Packard
Lid-
Items
26 -
Registratiedatum
-
Laatst bezocht
Over Packard
- Verjaardag 28-03-1963
Profiel Informatie
-
Geslacht
Man
-
Land
België
PC Specificaties
-
Besturingssysteem
Windows 7 Home Premium 32-bits
-
Monitor
Ilyama
-
Grafische Kaart
Geforce GT 610
PC Ervaring
-
PC Ervaring
Geen Info
Recente bezoekers van dit profiel
De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.
Packard's prestaties
-
Packard reageerde op een bericht in een topic: 500 Internal Server Error
-
Packard reageerde op een bericht in een topic: 500 Internal Server Error
-
Packard reageerde op een bericht in een topic: 500 Internal Server Error
-
Packard reageerde op een bericht in een topic: 500 Internal Server Error
-
@ Asus en Kweezie Wabbit, Vandaag reeds verschillende malen willen inloggen en dit telkens met succes. Hopelijk blijft dit de komende dagen ook zo. En de weken en maanden nadien ook, hoop ik. Grtz, Packard.
-
Dag Asus, Klopt volledig dat ik met Firefox werk (45.0.2). Ik heb zonet nog eens geprobeerd om met Firefox in te loggen bij Garmin Connect en nu lukt het wel (zie bijlage). Hartelijk dank voor uw reactie, Asus. ;) :top: Met vriendelijke groeten, Packard
-
Hoi, Als ik wil inloggen op de website van Garmin Connect (https://connect.garmin.com/modern/), krijg ik de melding "Sorry, we encountered an internal error" met nog een hele hoop tekst daarna waarvan ik niets snap (zie bijlage). Het is ook de enige site waar ik zo'n boodschap krijg. Met al mijn andere sites heb ik geen problemen. Ligt dit aan mij? Doe ik iets verkeerd? Reeds meerdere malen deze namiddag heb ik geprobeerd met steeds hetzelfde resultaat. Afgelopen week, met name de voorbije dinsdag, verliep alles vlekkeloos. Kan iemand mij helpen a.u.b.? Met vriendelijke groeten, Packard. Internal error.pdf
-
Packard reageerde op een bericht in een topic: Firefox krijgt sandbox voor veiligheid en stabiliteit
-
Beste, Ik gebruikte vroeger ook Incredimail, maar heb dat verwijderd wegens problemen. Vroeg of laat ga je zien dat je ook problemen gaat krijgen met dat mailprogramma. Bij Incredimail wordt er veel rommel mee geïnstaleerd en die kan je best missen. Nu gebruik ik Thunderbird en heb ik geen problemen. En, Thunderbird is ook gratis. Grtz, Packard.
-
Ik gebruikte tot een hele tijd geleden (lees maar tot voor een paar jaar) ook Incredimail. Nu gebruik ik Thunderbird van de Mozilla-stal. Met Incredimail heb ik narigheid ondervonden + het belastte mijn systeem nogal, vandaar. Van Thunderbird ben ik zeer tevreden.
-
@ Asus, Wat dat updaten van drivers betreft heb ik nu wel ondervonden wat er kan mislopen. Thanx for your help. Of hij nog stabiel werkt? En of, tot nu toe wel. Ik denk dat we deze topic stilaan kunnen afsluiten.
-
Packard reageerde op een bericht in een topic: Stuurprogramma Nvidia 358.91
-
Ik heb daarstraks gedaan wat je in bericht #20 hebt gezegd, alleen heb ik tot hiertoe de driver uit bericht #14 (358.50) nog niet geïnstalleerd. Dus momenteel heb ik versie 320.49 staan (is door Windows geïnstalleerd bij het heropstarten van de pc). Ik heb nadien al een paar video's gespeeld en tot hiertoe heb ik nog geen zwart scherm gekregen. Het lijkt erop dat alles weer ok is met de driver (320.49) die ik momenteel heb staan. Best dan maar zo laten zeker voor de ellende weer begint. Of het zou moeten zijn dat het met deze versie in de toekomst ook weer begint. Allez, to be continued... Ik ben is curieus of ik in de toekomst nog problemen van die aard ga krijgen. :)
-
Zonet mijn pc uit de slaapstand gehaald en raad eens... juist, het scherm bleef zwart. Dus, de spanning eraf en er terug op, pc opstarten en wachten tot Windows Resuming is begonnen gevolgd door de spanning er terug af te halen en er terug op te zetten, terug de pc opstarten en op de vraag of de resuming moet worden verder gezet ofwel delete restoration en continue starting Windows normaly, kies ik voor het tweede en wacht ik tot hij is opgestart. Daarna heb ik in IE een video afgespeeld en hup, black screen and back to normal met de gebruikelijke boodschap. Damned...
-
Ik denk niet dat het probleem is gerelateerd aan Firefox, want zonet starte ik mijn e-mail programma (Thunderbird) en ook dan kreeg ik een zwart scherm en nadien weer een normaal met de boodschap zoals in bericht #5 maar dan wel met versie 358.50 in de tekst. Dat wordt dus nog wat zoeken. Hetgeen je voorstelt om eens met IE te proberen, moet ik nog doen. Wat ook raar is. Als ik mijn pc in slaapstand zet en hem nadien er weer uithaal, blijft mijn scherm soms zwart. Enige mogelijkheid is dan mijn pc volledig afzetten (lees maar de stekker uittrekken) en dan weer opstarten. Strange kind of feeling. Mijn videokaart zal toch niet op sneuvelen staan?
-
Klopt, de versie uit bericht #14 heb ik nu staan.
-
@ Asus en Steves1990, Ik heb net in Firefox een video willen afspelen en daar was weer het zwarte scherm en nadien terug het normale scherm met de boodschap zoals in bericht #5. Het probleem is dus precies nog niet van de baan. Groetjes, Packard.
-
@ Asus en Steves 1990, Bij het installeren van het stuurprogramma uit bericht #4, kreeg ik idd de melding dat die versie niet kon worden geïnstalleerd wegens niet compatibel met mijn systeem. Ik ben dan maar op zoek gegaan naar de juiste bit-versie en dan lukte het wel. Mijn Windows-versie is 7 Home Premium 32-bit, vandaar dat het eerst niet lukte. Groetjes, Packard
-
Ik heb zonet de versie die jij hebt voorgesteld, geïnstalleerd. En nu is het dus afwachten wat er wel of niet gaat gebeuren. Groetjes, Packard
-
Ik heb mijn videokaart niet overklokt. En hoe kan ik te weten komen welke versie er geïnstalleerd was voor de update naar 358.91 en later 359.00?
-
Ok. Nu was ik daarnet bezig in Nero toen mijn scherm zwart werd en dan terug normaal met een boodschap erbij. Ik mag niet vergeten te vermelden dat vandaan mijn stuurprogramma is bijgewerkt naar versie 359.00 En als ik nu alles van Nvidia verwijder, mijn pc terug opstart, wat zou er dan gebeuren? Waarschijnlijk gaat dan het stuurprogramma dat in Windows 7 zit, worden geïnstalleerd, of ben ik serieus fout. Groetjes, Packard.
OVER ONS
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!