Ga naar inhoud

Minho

Lid
  • Items

    14
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Minho's prestaties

  1. Driver in safemode verwijderd en dan kon ik wel opstarten. Dan heb ik de laatste Driver van amds website geïnstalleerd en nu heb ik het probleem terug.
  2. Hallo Ik was een spel aan het spelen toen plotseling mijn scherm vol met verticale lijnen stond. Omdat mijn computer verder niet reageerde heb ik hem uitgedaan. Maar nu start hij niemeer op, na het Windows logo komen er horizontale lijnen wirwar doorelkaar en ben ik verplicht om hem uit te zetten. In safe mode opstarten lukt wel en ik dacht dat het aan de grafische kaart lag dus heb ik via apparaatbeheer de vorige driver geïnstalleerd, maar dit helpt niet. Sorry voor eventuele spellingsfouten, want ik heb dus met mijn GSM moeten typen. Danku voor de hulp
  3. Ik zit nu een paar weken op de Intel nic en heb geen problemen meer gehad. Danku voor de hulp
  4. Na de driver te hebben vervangen heb ik nog meer problemen. Op het internet lees ik dat veel mensen met deze draadloze kaart dezelfde problemen ondervinden. Ik heb dan maar een Intel n 6300 bestelt, hopelijk heb ik met deze minder problemen. Ik hou jullie alvast op de hoogte
  5. Als ik mijn firewall uitzet dan blijft het probleem hetzelfde. Ik heb screenshots genomen van wat er juist gebeurt (zo is het makkelijker voor mij om uit te leggen): 1) als ik mijn snelheid meet voor het resetten dan is het alsof iets de snelheid beperkt en omlaag haalt: 2) met mijn firewall uitgeschakeld is het probleem hetzelfde: 3) voor het resetten van de netwerkadapter, geeft het icoon van mijn killer wireless programma het volgende (met dus de 5Mbps downloadsnelheid): 4) na het resetten van de netwerkadapter ziet het er als volgt uit: Sorry voor de al de screenshots, maar anders zou ik niet weten hoe ik het moet uitleggen. Ik denk dus dat het iets met die software te maken heeft, maar zoals ik al zei heb ik drivers zonder die software geprobeerd met hetzelfde probleem. Ik zal eens voor de 4de keer een nieuwe driver proberen misschien dat ik nu meer geluk heb. Proximus adverteert met 50Mbit/s, maar ik heb ergens gelezen dat dit enkel in steden is waar de nieuwe apparatuur ligt. In de meeste dorpen wordt dit 30Mbit/s. Ik weet niet of dat waar is. Dus oftewel haal ik 2/5 of 2/3 van de beloofde snelheid. Met die 2/3 kan ik wel leven zolang het stabiel is (wat dus door het vaak uitvallen niet het geval is).
  6. Ja, ik denk dat ik voor het probleem dat het internet vaak weg valt ik opnieuw contact ga opnemen met Proximus. Maar het probleem dat het internet traag is (exact gelimiteerd tot 5Mbit/s) tot ik mijn netwerkadapter reset (dat is dan door gebruik te maken van windows probleemoplossing) en deze dan onmiddelijk terug naar de normale 20Mbit/s gaat. Dit probleem is er enkel op mijne laptop en ik vindt niet zo direct een oplossing hiervoor. Mijn laptop heeft Killer Wifi en deze heeft een eigen softwaresuite dat inkomende verbindingen regelt voor minder latency tijdens het gamen. Ik dacht dat het mischien aan deze software lag, maar dat is dus niet. Want drivers waar de software niet wordt mee geïnstalleerd (de adapter is gebasseerd op een qualcomm atheros chip) hebben hetzelfde probleem.
  7. De router staat momenteel zo centraal mogelijk in het huis. Als ik hem ergens anders plaats dan zijn er kamers waar men slechte connectie ondervindt.
  8. Dat was lastiger om in te stellen dan gedacht. Als ik draadloos het kanaal verander dan werkt de router helemaal niet meer. Zowel draadloos, als ethernet niets werkt. De spanning wegnemen lost het probleem niet op enkel de router resetten. Kanaal veranderen gaat dus blijkbaar enkel als ik een ethernet verbinding heb. Dit is dus fout. Het heeft niets met kanaal 13 te maken, maar eerder dat ik het kanaal veranderde met een draadloze verbinding. Hoe dan ook zit ik nu op kanaal 3. Ik zal eens kijken of dit helpt, maar ik vrees er een beetje voor.
