Hallo,
Dit staat er op het Microsoft forum over jouw fout:
"Om het probleem te verhelpen zou je het profiel in de veilige modus moeten verwijderen en een nieuwe aanmaken. Vergeet niet je huidige documenten te kopiëren naar het nieuwe profiel.Ga als volgt te werk:
1. Opstarten in de veilige modus.
I. Herstart de pc nu, en blijf herhaaldelijk op de F8 toets tikken.
II. In het scherm geavanceerde opties kiest u voor "veilige Modus"
III. Zodra u het inlog scherm te zien krijgt, logt u in.
2. Aanmaken van een nieuwe gebruiker.
Klik op start, configuratiescherm, gebruikersaccounts. Klik vervolgens op andere accounts beheren. Klik op “nieuw account maken”. Klik daarna op OK sluit alle schermen af en log uit.
3. Kopiëren van huidige documenten naar het nieuwe account.
Log in op het nieuwe account.
Klik op start, configuratiescherm, gebruikersaccounts. Klik vervolgens op “Geavanceerde eigenschappen van gebruikersprofielen configureren”. Vervolgens selecteer je het oude profiel en klik je op “kopiëren naar” Klik dan op Bladeren. Navigeer dan naar bijvoorbeeld C schijf (Windows) / “nieuwe gebruikersnaam” / mijn documenten en klik op OK.
Klik dan op Wijzigen. Typ in het nieuw venster de nieuwe gebruikersnaam. Klik op OK.
Daarna klikt u nog 2 maal op OK. Nu is het profiel met de documenten gekopieerd.
4. Verwijderen van het corrupte profiel.
Sluit alle vensters. Klik op Start, bij “zoek opdracht” typt u: “control userpasswords2” Dan drukt u op Enter. Selecteer het corrupte gebruikersprofiel en kies verwijderen. En klik 2 maal op OK.
Herstart de computer en log in op uw nieuwe profiel."
Heb wel al eens problemen met domeinrelaties gehad, maar dat was in een groot netwerk, probeer anders bovenstaande stappen eens...
Mvg