Ga naar inhoud

abbs

Moderator
  • Items

    6.373
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

3 Volgers

Over abbs

  • Verjaardag 12-03-1965

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Land
    Nederland

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    Windows 11 pro 64 bits
  • Monitor
    BENQ 2x

Contact Info

  • Website URL
    https://www.pcwebplus.nl/phpbb/

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Ruime Kennis

Recente bezoekers van dit profiel

21.155 profielweergaven
  1. Pc's blijven rare wezens maar mooi dat je wel een oplossing heb.
  2. Ik zou als ik jou was contact opnemen met het bedrijf waar jij je licentie vandaan heb want hij kan op Windows 11 lees maar: https://licentie2go.com/adobe-photoshop-elements-2023-windows Anders met Adobe.
  3. Hallo, Gebruik de verwijdertool o de restanten te verwijderen https://helpx.adobe.com/nl/download-install/kb/creative-cloud-install-stuck.html?promoid=Z662FS34&mv=other Hierna zou je kunnen proberen hem opnieuw te installeren, ze adviseren met virusscanner uit.
  4. Hallo, Die "customhook.exe msvcp120.dll" melding behoort bij adobe photoshop elements 2023. Deze probeer je te installeren wat mis gaat, hoe kom je aan adobe photoshop elements 2023, ik zag hem in je Downloads map. Via waar heb je hem gedownload?
  5. Hallo, Zo kan het ook https://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic.php?t=3904
  6. Hallo, Doe eens het volgende: Download de Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit via de onderstaande link naar het bureaublad. Farbar Recovery Scan Tool Link Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft. Als er een melding van Smartscreen komt doe het volgende Handleiding als je klaar bent mag je hem weer aanzetten. Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Als administrator uitvoeren. Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt. Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart. Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
  7. Hallo, Als je een draadloos USB toetsenbord en muis koopt ben je waarschijnlijk van het probleem af.
  8. Ik ben benieuwd, maar bedankt en graag gedaan.
  9. Dan lijkt er wel een soort storing te zijn, Deze heb je geprobeerd: https://community.acer.com/nl/kb/articles/15744-numlock-uitschakelen-als-uw-computer-geen-numlock-toets-heeft Heeft het wel altijd gewerkt?
  10. Welke opties heb je al geprobeer, ik moet het ook doen wat acer aangeeft: https://community.acer.com/nl/kb/articles/15744-numlock-uitschakelen-als-uw-computer-geen-numlock-toets-heeft
  11. Hallo, Heeft het wel gewerkt de "numlock" functie?
  12. Lees het volgende: https://community.acer.com/nl/kb/articles/8524-numlock-inschakelen-bij-het-opstarten
  13. Er komen steeds meer problemen, ben je in het bezit van een goede backup die je terug kan zetten? Anders hier je probleem opnieuw aanmelden: https://www.pc-helpforum.be/forum/198-windows-11/ Of Windows herstellen met behoud van gegevens hierdoor word Windows gerepareerd (zie uitleg)
  14. Gaat het om een laptop of desktop? Wat is het merk en type? Heeft het gewerkt?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.