  9. Ik zal het kanaal eens naar 3 veranderen. Mijn router kan inderdaad 13, maar ik heb vorige keer al eens gemerkt dat als ik het op 13 zet dat ik dan geen verbinding meer kan maken.
  10. Ja, ik gebruik enkel de B-box 3 dat is een modem en router in 1 apparaat van Proximus. Ik zal eens opnieuw een klacht indienen bij Proximus. Hopelijk helpen ze mij deze keer wel verder. Danku voor de hulp.
  11. Het probleem met de downloadsnelheid is ook op andere apparaten. Als ik een snelheidstest uitvoer op de tablet of gsm dan is deze ook vaak zeer vreemd. Speedtest uitgevoerd op de gsm: Datum,VerbSoort,Lat,Lon,Downloaden,Uploaden,Latentie,Servernaam "2015-02-18 14:16","Wifi","50.85620","5.38771",3,93,5,23,42,"Diegem", "2015-02-17 16:25","Wifi","50.85650","5.38844",15,07,3,09,75,"Louvain-La-Neuve", "2015-02-17 16:25","Wifi","50.85650","5.38844",7,94,3,97,36,"Louvain-La-Neuve"," Laptop: "2/17/2015 3:26 PM","GMT","19.04","4.12","39","Diegem","0" "2/17/2015 3:47 PM","GMT","4.46","4.60","28","Antwerp","50" "2/17/2015 3:47 PM","GMT","4.50","4.45","26","Antwerp","50" "2/17/2015 6:57 PM","GMT","6.65","3.11","42","Antwerp","50" "2/17/2015 6:58 PM","GMT","4.04","3.80","416","Antwerp","50" "2/17/2015 6:59 PM","GMT","14.29","1.98","39","Antwerp","50" "2/17/2015 7:01 PM","GMT","17.28","4.68","40","Antwerp","50" "2/18/2015 1:16 PM","GMT","4.48","4.09","32","Sint-Niklaas","50" "2/18/2015 1:21 PM","GMT","4.60","4.13","27","Diegem","50" Ook het probleem dat het internet vaak weg valt is denk voor alle apparaten in het netwerk. Bij de digitale televisie zie je dan even het beeld haperen, bij het gamen verlies je connectie, bij het kijken van een livestream moet hij even bufferen, ... Een printscreen van Xirrus Wifi Inspector toont de signaalsterkte en de andere netwerken in de omgeving (Bovenste is mijn netwerk).
  12. Proximus. Ik heb de modem al vaker heropgestart en ook een paar keer naar fabrieksinstellingen gereset, maar het helpt allemaal niet. Buiten de snelheid heb ik ook een ander probleem met het internet. Het internet valt namelijk zeer vaak weg. Dit is slechts voor een paar seconden, dus het is het best zichtbaar tijdens het gamen als de connectie verloren gaat. Aan het netwerk icoontje is niet te zien dat de verbinding verloren is geraakt. Ik heb hiervoor contact opgenomen met Proximus en die zijn komen kijken. Op hun PC zagen ze dan dat het internet slechts 2 keer op 14 dagen is uitgevallen (terwijl het meerdere keren per uur gebeurt) en dat er verder met de installatie niets mis en dan gaan ze gewoon weg.
  13. Hallo Na het heropstarten van mijn laptop is het internet altijd zeer traag (5Mbps) terwijl ik betaal voor 50Mbps (enkel in steden denk ik) in dorpen heb ik ergens gelezen dat dit zakt naar 30Mbps. Nu is het zo dat als ik via windows op het netwerk icoontje rechterklik en "problemen oplossen" selecteer dat na het resetten van de netwerk adapter het internet terug naar de 20-25Mbps valt (wat dus acceptabel is als ik 30Mbps zou moeten krijken). Ik heb al 3 verschillende drivers geprobeerd, maar ze geven allen het zelfde probleem. Nu weet ik dus niet of het aan mijn laptop licht of aan de router. Bij mijn oma bijvoorbeeld die het zelfde internet abonnement heeft krijgt ook maar de 5Mbps. Ik heb hier wel niet gekeken of resetten van de netwerkadapter het bij haar ook oplost, maar dit doet mij denken dat het aan de router of provider kan liggen. Voor router heb ik de nieuwere Bbox 3 terwijl mijn oma de oudere Bbox 2 heeft. Ik zou het van harte appreciëren moest iemand mij met dit probleem kunnen helpen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.