Ga naar inhoud

Fatiha

Lid
  • Items

    27
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Fatiha's prestaties

  1. Ik heb nu alles teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Ik werd gedurende het proces wel gewezen op de backup die gemaakt werd. Mijn documenten e.d. zouden terug te vinden zijn in C:\backup samen met andere files. Moet ik deze allemaal 1 voor 1 kopieren of is er een andere manier om deze backup te gebruiken om al deze documenten terug te plaatsen waar ze stonden. Ik zie namelijk ook iets van AppData, maar ik weet niet waar ik die naartoe zou moeten kopieren? Is het nu ook goed als ik dan updates probeer te installeren. Ik krijg in ieder geval niet meer de foutmelding betreffende Windows (rundll32)?
  2. Is er geen andere manier om alles naar de standaardinstellingen terug te zetten en zo nee, kan ik ook een installatie-dvd van vista van iemand anders gebruiken?
  3. Oke, ik lees echter wel iets over een windows-vista dvd of cd maar die heb ik allang niet meer (of nooit gehad, ik weet het niet meer). Is dat een probleem of kan dit ook zonder cd/dvd?
  4. Ik heb de stappen doorlopen, maar krijg helaas dezelfde foutmelding tijdens het installatieproces
  5. Hoi, Als ik dit doe, krijg ik het bestandje wel te zien op mijn bureaublad maar als ik het open zie ik dat het leeg is en het bestand zelf is 0bytes dus er staat gewoon niets in. Doe ik dan wat verkeerd of hoort dit zo?
  6. Hoi, De eerste optie werkte helaas niet. Ik ben toen naar de tweede stap gegaan en ik heb geprobeerd het bestand te openen, maar ik krijg steeds de foutmelding dat Windows Rundll32 niet meer werkt en vervolgens gebeurt er niets. Ik weet niet wat dit betekent en het CBS-logje kan ik niet toevoegen aan mijn bericht omdat het te groot is.
  7. Als ik op het de door jou gegeven link klik wordt ik doorgestuurd naar een pagina over problemen met de installatie van Service Pack 1 (ik dacht trouwens dat ik alleen problemen had met service pack 2?) en kan ik fixit wel downloaden, maar na uitvoeren krijg ik de melding dat deze niet geschikt of bedoeld is voor mijn besturingssysteem. Heb ik dan een verkeerde link geopend of is er geen fixit voor mijn windows beschikbaar?
  8. Mijn excuses voor de late reactie. Ik heb bovenstaande stappen doorlopen; helaas zonder succes. Ik weet echter niet of ik wel alles correct heb gedaan. Ik heb Norton verwijderd en ook de remove-tool geïnstalleerd om zeker te zijn dat er geen resten overbleven, dus ik denk niet dat het daar dan misging. Wel weet ik niet precies wat voor programma's ik diende te verwijderen. Ik heb alles qua anti-virus dus verwijderd en ook toolbars, waaronder Google Desktop en voor de zekerheid ook iets zoals Sobi v2 (wat dat ook mag voorstellen) en ook ccleaner verwijderd. De andere stappen heb ik gewoon opgevolgd zoals het er stond, maar ik krijg dezelfde melding op hetzelfde moment van de installatie. Aan het begin van je bericht las ik iets over een bootloader, ik heb geen idee wat daarmee wordt bedoeld. Ik krijg geen keuzemogelijkheid voor een bootloader bij het opstarten dus daar zou het probleem dan ook niet liggen, denk ik. Moet ik iets nogmaals doen? Mvg, Fatiha
  9. Ik heb de instructies opgevolgd en eerst ingelogd met de administrator-account en alles via msconfig dus aan/uitgevinkt zoals hierboven beschreven en daarna opnieuw opgestart. Ik heb toen ingelogd op mijn gewone account en het servicepack geprobeerd te installeren, zonder succes want dezelfde meldingen krijg ik weer en op hetzelfde moment gaat het weer mis. Ik weet niet of ik alle stappen goed heb gedaan, want moest ik het servicepack wel installeren onder mijn gewone account of moest dit eveneens onder het beheersaccount gebeuren? Daarnaast stond er onder punt 3 iets over de optie opstartonderdelen. Ik heb deze uitgevinkt zoals op de afbeelding staat, maar weet niet zeker of dat ook bedoeld werd of dat ik het juist moest aanvinken? De rest van de stappen heb ik wel precies gedaan zoals beschreven stond. Als mijn doorlopen stappen wel correct zijn (installatie onder mijn gewone account en het uitvinken van de optie over laden van opstartonderdelen), dan is het dus niet gelukt.
  10. Ik heb de verbinding verbroken en ook anti-virus een tijd uitgeschakeld. Nadat werd aangegeven dat het servicepack geïnstalleerd was moest ik alles opnieuw opstarten. Daar kreeg ik weer eerst de melding bij fase 3 van 3 is voor 100% voltooid en daarna weer dat de installatie van het servicepack is mislukt en de wijzigingen worden ongedaan gemaakt. Heb ik iets vergeten te doen of ligt het aan wat anders?
  11. Ik krijg nog steeds dezelfde melding nadat ik Fix it heb gebruikt. Ik heb wel altijd en ook nu weer andere (optionele) updates kunnen installeren. Het is alleen de installatie van service pack 2 dat niet lukt (ook niet handmatig via de website)
  12. Ik heb dat al een keer bekeken en zo geprobeerd op te lossen, maar als ik op productondersteuning bij deze foutcode klik wordt ik doorgestuurd naar een klein overzichtje van drie mogelijkheden. Al deze opties gaan in op het controleren van de internetverbinding en dat firewalls uitgeschakeld dienen te zijn. Ik heb gewoon verbinding en norton tijdens de installatie van de update zelfs even uitgeschakeld, maar alles blijft hetzelfde/installatie mislukt. Wat moet ik dan doen?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.