Ga naar inhoud

jeanenyvette

Lid
  • Items

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over jeanenyvette

  • Verjaardag 13-04-1969

jeanenyvette's prestaties

  1. De testmail is inderdaad aangekomen in de Euphony webmail ...
  2. De uitgaande mailserver staat inderdaad op out.euphonynet.be. Bij Euphony webmail zijn alle mappen leeg ...
  3. Ik kan op mijn nieuwe computer die op Windows Vista draait, geen emails ontvangen (noch in Outlook, noch in Windows Mail); mails sturen kan wel en de internettoegang is ook in orde. Op mijn oud exemplaar lukt het wel. Ik heb de instructies gevolgd die opgesomd worden in "Windows hulp en ondersteuning, problemen met Windows Mail oplossen" (accounts nagekeken, wachtwoordverificatie-instellingen gecheckt, beveiligde verbinding voor de mailserver ingesteld) maar nog werkt het niet. Ik krijg volgende foutmelding : De verbinding met de server is mislukt. Account: in.euphonynet.be, server: in.euphonynet.be, protocol POP3, poort 995, beveiligd (SSL): ja. Socketfout: 10060, foutnummer: 0x800CCCOE Wat kan ik nog doen?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.