Ga naar inhoud

PJFL

Lid
  • Items

    8
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

PJFL's prestaties

  1. Ik heb een eerder herstelpunt reeds genomen, zelfde probleem blijft
  2. http://speccy.piriform.com/results/M3XllNJkmpJTHUXuxZuShuh
  3. Hd tune
  4. De hd is reeds gecontroleerd en er waren geen fouten merkbaar...
  5. Ik had de hotfix geïnstalleerd. Aanvankelijk ging het beter, maar nu terug identieke problemen. Pc gaat ook trager. Iemand een oplossing?
  6. geen geheugenproblemen gevonden
  7. Ik heb nu reeds enkele weken last van steeds terugkerende BSOD. Via Bluescreenview vond ik dat het veroorzaakt werd door driver ntoskrnl.exe bug check string: PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA bug check code: 0x00000050 caused by driver: ntoskrnl.exe parameter 1: fffff880`dd630bc0 parameter 2: 00000000`00000000 parameter 3: fffff880`058ca185 parameter 4: 00000000`00000005 Ik heb systeemcontrole gedaan via opdrachtprompt. Hier werden geen schendingen in de integriteit gevonden. De harde schijf wordt ook getest. Voorlopig nog geen problemen. (De test duurt heel lang). Systeemherstel naar laatste punt biedt geen oplossing. Iemand een oplossing? Alvast bedankt!
  8. Heb juist hetzelfde probleem. Bij outlook expres 6 kreeg ik bij het exporteren de melding: Kan niet exporteren. Fout tijdens het initialiseren van MAPI. Heb dan de archiefmap gekopierd,maar geen idee hoe ik deze kan importeren in microsoft outlook 2013. Elke hulp is hier ook welkom.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.