Ga naar inhoud

Brent81

Lid
  • Items

    12
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Brent81's prestaties

  1. Oke, toch nogmaals bedankt Dan wachten we!
  2. 26/02/2013 15:31:01 Bug check string: DRIVER_POWER_STATE_FAILURE Bug check code: 0x0000009f Caused by driver: ntoskrnl.exe Parameter 1: 00000000`00000003 Parameter 2: fffffa80`07af5060 Parameter 3: fffff800`04bc0748 Parameter 4: fffffa80`0ac3b410 25/02/2013 20:40:45 Bug check string: DRIVER_POWER_STATE_FAILURE Bug check code: 0x0000009f Caused by driver: ntoskrnl.exe Parameter 1: 00000000`00000003 Parameter 2: fffffa80`079a6a10 Parameter 3: fffff800`00ba2748 Parameter 4: fffffa80`0ae70610 22/02/2013 19:18:51 Bug check string: DRIVER_POWER_STATE_FAILURE Bug check code: 0x0000009f Caused by driver: ntoskrnl.exe Parameter 1: 00000000`00000003 Parameter 2: fffffa80`07acda10 Parameter 3: fffff800`00b9c3d8 Parameter 4: fffffa80`0aa15260 20/02/2013 13:12:09 Bug check string: DRIVER_POWER_STATE_FAILURE Bug check code: 0x0000009f Caused by driver: dxgmms1.sys Parameter 1: 00000000`00000003 Parameter 2: fffffa80`0a1c2a10 Parameter 3: fffff800`04bc9748 Parameter 4: fffffa80`0ac8e610 16/02/2013 13:28:33 Bug check string: DRIVER_POWER_STATE_FAILURE Bug check code: 0x0000009f Caused by driver: ntoskrnl.exe Parameter 1: 00000000`00000003 Parameter 2: fffffa80`0a1e0a10 Parameter 3: fffff800`04bbb748 Parameter 4: fffffa80`0abc2220 Dit zijn de laatste 5 crashes. Verder heb ik nog 1 overige crash.
  3. Blijkbaar is het probleem toch nog niet opgelost! Ik heb gedaan wat je me aanraadde, de Intel driver verwijderd en hem de andere Intel driver van de Asus website gedownload. Het is nog steeds dezelfde stop-code (0x000009F). Het programma "Bluescreenview" geeft nog steeds het bestand "ntoskrnl.exe" aan met een rode kleur.
  4. Ik vermoedde al dergelijk, menselijke fout! xD Nogmaals bedankt voor je hulp, ik hoop dat het probleem hiermee opgelost is.
  5. Oke, dit zorgde wel voor verwarring omdat de link die je nu geeft een Nvidia driver is terwijl ik de intel moet verwijderen en een Nvidia driver op mijn laptop staat. Bedankt voor je hulp, ik zal dit zo spoedig mogelijk proberen.
  6. Tussen de beelschermadapters staat Intel® HD Graphics 3000 en NVIDIA GeForce 610M. De intel driver kan ik niet op de site van Asus terugvinden. Moet ik deze verwijderen? Of moet ik de NVIDIA verwijderen en opnieuw downloaden via de website van Asus uit bericht 6?
  7. Ja, heb ik op geklikt. Daar heb ik gevonden dat het oudste herstelpunt is een dag of 2 na de driverupdate. Kan je me ook wat meer informatie geven hoe ik deze driver verwijder? Ik weet eerlijk gezegt niet waar ik zou moeten zoeken (excuses voor de minieme kennis van pc's ). En de driver waar je over spreekt die ik kan vinden op de site van Asus, is deze onder de sectie VGA? De nVidia Graphics Driver V8.17. ... ?
  8. Ik had voor ik Slimdrivers had apart een driver update gedaan via de website van intel (hoogstwaarschijnlijk die je eerder besprak). Sinds toen zijn er problemen opgetreden. Pas sinds deze week heb ik Slimdrivers geïnstalleerd en de updates die Slimdrivers aangaf ook geïnstalleerd. Dit had geen effect er op. Ik heb gezocht naar een herstelpunt, maar het vroegste herstelpunt dat ik kan vinden is een dag na ik de driver apart had geïnstalleerd van de website van intel.
  9. Dat kan kloppen dat het die driver was dat ik geïnstalleerd heb. Maar ik ben er niet 100% zeker van. Ik heb het programma "Slimdrivers" gedownload een paar dagen geleden die automatisch al de drivers van deze laptop heeft geïnstalleerd naar hun laatste nieuwe versie die nodig was. Is dit goed genoeg? Of moet ik de drivers apart downloaden die je me hier gaf?
  10. De laptop die ik heb is een Asus A53S serie, het model zelf kan ik niet direct zeggen. Hier is de link die je vroeg: http://speccy.piriform.com/results/oqVtb6W7KOgX8Nx6sfibTh6
  11. Sorry voor mijn late reactie, ja volgens mij was het de videokaart. Ik heb met instructies gevonden op het internet dxdiag ingetypt bij "Uitvoeren" en de naam van de kaart bij "Beeldscherm" ingetypt in google. Deze was Intel HD graphics family. Deze heb ik geupdate via de website van intel zelf naar een nieuwere versie. Nu staat er "Intel® HD Graphics 3000"
  12. Hallo, Over een tijdje terug (ongeveer een dikke week) kwam ik geconfronteerd met een melding dat ik mijn driver moest updaten vanwege een spel. Dit heb ik gedaan via de site van intel. Nu wat mijn probleem is; sinds toen komt er 1 keer per dag kort na het opstarten een blauw scherm met code 0x000009F en bovenaan DRIVER_POWER_STATE_FAILURE. Dit vind ik maar niets omdat mijn laptop nog geen jaar oud is. Ik heb eveneens al liggen opzoeken op het internet waar werd verwezen dat ik "Bluescreenview" moest downloaden. Hier stond dat de bestanden dat dit veroorzaakt "ntoskrnl.exe+e5992" en "dxgmms1.sys+c74d" zijn. Kan ik dit zelf oplossen? Of moet ik hem naar een speciaalzaak brengen? Ik weet namelijk zelf niet zoveel van computerproblemen oplossen. (Daarom dat ik hier eens overweeg een bericht te plaatsen ) Bedankt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.