Ga naar inhoud

LL89

Lid
  • Items

    99
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over LL89

  • Verjaardag 14-03-1989

LL89's prestaties

Enthousiasteling

Enthousiasteling (6/14)

  • Eerste post
  • Actief
  • Gespreksstarter
  • Week één klaar
  • Een maand later

Recente badges

0

Reputatie

  1. OK, het herinstalleren van een driver voor het geluid heeft het probleem opgelost. Blijkbaar iets te snel hulp gevraagd...
  2. Net een de laatste nieuwe audio driver geïnstalleerd. Nu werkt het weer. Natuurlijk afwachten als het komt door het opnieuw opstarten of als het echt een deftige oplossing is...
  3. Ik heb net eens Flash volledig verwijderd (met de uninstal-tool van Adobe). Als ik nu films op mijn eigen PC afspelen (.avi met Flash) heb ik nog steeds geen geluid. Daarna heb ik Flash weer geïnstalleerd maar de problemen bijven hetzelfde. Dus het probleem is waarschijnelijk iets anders dan gewoon Flash... Ik merk ook, als ik bovenstaande heb en ik wil mijn PC afsluiten. Krijg ik steeds een venster die vraagt als ik het afsluiten van Explorer wil forceren...
  4. Hi, Ik heb het volgende rare probleem: soms als ik mijn computer opstart werkt flash niet (vanaf ik bijvoorbeeld op een filmpje klik om af te spelen, freezt het tabblad van mijn browser (IE9) en moet ik mijn browser sluiten). Als ik dat heb met flash dan heb ik ook problemen om lokale mediabestanden (avi, mp4,...) af te spelen (player opent niet of er is geen geluid, VLC, Windows Media player,...). Geen idee als Flash invloed kan hebben op die andere mediaplayers of als het een ander probleem is dan flash.... Ik heb reeds de nieuwste versie van flash, hardwareversnelling van Flash uitgeschakeld, internetinstellingen van IE laten resetten, nieuwste driver grafische kaart,... Maar dat helpt allemaal niet. Als ik mijn computer herstart werkt alles meestal weer normaal (ongveer 1 op 3 keer dat ik mijn pc opstart heb ik bovenstaand problemen). Iemand enig idee wat dit kan zijn? Alvast bedankt! Windows 7 (64bit) Flash 11.1.102.63 Internet Explorer 9
  5. We zijn ongeveer anderhalve maand later en de lijnen zijn terug... Dat herstellen van het soldeersel werkt dus maar tijdelijk. We zullen nu een nieuwe videokaart kopen om die 9800GTX te vervangen. De GTS450 (2GB) vooor 114 euro lijkt me een goed alternatief...
  6. Ondertussen nog eens Windows opnieuw geïnstalleerd (zoals gevraagd door de support van Dell). Natuurlijk helpt dat weer niet (weer BSOD). Mijn zaak wordt nu behandeld door iemand anders van de support en die vroeg direct ook naar de temperaturen. Volgens hem zijn ze ook te hoog (zoals 'Asus' zei). Iemand van Dell zal mijn koeling en moederbord komen vervangen. Hopelijk is het daarmee definitief opgelost... Versta wel niet goed waarom het moederbord ook vervangen zal worden en ik hoop nu alleen maar dat mijn cpu of grafische kaart ondertussen al niet beschadigd zijn door de hitte. Iemand ervaring met die monteurs van Dell die aan huis komen? Leveren die goede kwaliteit?
  7. Het resultaat van sfc /scannow: "Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden." (Een verwijzing naar een CBS logbestand krijg ik niet.)
  8. Heb schijfcontrole laten lopen. Resultaat: "het volume bevat geen fouten"
  9. In de post van 29november werd gevraagd op Memtest te laten lopen, daarbij werden geen fouten gevonden. Op vraag van de Dell support heb ik de tool "Dell Diagnostics" laten lopen (moest ik starten na de BIOS, dus voor Windows). Daarbij werd ook de harde schijf, RAM, CPU,... getets (duurde een paar uur). Nergens werden fouten gevonden dus normaal is het geen hardware probleem + bij herinstallatie werd mijn harde schijf geformateerd. Hierdoor vrees ik dus dat schrijfcontrole niet veel zal uithalen. Maar ik zal het toch eens proberen. Aangezien ik windows al 2 keer heb geherinstalleerd zou ik er toch mogen van uitgaan dat de systeembestanden in orde zijn. Ik heb pas morgen een windows DVD dus dan zal ik deze optie toch nog proberen...
