
VastBeter
Lid-
Items
17 -
Registratiedatum
-
Laatst bezocht
VastBeter's prestaties
-
Passer reageerde op een bericht in een topic: Windows defender uitgeschakeld en daardoor Norton niet meer werkzaam
-
Beste abbs, Ik heb de tool en logjes verwijderd, CCleaner erover heen laten gaan en handmatig een herstelpunt gemaakt. Rest mij nu niet anders dan jou héél hartelijk te bedanken voor je tijd, snelle reacties, geduld en zeer goed uitleg/handleiding voor de stappen die ik heb moeten zetten. En bovenal bedank ik je natuurlijk voor het oplossen van het probleem! Naast dit bedankje leek het mij niet meer dan logisch om tevens weer een bedrag aan het helpforum te doneren. Ik hoop dat ik daarmee ook voor jou iets terug heb weten te doen. Nogmaals ontzettend bedankt, Tom
-
Beste abbs, Ik krijg Altfix niet gedownload omdat Norton dat niet toestaat,... Ik krijg van Norton niet eens de keuze of ik het risico wel of niet wil nemen om het programma te downloaden; Norton houdt het botweg tegen. Wat een grap niet. Moet ik Norton tijdelijk uitschakelen? En als ik dat doe loop ik dan risico om andere ongewenste zaken binnen te halen? Groet, Tom
-
Beste abbs, De Norton Power Erasor geeft de melding dat er geen bedreigingen zijn gevonden. Vervolgens ging ik Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren en kreeg de volgend melding?!? Dit betekent dat Windows Defender wel gewoon werkt, of vergis ik mij daarin? Als dat zo is dan zitten we alleen nog met het probleem dat Norton niet op de laptop kan worden geinstalleerd.
-
Allen, Mijn hierboven genoemde oplossing is geen oplossing, kom ik zojuist achter. Ik heb de huidige mappenstructuur van mijn laptop vergeleken met een ander laptop en deze zien er hetzelfde uit (zie bijlage). Dus nu ben ik terug bij gemoedstoestand radeloos ;-(. Jullie nog ideeën? Ik hoop het van harte, Tom
-
Beste abbs en Passer, Hartelijk dank voor jullie adviezen. Een nog eerder herstelpunt selecteren heb ik geprobeerd, maar is nog steeds niet de oplossing. De laptop gaf dezelfde melding als eerder: het systeemherstel kon niet worden voltooid. Norton was actief en functioneerde prima. Ik kan Norton niet opstarten en bij het opnieuw downloaden blijft'ie hangen (zie bijlage). Ik kom fan ook weer terug bij mijn beginvraag (en hopelijk de oplossing): Is het mogelijk om de oorspronkelijk map, die ik dus heb verwijderd, weer toe te voegen op een andere (handmatige) manier? Is het bijvoorbeeld mogelijk dat dit mapje wordt gekopieerd van een andere computer en dat ik deze dan op de juiste plek op mijn laptop opsla? Als je de instructies volgt van https://nl.ccm.net/faq/1641-windows-defender-uitschakelen-in-windows-10 kan je achterhalen welk mapje ik heb gewist en dus weer nodig heb.
-
Omdat (in het verleden?) Windows Defender bleeft draaien naast Norton, wilde ik Windows Defender definitief uitzetten. Dit heb ik gedaan door de instructies te volgen via: https://nl.ccm.net/faq/1641-windows-defender-uitschakelen-in-windows-10. Vervolgens bleek dat ik Norton niet meer kon opstarten. Toen heb ik het mapje, waar ik volgens de instructie een 1 van moest maken verwijderd. Blijkbaar niet de juiste beslissing,.., Norton doet het nog steeds niet en ook opnieuw Norton installeren biedt geen soelaas. Norton geeft een foutmelding en de Autofix-functie van Norton helpt evenmin. Kunt u mij vertellen hoe ik het door mij verwijderde mapje weer kan maken en welke gegevens ik daar moet invoeren zodat deze weer als vanouds is? Alvast hartelijk dank, Tom
-
Toen ik m'n computer afsloot kreeg ik de melding dat een kabel niet zou zijn aangesloten. Dit vond ik raar en zag dat de ingang van de kabel los zat waardoor de kabel inderdaad niet meer goed kon worden aangesloten. De ingang vastgemaakt en het beeldscherm is weer in orde. Groet, Tom
-
De resolutie van mijn mijn Acer beeldscherm (3 jr. oud) is spontaan gewijzigd. Het lukt mij niet om via het configuratiescherm van Windows 7 de oorspronkelijke instelling (wat die ook was) te herstellen. Geen van de resoluties waar ik uit kan kiezen is de juiste. Ook de knoppen "detecteren" of "indentificeren" bieden geen oplossing. De instellingen via het menu van Acer aanpassen middels de knop"Aut. Configratie" helpt evenmin. Wat nu? Groet, Tom
-
Ik had een bibliotheek en die heette Annick. Deze naam wilde ik wijzigen (wat me niet lukte) en besloot toen deze map te verwijderen. Dit deed de laptop behoorlijk kreunen en steunen en na een paar minuten (hij was nog bezig) heb ik op annuleren gedrukt. Toch zijn er blijkbaar zaken verwijdert want ik heb: - geen bibliotheek meer; - ik kan op geen enkel andere plek, behalve in de map Openbaar, mijn bestanden bewaren. Voor de volledigheid heb ik wat screenshots in bijgaand document gezet. Wat is de oplossing? Alvast bedankt, Tom Help (0).pptx Help (1).pptx
-
Niet ondersteunde 16-bits toepassing (malware?)
VastBeter reageerde op VastBeter's topic in Archief Windows Algemeen
[ATTACH]31178[/ATTACH] Beste Kape, Je nieuwe script heb ik uitgevoerd en na de hernieuwde opstart zijn de meldingen weggebleven . Ik ben toch erg benieuwd wat er nu precies mis was en hoe je dit hebt verholpen. Dus als je daar nog een antwoord op kan geven, graag (onder het motto: beter voorkomen dan genezen). Maar het belangrijkste is uiteraard dat je me heel erg hebt geholpen dus heel erg bedankt daarvoor. Ook de stapsgewijze en volledige uitleg van wat ik, als leek, steeds moest doen was erg prettig. Nogmaals ontzettend bedankt! Groet, Tom -
Niet ondersteunde 16-bits toepassing (malware?)
VastBeter reageerde op VastBeter's topic in Archief Windows Algemeen
[ATTACH]31157[/ATTACH] Beste Kape, Hartelijk dank voor je uitgebreide en heldere uitleg. Hierbij het verzochte logbestand. Direct na het opstarten van de pc kwamen de meldingen direct alweer terug. (Ik ga er echter vanuit dat de actie die ik zojuist heb gedaan bedoelt is om jou inzicht te geven in mijn probleem en dat het niet als oplossing is bedacht.) Ik wacht weer de volgende instructies af. Groet, Tom zoek-results log.txt

OVER ONS
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!