Ga naar inhoud

Duyf

Lid
  • Items

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Duyf's prestaties

  1. Beste, Mijn vriendin kreeg laatst een brief van Ziggo dat een pc in haar thuisnetwerk besmet zou zijn met TorPig trojan of een dergelijke trojan en dat het internet afgesloten zou worden wanneer dit probleem een aantal dagen later zich nog zou voordoen. Ik heb besloten me op het probleem te storten en heb van alles uitgehaald (O.a. door andere topics op dit forum). Echter zit er weinig schot in, vandaar dat ik hier ben. Het probleem: ESET gaf bij het scannen het volgende aan: Operating memory » Dropbox.exe(4872) - a variant of Win32/TrojanDownloader.Mebload.AR trojan - unable to clean Verder is alles clean. Wat ik al geprobeerd heb: Malwarebytes gedraaid (in zowel normale als safe modus) TDSSKiller gedraaid (in zowel normale als safe modus, met antivirus uit) Beide vonden echter niets Dropbox weggehaald uit de boot-lijst, opnieuw opgestart en nogmaals met ESET gescand. Hij kon toen niets meer vinden. Dus ik dropbox verwijderd, de dropbox folder ook verwijderd in %AppData% en opnieuw opgestart. CCleaner gedraaid en toen dropbox opnieuw geinstalleerd. Echter komt ESET nu weer met de bovenstaande vondst. Is er iets wat ik verkeerd doe, niet doe of is er een oplossing voor dit probleem? Vreemde is ook dat ik nergens de naam torpig ben tegen gekomen bij welke scan dan ook. Ik hoor het graag van u, Tom
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.