  10. Hi, Ik gebuik geen systeemherstel of backup software, dus ik denk niet dat het daaraan ligt (en zoals je zegt na herinstallatie zou dat moeten opgelost zijn). Soms heb ik de indruk dat het meer voorkomt als ik op internet bezig ben (IE9). Maar ook dan zou het probleem opgelost moeten zijn na herinstallatie van Windows denk ik. + soms komt het ook voor als mijn PC gewoon op het bureaublad staat en er geen programma's open staan... Het lijkt met dus nogal willekeurig.
  11. Hierbij de gevraagde info: 12/01/2012 - bug check string: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL - bug check code: 0x0000000a - caused by driver: ntoskrnl.exe - de 4 parameters: fffffa00`04a81f58 , 00000000`00000002 , 00000000`00000000 , fffff800`02a75f4b 10/01/2012 - bug check string: PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA - bug check code: 0x00000050 - caused by driver: ntoskrnl.exe - de 4 parameters: fffff280`06c12048 , 00000000`00000000 , fffff800`02d8665e , 00000000`00000007 04/01/2012 - bug check string: (leeg) - bug check code: 0xc000021a - caused by driver: ntoskrnl.exe - de 4 parameters: fffff8a0`00c56ee0 , 00000000`00000000 , ffffffff`c0000001 , 00000000`00100638 28/12/2011 - bug check string: (leeg) - bug check code: 0xc000021a - caused by driver: ntoskrnl.exe - de 4 parameters: fffff8a0`017e15d0 , 00000000`c0000189 , 00000000`00000000 , 00000000`00000000
  12. Voor dit probleem heb ik ondertussen contact opgenomen met de support van Dell. Maar dat heeft tot nu toe nog niet veel geholpen. Ze hebben mij al 2 keer Windows laten herinstalleren maar het probleem blijft (1 keer fabriekskopie en 1 keer vanaf de gewone Windows dvd). Ze willen dat ik nu nog eens Windows herinstalleer maar voordat ik dat doe, vroeg ik mij af als iemand van jullie misschien wel ziet wat het probleem is, want bij Dell weten ze niet wat het is... Hierbij een link naar analyse van Speccy: http://speccy.piriform.com/results/OiJ8vTv3UlGkZlLJOK7FgLp In bijlage de dumpbestanden van de 2 laatste crashes (in een rar want .dmp kan ik niet uploaden). Ik heb ook al de hardware diagnostic tool van Dell laten lopen maar daarmee werden geen problemen gevonden. Volgens de support is het dus een sofware probleem.... Alvast bedankt. minidumps.rar
  13. Ondanks dat het volgens mij om een productiefout gaat en dus een niet-zichtbaar gebrek dat al aanwezig was op het moment van de aankoop, laat Sparkle mij weten: We are sorry to hear that problem. If you contact us during the warranty life time, we will take care of it without any excuse. We can’t provide you the replacement service if the card already out of warranty. Dus nu maar hopen dat die herstelde soldering het lang zal uithouden...
  14. In de PC-winkel hebben ze het soldeersel tussen de chip en de kaart zelf nog eens hersteld (zelfde effect als bakken in de oven waarschijnlijk). Nu werk alles weer in orde. Ongeveer 2 maanden geleden hadden ze dit al eens gedaan, ben benieuwd als het nu definitief opgelost zal zijn... Ondertussen was ik al beginnen mailen naar Sparkle (de producent van mijn kaart) om te kijken als ze toegeven dat het een productiefout is en eventueel een nieuwe geven. Ik wacht nog op hun antwoord...
  15. Hi, Het is blijkbaar een algemeen probleem bij de Nvidea 8 en 9 reeks, het heeft te maken met het vastzetten van de chips (iets met wel of niet lood gebruiken ofzo). Zie:Het doodgaan van GeForce 8000 serie kaarten - Videokaarten & Beeldschermen - GoT Een oplossing die bij sommigen werkt is de kaart bakken in de oven: [H]ard|Forum - View Single Post - Holy crap, it worked! Dead video card resurrected! [FEATURED] THE OVEN TRICK - WORKED - Overclockers Forums PC is nu naar de computerwinkel waar hij eens zal kijken als het lukt om de soldeerpunten te herstellen. En als dat niet werkt zal ik de GTX550 kopen. (Ik weet niet precies welke voeding er in zit maar de 9800 was ook al een kaart die veel energie nodig had, dus dat zou geen probleem mogen geven).
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.