Ga naar inhoud

robocop67

Lid
  • Items

    101
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    windows 7
  • Geheugen
    6 giga DDR3
  • Harde Schijf
    SSD samsung 840 evo

robocop67's prestaties

Enthousiasteling

Enthousiasteling (6/14)

  • Eerste post
  • Actief
  • Gespreksstarter
  • Week één klaar
  • Een maand later

Recente badges

0

Reputatie

  1. ik ga morgen ook een naar HP bellen : http://www8.hp.com/nl/nl/contact-hp/phone-assist.html mvg robocop
  2. op mijn eerste mail naar hen heb ik bericht 28 ontvangen maar daar ben ik niets mee mvg
  3. heb email gehad van amd : Dear Customer, Your service request : SR #{ticketno:[8200652801]} has been reviewed and updated. Response and Service Request History: I understand that since the windows 10 installed in your laptop for the graphics card HD 7400M the laptop starts up very slowly. You doubts on the driver. Please be informed that AMD recommends using the graphics drivers provided by your notebook's manufacturer as the manufacturer may customize the drivers to support the built-in display and the features and functions specific to the notebook. Customized graphics drivers are available for download from most notebook manufacturer's web site. AMD provides a reference for AMD Mobility Radeon graphics drivers with limited support for notebook specific features and functions. This is not intended to be used as a replacement for the notebook manufacturer's driver. To know more, please visithttp://support.amd.com/en-us/kb-articles/Pages/737-28041SupportforATIMobility.aspx I suggest you to install the driver version 15.7.1 which is recommended for windows 10 that released recently from the laptop manufacturer. AMD recommends to perform driver installation always as clean installation. You must remove old driver completely from your system before you proceed with new driver installation. You may also use 3rd party tool such as DDU/CCleaner to perform removal of old driver files remnant. Please try the above steps and update us. If the current operating system is not the version originally installed on the notebook it may not meet all requirements and compatible graphics drivers may not be available. Please refer to the notebook manufacturer for supported operating systems and drivers. And also Please confirm with the laptop manufacturer regarding the start up delay whether it is a normal for windows 10 or not. If you have further queries please do revert back. Thank you for contacting AMD Technical support. In order to update this service request, please respond, leaving the service request reference intact. Best regards, AMD Global Customer Care _____________________________________________________________________________________________ This email is a direct result of your contact with AMD Global Customer Care and not part of a campaign. There is no need to unsubscribe to this email as you will only be contacted again if you directly request another service from AMD Global Customer Care. The contents of this message are provided for informational purposes only. AMD makes no representation or warranties with respect to the accuracy of the contents of the information provided, and reserves the right to change such information at any time, with or without notice. _____________________________________________________________________________________________ nu werkt dat nog niet mvg
  4. hartelijk dank Asus heb ik direct gebruikt en nu afwachten mvg robcop
  5. heb ik reeds gedaan maar daar valt niets te rapen dat me kan helpen mvg robocop
  6. ja hoor , mijn laptop is volledig bijgewerkt qua windows update mvg robocop
  7. ja hoor als je een paar jaar geduld hebt , tegen dan is mijn laptop al op stort mvg robo
  8. resultaat speccy : http://speccy.piriform.com/results/213JiZssflvH6g2zY40Cirr het is een laptop HP pavilion dv7 6140 sb mvg robocop
  9. beste omdat ik op een andere laptop heel goed kon werken met win 10 en dit eigenlijk best een zeer goede windows vind heb ik op mijn laptop terug 10 erop gezet maar ik laat s'nachts mijn laptop opstaan zodat ik s'morgens geen 5 minuten moet wachten. we weten nu dat de oorzaak is een slechte driver van de AMD KAART 7400 m en we moeten wachten tot de gepaste driver er is voor win 10 voor deze grafische kaart. de vraag is nu waar kan je melden bij AMD dat hun driver niet goed draait op windows 10? mvg robocop
  10. de 7 staat er terug op binnen zes maanden koop ik een nieuwe laptop als de fouten uit den 10 zijn want ik ben toe aan een nieuwe laptop case closed
  11. inderdaad map windows old is weg , ik ga mijn win 7 terug instaleren en daar bij blijven dat ze die 10 bijhouden
  12. beste ik kan niet terug naar mijn oude driver en ik kan ook niet terug naar W7 want ik heb met CC claener de oude windows eraf gesmeten , spijtig genoeg. mvg robocop
  13. ja nen driver van mijn amd kaart
  14. beste, ik heb nog steeds hetzelfde probleem alles togepast mvg robocop
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.