben een beetje voorzichtig met verwijderen om niets te beschadigen van mijn eigen Office. Maar met die tweede methode (... openen met...) lijkt het wel te lukken om weer te werken met mijn eigen Office. Ik bekijk het de volgende dagen wel of dat dan ook verder zo goed zal blijven. Alvast bedankt hoor !! En dan mss ook nog eens kijken voor die Java. mvrgr, Dirk
  4. Alvast bedankt om te willen meezoeken !! mvrgr, Dirk Wentein
  5. Beste, Ik gebruik reeds enkele jaren een aangekochte versie van Office 2019 PRO, tot algemene tevredenheid. Mijn computer is een Acer-895 van augustus 2021 met Windows 11 er op. Nu heb ik vorige week een automatische, grote Windows-update laten gebeuren. Alles OK, maar nu stel ik vast dat als ik een document in Word, Excel enz... wens op te starten of te openen, dat ik een totaal nieuwe lay-out krijg. Ik zit blijkbaar nu met Office 365 te werken zonder dat ik dat moest activeren of aanvragen. Nu vrees ik dat ik zou werken met een "proefperiode" van 1 maand bvb. en dat ik daarna met een abonnement zal vastzitten. Kan ik mijn oude versie van Office 2019 PRO terug werkend krijgen ipv die Office 365 ? Ik heb al eens gekeken in mijn instellingen - Apps - Standaardapps, maar wordt daar niet veel wijzer van. Ik kan daar ook geen keuze maken om Office 2019 Pro aan te vinken. Dus: hoe kan ik mijn Office 2019 Pro terug als standaardprogramma instellen ? Alvast bedankt voor het meedenken... Mvrgr, Dirk
  6. Inderdaad, dat klopt, maar ik begrijp dat andere patronen niet kunnen werken tijdens mijn 6 maanden "gratis" inkt. Maar wat als ik na die 6 maanden dat contract beëindig en toch zou overstappen naar patronen van derden ??? Ik begrijp ook wel dat mijn garantie dan wel zal vervallen, maar mss dan maar beter wachten tot einde garantie.
  7. Maar als ik dat proefabonnement van 6 maanden daarna beëindig, EN ik kan die updates DAN wel uitzetten, kan ik misschien wel weer overstappen naar merken van derden. Ik ben nu eenmaal ook geen GROOTPRINTER maar ik heb die printer vooral nodig om SCANS te maken. Ik heb trouwens ook nog een ouwe getrouwe HP Deskjet 930 C die me (ik denk) 20 jaar trouw is gebleven... En daar kan ik perfect werken met inkt van 123inkt.be. Toch bedankt om te willen meedenken in dat verhaal. mvrgr, Dirk
  8. Tenzij hier bedoeld wordt door "deze functie is geblokkeerd": ikzelf kan dat niet uitzetten, de updates komen automatisch binnen.....
  9. Bedankt voor de info, maar ik zou niet weten wat ik met dat WiFi Direct pwd kan aanvangen. In dat filmpje wordt uitgelegd dat ik met dat pwd kan starten met draadloos printen en scannen. Via WiFi Direct misschien. Maar ik kan nu ook al perfect draadloos printen en scannen. Ik vroeg met enkel af of ik inkt van derden ook kan gebruiken. Maar ik heb hier al begrepen dat dat met deze Officejet printers niet mogelijk is. Het is dus wat het is, en ik moet deze inktservice nog wat leren gebruiken. Mvrgr, Dirk
  10. Beste, Ik heb dat eens bekeken op mijn HP printer en ik zie dat ik die software-updates niet kan uitzetten. Zie bijlages: foto 1 = instructies; foto 2 = scherm op mijn printer. Er staat: deze functie is door de beheerder geblokkeerd. Ik heb zelf wel die printer geïnstalleerd, maar kan me niet herinneren dat ergens te hebben geblokkeerd. Kan ik die vergrendeling uitzetten ? mvrgr, Dirk
  11. Bedankt voor dit duidelijke antwoord. Dus best aan de regels van HP houden. mvrgr, Dirk
  12. Hallo, Ik heb net een nieuwe printer HP Officejet Pro 8020e aangekocht en daarbij zit ook een gratis abonnement voor 6 maanden HP instant Ink. De meegeleverde inkt is HP 912 (zwart en kleuren). In de handleiding staat duidelijk vermeld dat HP enkel zijn eigen inkt aanbeveelt, en dat inkt van "derden" mogelijks niet zal werken en/of problemen kan geven. Hebben jullie hier ervaring mee ? Of wat als ik na mijn gratis abonnement toch overschakel naar inkt van "derden" ? Mijn PC is een windows PC met windows 11. Alvast bedankt. Dirk
  13. Geen originele patronen van HP. Wel de varianten van 123inkt.nl. Maar ik zoek nu vooral naar de actuele software/driver voor dat toestel, in een laatste redpoging. mvrgr, Dirk
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.