Ga naar inhoud

Calvus

Medewerker
  • Items

    825
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Calvus

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    Windows 10
  • Monitor
    LG Ergo 27QN880
  • Moederbord
    MSI MPG Z390 GAMING PRO CARBON
  • Processor
    Intel Core i5-9600KF 3700 1151V2 BOX*
  • Geheugen
    Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2666C16R
  • Grafische Kaart
    MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G
  • Harde Schijf
    Samsung 970 Evo Plus NVME™ M.2-250GB + Samsung 870 Evo 1TB
  • Voeding
    Be Quiet! Straight Power 11 Platinum 550W
  • Behuizing
    Be Quiet! Pure Base 500DX Rood

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Ruime Kennis

Recente bezoekers van dit profiel

31.595 profielweergaven
  1. Persoonlijk zou ik ook opteren voor een nieuwe desktop, gezien dat alle componenten die in zo een kastje zitten echt op elkaar moeten afgestemd zijn. Processor vervangen = moederbord aanpassen. Moederbord vervangen = waarschijnlijk Ram aanpassen. Voldoet de Grafische kaart nog? - koeling? - voeding? - ...... Past dit alles eventueel nog in de oude bekasting? Ik weet natuurlijk niet waar "Tjoeptjie" ergens woont of wat uiteindelijk zijn keuze gaat zijn maar voor mij ... "Alternate" Ik ben daar al jaar en dag klant en kan deze ten zeerste aanraden. Persoonlijk ga ik altijd persoonlijk naar hun mooie, gestructureerde en aangename winkel in Aartselaar (op de A12) al moet ik er wél een eindje voor rijden! Maar dat is me dat waard! Waarom? Wel omdat de klant daar écht nog klant is, ze nemen daar zeker en vast de nodige tijd om je gerichte info te geven! En ook omdat computerspulletjes toch een beetje voorzichtig moeten behandeld worden. Je weet nooit hoe een transporteur/bezorger met jouw dure spullen omgaat. Ik kies wat ik wens aan te kopen op hun website, noteer dit en vervolgens ga ik de spulletjes die ik wens ter plaatse bestellen, betalen en ophalen. Ze zullen je nooit iets verkopen/aanraden als de gewenste componenten niet met elkaar matchen. Heb je vragen, géén probleem ze nemen de nodige tijd voor je - het is niet van ... vlug, vlug iets bestellen, betalen en voor je het weet sta je terug buiten. Klantvriendelijkheid is bij hen een troef! Een échte aanrader !!!
  2. Hier kunnen we vrij kort zijn. Jouw processor (i5-4430) is van de 4de generatie en die moet minstens van de 8ste generatie ( i?-8...) zijn, zodoende ... De overige rode vakjes doen dan al niet meer ter zake. Wat processors betreft - we hebben nu al compressors van de 13de generatie! Ik veronderstel dat je momenteel met Windows 10 werkt en dan kan je spijtig genoeg die computer/laptop niet up-to-date maken (= Windows 11). Het aankopen van een nieuwe processor gaat ook niet veel helpen want dan moet je huidige moederbord weer compatibel zijn voor die nieuwe processor. Je ziet het ene brengt het ander mee en naar mijn bescheiden mening is hier in dit geval "Het sop de kool niet waard"
  3. Onderstaand kan je ook eens doornemen is in het Nederlands. Geschreven door een gewaardeerde en bekwame ex-moderator (Droske) van PCH.
  4. Hiernaar werd er verwezen. Brengt ook géén zoden aan de dijk omdat de ondersteuning en updates van de firmware verleden tijd zijn. Jouw toestellen zijn volgens mijn bescheiden mening dan ook al 10 jaar oud als ik het goed heb? Nu hier moet ik het spijtig genoeg, met alle respect en versta me niet verkeerd, de pijp aan Maarten geven / de handdoek in de ring werpen / over naar familie, ... maar ik kan uiteindelijk ook niet meer doen dan, net als jij, eens in die handleiding gaan neuzen! Sorry hoor!
  5. In de handleiding spreekt van compatibel met: ........ géén spoor van Windows 8 - Windows 8.1 - Windows 10 - laat staan windows 11 ??? Niet onbelangrijk is ook wat er op de website van Western Digital is te vinden. En zeker niet onbelangrijk:
  6. Ja die bestaan, waar zou je die voor gebruiken? Link naar foutieve kabel verwijderd! Heb een video gevonden, Nederlands ondertiteld, weet niet of je er wat aan hebt:
  7. Heb je ook al eens gezien hoeveel stof het apparaat onderaan al heeft verzameld? Een beurtje met de stofzuigzuiger zou géén kwaad kunnen en gaat het toestelletje zeker op prijs stellen!!!
  8. Lijkt als twee druppels water op apparaat 1 zoals ik hierboven toonde. Volg dan eens de handleiding via de link die ik hierboven gaf. Ook al eerder in dit topic verwees ik al een naar de hendleiding, dacht zo ergens op blz 2 zondag 9/02/2025 om 14.32 uur! Begin bij blz 69 en volgende voor bekabelde verbinding. De foto's die jij eerder toonde van je TV staan hier duidelijk in deze handleiding te zien. Voor een "Wireless" (draadloze) verbinding vanaf blz. 72 en volgende heb je voor zover ik begrijp een USB-adapter nodig. En hier zul dan ergens in een bepaald scherm "wireless" tegen komen. Veel verder ga ik je hiermee niet kunnen helpen van hieruit net zoals "abbs" al liet verstaan.
  9. Hopelijk heb je apparaat 2 want volgens mij volg jij hiervan de handleiding . En volg je de stappen om te trachten een "draadloze verbinding" te maken. Maar daarvoor heb je toch een USB-adapter nodig lees ik in stap 1 op Blz. 31(27 ?) Hier klopt er iets niet hoor!
  10. RaRa ... Apparaat 1 ---- handleiding: https://www.gebruikershandleiding.com/Western-Digital-WD-TV-Live-Hub/preview-handleiding-290534.html Apparaat 2 ---- handleiding: https://www.handleidi.ng/western-digital/wd-tv-live/handleiding Sorry mensen, voor de grootte van deze printscreens maar wou vlug zijn en dus zijn ze niet bewerkt/verkleind!
  11. Plaats eens een foto van die WDTV-hub. Voor zover ik er zicht op heb staan hier in dit topic linken van twee verschillende apparaten en handleidingen. Ik heb hier nu voor mij op de computer een handleiding met dezelfde printscreens dan de foto's die jij heb genomen en geplaatst???
  12. Nee dat gaat niet werken, de wdtvlivehub moeten opnieuw worden aangemeld. Dacht je dat je op dezelfde vraag nu, vandaag, wel een positief antwoordje gaat krijgen?
  13. Lichtjes "geretoucheerd" door mij.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.