Ga naar inhoud

Zoex

Lid
  • Items

    13
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Zoex

  • Verjaardag 11-01-1995

Zoex's prestaties

  1. Zou Windows opnieuw installeren ook helpen? Ik heb geen tijd om mijn laptop weg te brengen, aangezien ik geen lessen kan volgen zonder laptop.
  2. Ongeveer een half jaar, iets korter misschien.
  3. Helaas.. Hij deed het net weer.. Wat zou ik nu kunnen doen?
  4. Ik heb ze verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, ik heb de melding nog niet weer gehad maar soms duurt het ook wel even. Ik laat dus nog weten of het heeft geholpen of niet, wel heel erg bedankt voor alle hulp!
  5. Oke, nou dan ga ik de drivers nu uninstalleren en ze opnieuw installeren. Bedankt Jean-Pierre, erg handig dat ik ze zo aan kan klikken! En Chato ook erg bedankt. Heel fijn dat er zo snel en goed geholpen wordt!
  6. Oke! En dan kan ik via het configuratiescherm van NVIDIA de drivers weer opnieuw installeren?
  7. Ik heb een update gedaan via het NVIDIA-Configuratiescherm, zou dit ook op andere manieren kunnen dan?
  8. Acer Aspire 5750G! - - - Updated - - - Ik heb het met het eigen programma va NVIDIA gedaan inderdaad. Oke, dan wil ik dat wel even gaan proberen. Zou je mij kunnen uitleggen hoe ik de driver kan deinstalleren, ik ben echt een kluns als het gaat om dingen met computers.
  9. Oke, gelukkig. Ik weet het niet zeker, maar ik gok ongeveer een half jaar.
  10. http://speccy.piriform.com/results/A7OVHKbTxhf8BW0gWi8SJjb Ik hoop dat ik het goed heb gedaan.
  11. Oh ik was vergeten om dat te melden, maar dit heb ik inderdaad ook al gedaan. Dit heeft niet geholpen..
  12. Hallo, Ik heb een vervelend probleem sinds ongeveer een week. Mijn beeldscherm wordt ineens helemaal zwart en dan krijg ik een foutmelding. De exacte melding die ik dan krijg is; 'Beeldschermstuurprogramma NVIDIA Windows Kernel Mode Driver, Version 310.90 reageert niet meer en is hersteld.' Ik heb absoluut geen verstand van computers, ik had al een beetje geGoogled naar dit probleem en ik las dat ik mijn drivers moest updaten, dit heb ik gedaan maar het heeft niet gewerkt. Het gebeurd vooral als ik het spel Sims 3 speel, dan krijg ik de melding echt om de 10 minuten. Ik heb hier voorheen nooit last van gehad en gewoon het spel zonder enige moeite kunnen spelen. Het gebeurd ook af en toe als ik gewoon aan het internetten ben, of aan het typen ben in word. Zou iemand mij kunnen helpen? Alvast bedankt. (Excuses als dit in het verkeerde forum onderdeel staat, ik had werkelijk geen flauw idee waar het tussen hoorde.)
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.