Ga naar inhoud

Sophie94

Lid
  • Items

    41
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Sophie94's prestaties

  1. Hallo! Nog even een laatste melding, het probleem is opgelost! Via Microsoft heb ik hulp gekregen en heb een Windows Upgrade uitgevoerd. Alles weer in orde en er is niks verloren gegaan. Nogmaals bedankt voor jullie geduld en hulp! Groetjes, Sophie.
  2. Allemaal hartelijk dank voor het helpen en meedenken , ik heb nu geen andere keuze meer dan Windows 7 opnieuw te installeren?
  3. Beide opties geprobeerd maar exact hetzelfde resultaat helaas..... Vraagje: in de veilige modus zag ik de optie "computer herstellen", toen ik daarop klikte werd er om een wachtwoord gevraagd. Nu heb ik volgens mij nooit een wachtwoord ingesteld. Hoe kom ik daar verder als ik geen wachtwoord heb? Alvast bedankt voor je antwoord.
  4. Bedankt Kweezie Wabbit, ik ga er weer even mee aan de gang. Had je wel mijn logje gezien van Systemlook? Zag dat er goed uit? SystemLook 30.07.11 by jpshortstuff Log created at 19:32 on 27/07/2012 by Greta Administrator - Elevation successful ========== filefind ========== Searching for "tcpmon.ini" C:\Windows\System32\tcpmon.ini --a---- 60224 bytes [21:01 10/06/2009] [20:29 04/02/2010] D79575BE490A45AD09BDEDBCACB5B155 C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-p..rtmonitor-tcpmonini_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16385_none_2e6dc451c0fa9db5\tcpmon.ini --a---- 60224 bytes [21:01 10/06/2009] [20:29 04/02/2010] D79575BE490A45AD09BDEDBCACB5B155 -= EOF =-
  5. Is er nog iets wat ik kan doen n.a.v. mijn laatste logje?
  6. Hier is het logje: SystemLook 30.07.11 by jpshortstuff Log created at 19:32 on 27/07/2012 by Greta Administrator - Elevation successful ========== filefind ========== Searching for "tcpmon.ini" C:\Windows\System32\tcpmon.ini --a---- 60224 bytes [21:01 10/06/2009] [20:29 04/02/2010] D79575BE490A45AD09BDEDBCACB5B155 C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-p..rtmonitor-tcpmonini_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16385_none_2e6dc451c0fa9db5\tcpmon.ini --a---- 60224 bytes [21:01 10/06/2009] [20:29 04/02/2010] D79575BE490A45AD09BDEDBCACB5B155 -= EOF =-
  7. Ik heb het maar gewoon geprobeerd en er leek wel wat te gebeuren maar bij de laatste opdracht stagneerde het....
  8. Oke, ik ben weer wat verder, ik heb nu de bestanden gevonden die niet gerepareerd konden worden. Het zijn er acht en dit is er eentje: 2012-07-25 11:14:15, Info CSI 00000132 [sR] Cannot repair member file [l:20{10}]"tcpmon.ini" of Microsoft-Windows-Printing-StandardPortMonitor-TCPMonINI, Version = 6.1.7600.16385, pA = PROCESSOR_ARCHITECTURE_AMD64 (9), Culture neutral, VersionScope = 1 nonSxS, PublicKeyToken = {l:8 b:31bf3856ad364e35}, Type neutral, TypeName neutral, PublicKey neutral in the store, hash mismatch Maar nu kom ik weer niet verder omdat ik de volgende stap niet begrijp. Er staat: Ga als volgt te werk als een bestand niet door het programma Controle systeembestanden kan worden gerepareerd: Typ de volgende opdracht achter de opdrachtprompt met verhoogde rechten en druk op Enter:takeown /f Pad en bestandsnaam Typ bijvoorbeeld takeown /f E:\windows\system32\jscript.dll. Typ de volgende opdracht en druk op ENTER om beheerders volledige toegang tot het bestand te geven:icacls Pad en bestandsnaam /GRANT ADMINISTRATORS:F Typ bijvoorbeeld icacls E:\windows\system32\jscript.dll /grant administrators:F. Typ de volgende opdracht om het bestand door een goede kopie van het bestand te vervangen:Copy Pad en bestandsnaam van bronbestandPad en bestandsnaam van doelbestand Typ bijvoorbeeld copy E:\temp\jscript.dll E:\windows\system32\jscript.dll. Wat moet ik nou precies intypen? takeown /f C:\windows\system32\tcpmon.ini Klopt dat???
  9. Ik begin er ook bang voor te worden...heb nu voor de zoveelste keer die tekst ingevoerd, maar er gebeurt niks.......
  10. Ik ga het weer proberen, ik heb het nu een keer of 5 ingevoerd maar er gebeurt niks Vind het wel supertof dat jullie zo meedenken hoor!!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.