Ga naar inhoud

elham

Lid
  • Items

    132
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over elham

  • Verjaardag 13-10-1993

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    Windows vista home premium
  • Geheugen
    1 GB/Go DDR2 SDRAM
  • Grafische Kaart
    NVIDIA Geforce 8400 GT GPU
  • Harde Schijf
    120 GB/Go

elham's prestaties

Meewerkend lid

Meewerkend lid (7/14)

  • Eerste post
  • Actief
  • Gespreksstarter
  • Week één klaar
  • Een maand later

Recente badges

0

Reputatie

  1. Dank jullie wel voor jullie tips, ik heb de nieuwe accu ontvangen en zal zeker rekening houden met jou tips Droske! Bedankt!
  2. Ondertussen had ik hardwarecity een mail gestuurd met mijn probleem en zij gaan vandaag een nieuwe accu verzenden. Dus deze nieuwere accu moet ik eigenlijk gebruiken zoals vermeld op site van batteryking: accu een nacht opladen, daarna minstens 5 maal gedeeltelijk ontladen en vervolgens volledig opladen?
  3. Maar dan zou de accu toch al meteen problemen moeten geven? De eerste 4 dagen toonde de accu eigenlijk geen problemen, het laadde prima op waarna het binnen enkele uren leeg liep waarna ik het weer nornaal kon opladen. De huidige probleem begon uit het niets gisteren ochtend.....
  4. Helaas werkt het niet, zodra ik de stroom kabel eruit doe gaat de laptop uit...ik ben op het internet verder tegengekomen dat het in sommige gevallen ook aan de power settings kan liggen...maar ik heb nooit iets aan de power settings aangepast en ik zou ook niet weten hoe dat moet. Nog verdere opties?
  5. Dit ben ik tegengekomen: "With lithium ion batteries, it doesn't matter how long you charge your new laptop before using it. This wasn't the case with nickel-based batteries, which had to be fully charged the first time. Lithium ion batteries are prepared when they are manufactured so you don't have to go through the full-charging process before using them." https://itstillworks.com/long-charge-new-laptop-battery-5261076.html
  6. Ik dacht dat je dat bij Lithium-ion accu niet hoefde toe te passen...betekent dit dat ik een nieuwe accu moet aanschaffen of is het nog te redden?
  7. Enkele dagen terug heb ik een nieuwe accu besteld van hardwarecity.nl. De eerste dagen werke de accu prima zonder problemen, echter sinds vandaag raakt de accu plotseling razendsnel leeg; wanneer ik mijn laptop enige tijd verbonden heb met de stroomkabel geeft hij aan dat de accu 100% geladen is, zodra ik de stroomkabel loskoppel schakelt de laptop zich binnen enkele seconden uit en krijg ik hem ook niet meer aan. Wanneer ik de stroomkabel weer aansluit gaat hij vervolgens weer gewoon normaal aan en dan zie ik dat de accu 0% geladen is. Binnen enkele minuten geeft hij weer aan de accu 100% geladen. Hier is de rapport energie-efficiëntiediagnose: Accu:Accugegevens Accu-id MS-16F2 Fabrikant Serienummer Accutype LION Lange termijn 1 Ontwerpcapaciteit 73260 Laatst volledig opgeladen 109890 Hoe los ik dit op?
  8. [ATTACH]35423[/ATTACH] AdwCleaner[S0].txt
  9. Ja! Het probleem is opgelsot m.b.v. de oplossing die in deze link vermeld staan: http://www.pc-helpforum.be/f170/office-2010-printer-weigert-af-te-71790/ De meneer had ook precies hetzelfde probleem als mij met dezelfde printer. PChelpforum.be Super bedankt!!! Kan ik deze topic als opelost beschouwen of moet er nog gekeken worden naar de logbestand?
  10. [ATTACH]35411[/ATTACH] zoek-results.log
  11. [ATTACH]35406[/ATTACH] zoek-results.log
  12. Bijgaand treft u het logbestand.[ATTACH]35394[/ATTACH] - - - Updated - - - Ik heb wel deze logbestand gemaakt zonder dat de printer geinstalleerd is op deze laptop, omdat ik het verwijderd heb> Maakt dat wat uit voor de log bestand? log.txt
  13. Weet niemand een oplossing voor mijn probleem? Update: Printen vanuit PDF, Notepad en interpagina lukken wel, maar printen van uit alle MS Office programma's lukken niet. Printen vanuit een andere laptop met MS Office gaat ook goed. Wat ik tot nu toe allemaal gedaan heb: Hp Print and Scan Doctor gebruikt --> Helpt niet Micorsoft Office Fix it --> Helpt niet Stuurprogramma's verwijderd en opnieuw geinstalleerd --> Help niet Een sfc /Scannow gedaan --> Helpt niet Microsoft en HP beiden tweemaal gebeld --> Hielpen ook niet MS Office opnieuw geinstalleerd --> Helpt niet En nog talloze andere oplossingen die ik op andere forums tegen kwam, maar echt niets helpt. De meneer in deze link http://www.pc-helpforum.be/f186/nieuwe-printer-geinstalleerd-hp-deskjet-2540-a-67879/#post444583 lijkt hetzelfde probleem te hebben als ik. Volgens mij is zijn probleem opgelost na een scan met combofix. Kan ik dit ook zomaar doen? Ik zou het erg waarderen als er iemand reageert, dit is echt ontzettend frustrerend dat ik elke dag direct na mijn colleges met deze probleem bezig ben.
  14. Windows kan een update niet installeren en ik krijg telkens de deze error code: 80070490. Het gaat om een HP printer update. Wat ik tot nu toe gedaan heb: System Update Readiness Tool geïnstalleerd, dit hielp niet. Ook heb ik de Microsoft Fix it gedownload en geïnstalleerd maar tevergeefs. Ik zou het erg waarderen als iemand mij hiermee kan helpen. Ik heb een windows 64 bit systeem. [h=1][/h]
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.