Ga naar inhoud

Eddy X

Lid
  • Items

    305
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Land
    België

Recente bezoekers van dit profiel

13.144 profielweergaven

Eddy X's prestaties

  1. Een doordenkertje dan. Sommigen praten veel, maar zeggen niets. (niemand persoonlijk bedoelt)
  2. Helemaal juist. 😇
  3. Op een camping werd een feestje georganiseerd. De Belgen brachten bier mee, de Fransen wijn, de Engelsen Gin en de Hollanders ….. hun familie…..
  4. Ik had onlangs een vergelijkbaar probleem met een AFS file, wel beeld, geen geluid. Met twee video convertors heb ik geprobeerd het bestand om te zetten naar MP4, weer , wel beeld, geen geluid. Uiteindelijk is het me wel gelukt met Any Video convertor : https://www.any-video-converter.com/en8/for_video_free/
  5. Blijkbaar is mijn kennis van pick-up's niet up to date meer. Ik heb de gebruiksaanwijzing van de L85 opgezocht, en vastgesteld dat deze platenspeler geen anti-skating instelling heeft. Ik had het idee dat de L85 een opvolger was van de oude bekende en beroemde L75 van begin jaren tachtig; niet dus. Buiten het uitbalanceren van de toonarm, valt er niets te regelen. Kijk wel even of de arm helemaal vrij is van het lift mechanisme.
  6. Staat de anti-skate juist ingesteld ? Deze moet gelijk zijn aan de naalddruk (2 gram).
  7. those were the days Vervlogen tijd; herinneringen aan onze jeugt. 😄😚
  8. De snelheid van je internet verbinding hangt af van je abonnement. Zie hier https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/internet/?intcmp=IntFinder Poorten open zetten hoef je helemaal niet te doen. Je kan ook beter overschakelen van utorrent naar qbittorent https://www.qbittorrent.org/download, Doe een snelheidstest https://www2.telenet.be/residential/nl/landingspaginas/speedtest.html
  9. Niet direct een antwoord je vraag maar waarschijnlijk heb je twee jaar (wettelijke) garantie. Ik, acht de kans groot dat het een hardware probleem is. Van de Asus site: Deze ASUS fabrieksgarantie (hierna “garantie” genoemd) wordt door ASUSTeK Computer Inc. (hierna “ASUS” genoemd) verleend aan de koper (hierna “U” genoemd) van het ASUS-computersysteem (hierna het “product” genoemd”). Deze garantiekaart wordt bij het product geleverd en is onderhevig aan de volgende algemene voorwaarden. De diensten die in deze garantie vermeld staan, zullen geleverd worden door door ASUS erkende service-agenten and reparatiecentra. Garantieperiode van het product Deze garantie is van toepassing voor de periode die gedefinieerd is op het etiket aan de achterkant van het product (“garantieperiode”), bijvoorbeeld: 12M betekent 12 maanden, 24M betekent 24 maanden en 36M betekent 36 maanden vanaf de datum dat het product voor het eerst werd aangeschaft door een eindgebruiker (Datum van Aankoop). Indien er geen aankoopbewijs geleverd kan worden zal de datum van productie van het product, zoals vastgelegd door ASUS, aangehouden worden als aanvang van de garantieperiode.
  10. Bkijk ook dit eens:
  11. Ga naar: Instellingen privacy en beveiliging ; locatie. Schakel de locatieservices uit.
  12. Mijn laatste sigaret gerookt op 1 maart 2002. Mijn vader had longkanker door het roken, was een goede reden om te stoppen. Als ik nu een sigaret ruik, vind ik het verschrikkelijk vies.
  13. Replace Direct is gekend voor het vervangen van een LCD scherm. https://www.replacedirect.be/
  14. Afhankelijk van de ouderdom, en de aankoopprijs, is het misschien toch interessant om het scherm te laten vervangen. Gemiddelde prijs €200 tot €250
  15. U-torrent verwijderen en terug installeren na herstart. Of overschakelen naar qBittorent , maar ook eerst u-torrent verwijderen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.