Ga naar inhoud

Yvontje82

Lid
  • Items

    165
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Yvontje82

  • Verjaardag 11-08-1982

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Yvontje82's prestaties

Meewerkend lid

Meewerkend lid (7/14)

  • Eerste post
  • Actief
  • Gespreksstarter
  • Week één klaar
  • Een maand later

Recente badges

0

Reputatie

  1. Nou, dat moeten we nog even uitproberen. Maar fijn dat we nu een stap verder zijn!
  2. Hi Eddy, Bedankt voor je bericht. Recuva hadden wij gister ook naar gezocht, maar de betreffende link van ccleaner bleef "Oeps" zeggen. We dachten dat die er niet meer was. Fijn dat jij deze link hebt gevonden! Bedankt... Groetjes, Yvonne
  3. Hi, Een grote ramp! We hebben een paar dagen mooie foto's gemaakt, maar niet goed opgelet en uiteindelijk de verkeerde foto's verwijderd. Nu begrijp ik dat er software is dat ons kan helpen, maar om te voorkomen dat we de verkeerde downloaden (incl allerlei ongewenste andere bestanden) hopen wij dat jullie ons van advies kunnen voorzien. Met vriendelijke groet, Yvonne
  4. Beste, Wij beschikken over een gekochte CD met software van enkele jaren geleden. Nu heeft één van ons een laptop waarbij het niet mogelijk is om een CD/DVD te laden. Toch willen wij graag beiden gebruik kunnen maken van het programma. Hoe kunnen we de software rippen en op een USB of andere externe harde schijf opslaan? Heb al een klein onderzoekje gedaan en het geprobeerd met WinX DVD ripper, maar dat blijkt meer voor muziek en films geschikt te zijn. In ieder geval krijg ik hierbij de melding dat de DVD "Damaged" zou zijn oid. Hoor graag welke mogelijkheid er is om bovenstaand obstakel te omzeilen. Met vriendelijke groet, Yvonne
  5. Hi Droske, Gedankt voor deze aanvullende tip... Groetjes Yvonne
  6. HalloDroske, Zojuist ervoor gekozen om de laptop terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Alles werkt nu weer naar behoren. Bedankt voor je geboden hulp. Groetjes, Yvonne
  7. Ja, heb de veilige modus weer ongedaan gemaakt zoals beschreven.
  8. Hallo Droske, Systeemherstel uitgevoerd in veilige modus zoals beschreven. Dit keer werd de melding gegeven dat systeemherstel is voltooid. Het eerste probleem is nog niet verholpen. Daarbij komt nu ook dat ik google chrome niet meer kan opstarten. Met vriendelijke groet, Yvonne
  9. Hoi Droske, Zojuist 2x systeemherstel gemaakt naar 12 september en 5 september. Beiden hebben niet geholpen. Zie bijlage. Met vriendelijke groet, Yvonne
  10. Hi Droske, Bedankt voor het vlotte reageren. Hierbij de url: http://speccy.piriform.com/results/cSOda3ZDsGWEN68MGokbZgM Groetjes Yvonne
  11. Beste PC-helpforum-helden, Vanmorgen mijn laptop nog gebruikt op school. Bij opstarten kreeg ik enkele updates, maar daarna werkte de laptop nog goed. Op school heb ik ook voor een opdracht nog een mindmap-app gedownload: Mindmap-touch. Inmiddels thuisgekomen wil ik verder met huiswerk, maar nu reageert verkenner niet meer. Hierna de Mindmap-app direct verwijderd. Dit loste het probleem echter niet op. AVG laten draaien, maar die zag geen virussen. Terwijl ik deze post schrijf wil ik een printscreen opslaan en kom erachter dat ik door middel van een trucje wel de benodigde map kan openen, waarna ik ook de daarin opgeslagen bestanden kan openen en bewerken. Enige probleem is dus, dat verkenner bij openen, schijnbaar ergens op blijft hangen. Het trucje is de volgende: Bestand opslaan als, daarbij wordt in de pop-up aan de linkerzijde een aantal snelkoppelingen getoond, die ik door middel van rechtmuisknop in nieuw venster kan openen. ZIe bijlage. Ben blij met het gevonden trucje, maar wil toch graag dat alles normaal werkt. Kunnen jullie mij helpen die probleem op te lossen? Met vriendelijke groet, Yvonne
  12. Beste, Wij zijn als een tijdje bezig om onze tplink eap245 te beveiligen met een wachtwoord, maar we lopen steeds tegen problemen aan. Zo wordt bijvoorbeeld geadviseerd om de software te updaten dmv usb aansluiting. De tplink heeft echter geen usb-ingang. Is er hier misschien iemand die ons kan begeleiden hierbij? Groetjes Yvonne
  13. Hi, Hierbij weer de logjes. Ben erg benieuwd... Groetjes AdwCleaner[C0].txt AdwCleaner[S4].txt
  14. Hi, McAfee heb ik verwijderd. Zie bijgevoegd het logje. Moet zeggen dat m'n laptop nu al stukken sneller is. Fixlog.txt
  15. Hi Kweezie Wabbit, De firefox-browser heb ik inmiddels geupdate. Bijgevoegd ook de twee logjes van FRST. Groetjes Yvonne Addition.txt FRST.txt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.