Ga naar inhoud

Nikkert

Lid
  • Items

    50
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Nikkert's prestaties

  1. Ik krijg de melding dat er een ander apparaat in mijn netwerk met hetzelfde IP aanwezig is. Als ik dit probleem wil oplossen door simpelweg via google te zoeken is de uitleg of onduidelijk, of niet zoals het op mijn computer te vinden is. Kunnen jullie me helpen?
  2. [ATTACH]32853[/ATTACH] logjee.txt
  3. Hallo, Ik zou mijn pc graag weer opschonen..beetje de browser opruimen enzo. Nu gebruikte ik eerst AVG-1 klik onderhoud, werkte prima..maar de testperiode is voorbij. Zijn er andere manieren waarop ik dat gemakkelijk en goed kan doen? Of moet ik toch maar een controle logje plaatsen Bvd, Nick
  4. Ja maar de samsung lader schiet niet echt op... 5% per 2 uur haha De blackberry lader doet het wel aardig nu, ik koop wel gewoon een nieuwe accu, en als dat niet werkt een externe lader ;-)
  5. Geloof dat je die al voor €15 krijgt, de goede, maar denk dat ik dat dan maar probeer
  6. Nou de gewone manier, of het stopcontact einde eraf halen en dan via usb in de laptop, dat laatste probeerde ik nu.. maar dan laadt hij er in 2 uur 5% bij.. Daarnaast had ik nog een usb lader van een oude blackberry van mij (past in de samsung) die deed het eerst prima maar nu niet meer.
  7. Tot nu toe nooit problemen mee gehad, maar nu kan ik hem op verschillende manieren proberen op te laden.. niks helpt? wat kan ik hiertegen doen, ik weet niet of het aan de accu of de lader ligt. - - - Updated - - - Wanneer ik gewoon mijn samsung lader gebruik ( die uit 2 delen bestaat) en alleen het usb gedeelte gebruik, laadt hij (momenteel) wel..maar de vraag blijft of het dan aan de accu ligt
  8. Hallo, ik heb het de laatste tijd erg druk gehad en heb de laatste dat van AVG nog niet aangepast ( nog 6 dagen voor) Verder geen problemen gehad met mijn laptop, tot ik hem vanmorgen aanzette.. hij startte gewoon normaal op, en toen hij opgestart was kreeg ik opeens een blauw scherm met daarin de tekst ' Windows has been shut down to avoid damage' of iets dergelijke..was de eerste keer dat ik dat zag dus heb mijn laptop opnieuw opgestart (zoals er stond) en nu doet hij het weer.. moet ik me hier zorgen om maken, en kan ik hier iets tegen doen?
  9. Zijn er daarnaast ook nog dingen die ik kan doen om mijn laptop sneller te maken? Opstarten duurt soms toch nog wat lang..
  10. By AVG antivirus staat dat die licentie maar voor 1 maand is, maar is dat voor AVG Pro.. of voor het gehele AVG?
  11. Gedaan, verliep al wat sneller inderdaad. Ik denk trouwens dat ik 'Dellstage' ook kan uitschakelen. Maar is mijn laptop nu verder schoon, of moeten er nog stappen ondernomen worden?
  12. [ATTACH]31593[/ATTACH] startup.txt
  13. Over Chrome... nadat ik zoek.exe liet lopen was Adblock Plus wel weer weg..maar er kwam geen berichtje met 'Uw profiel kan niet worden geladen'. Dus ik denk dat dat weer in orde is nu.. mocht dat berichtje een dezer dagen toch weer komen laat ik wel wat weten. Logje : [ATTACH]31577[/ATTACH] - - - Updated - - - Zie in het logje bij chrome dat preferences teruggezet is..dus dat verklaart het. Ik merk wel soms bij het opstarten van mijn laptop dat dit wat traag verloopt..normaal ging dit echt ongelofelijk snel. zoek-resultss.txt
  14. [ATTACH]31574[/ATTACH] Hier het logje van Adware Cleaner AdwCleaner[S0].txt
  15. [ATTACH]31564[/ATTACH] zoek-results.txt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.