Ga naar inhoud

lichtje

Lid
  • Items

    113
  • Registratiedatum

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Vrouw
  • Land
    België

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Geen Info

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

lichtje's prestaties

Enthousiasteling

Enthousiasteling (6/14)

  • Eerste post
  • Actief
  • Gespreksstarter
  • Week één klaar
  • Een maand later

Recente badges

2

Reputatie

  1. graag gedaan, passer en nogmaals heel erg bedankt
  2. ja zeker, zie voorbeeld , deze drie dingen aanvinken en wissen en dan was de hotmail terug in orde.
  3. beste, ik heb dat gedaan en nu is terug goed , ik kan mijn hotmail terug openen, hartelijk dank voor de hulp
  4. hallo , ik kan plots niet meer op mijn hotmail. outlook.doc
  5. goedenavond , ik heb eM client verwijderd en dan opnieuw geïnstalleerd en nu kan ik ontvangen en verzenden. wat eerst verkeerd liep weet ik niet maar nu is het in orde. bedankt voor je tijd. mvg
  6. de imap klopt maar dat ander zie ik nergens staan.
  7. als ik een email wil verzenden dan zie ik dit. het is toch raar dat ik emails kan ontvangen en niet versturen.
  8. telenet account , ik gebruik imap
  9. dag, ik heb nog niet lang eM client, ik heb dit willen instellen maar ik kan emails ontvangen maar niet versturen. naast verzenden staat er 'geen account" hoe kan ik dit in orde krijgen ? mvg
  10. ik heb de de cache van chrome leeg gemaakt en opnieuw opgestart en nu doet de laptop het weer zoals voor heen. het is in orde. slotje mag erop. groetjes
  11. ik heb de duckduckgo eens uit geschakeld en met google geprobeerd en het blijft zo. , heb ook eens systeemherstel gedaan naar een eerder punt . niets veranderd. het zijn die immo's waar ik niet op kan , het andere, zoals tv gids, de krant , dat lukt dan wel.
  12. ik werk met google chrome . en surf met DuckDuckGo
  13. hallo, ik kan niet meer overal op sites .voorheen nog nooit problemen gehad. dit is plots. ik weet niet hoe ik dat oplos , vandaar mijn vraag. zie bijlage mvg pc probleem.doc
  14. dank je wel voor de hulp.
  15. ik heb gedaan wat je vroeg . laptop opnieuw opgestart en de nieuwe versie van thunderbird erop gezet. kprm-20200102130704.txt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.