Ga naar inhoud

kathy1

Lid
  • Items

    12
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

kathy1's prestaties

  1. Ik heb het blue screen sinds 23maart niet meer gehad,maar als het nu nog gebeurt dan zal ik zeker gebruik maken van de garantie. Bedankt voor de hulp mvgr
  2. mijn msn nummer =20055316
  3. 1)Ga via de F2 naar de UEFI Bij mij gebeurt er niks via F2 alleen F8 brengt mij in de BIOS Is UEFI hetzelfde als BIOS? 2)Ga naar tabblad "Boot en zet"LaunchCMS" op enabled Bij mij is er geen enkele vermelding over een"Launch CMS" 3)In het tabblad security" is er ook geen optie "secure boot management" Blijkbaar heb ik een model waarvan de bios anders is dan het voorbeeld. Wanneer ik naar mijn model zoek op de site van Medion dan staat het model er trouwens niet bij. zie http://www.medion.com/be/nl/service/start/_search.php?groupID=2&groupName=Computer Wel AKOYA P5397 F maar niet P5379
  4. Blijkbaar is het een gekend probleem ,zie http://www.pc-helpforum.be/topic/55879-kan-windows-81-pc-niet-laten-opstarten-van-usb-of-dvd-om-redo-backup-te-maken/
  5. Ik heb wel een recovery CD . Wanneer ik opstart spreekt de computer die ook niet aan,dus die bootvolgorde wordt dus blijkbaar niet gerespecteerd. Maar als ik bij het opstarten op F8 druk,dan krijg ik ,wel de mogelijkheid om die recoveryschijf te selecteren. Bij het opstarten met de gebrande CD en ik druk op F8 is er niet de mogelijkheid aanwezig om die schijf te selecteren. Ik denk dat ik wel op een juiste manier heb gebrand. Ik ga eerst een ander software voor cd te branden downloaden. Mijn computer is MEDION -Desktop-AKOYA P5379 F 8GB
  6. Neen ,de computer geeft bij het opstarten mijn bureaublad zonder voorafgaande menus of teksten.
  7. Ik gebruik Express Burn Disc van NCH software Men spreekt daar van iso branden .Ik neem aan dat dit hetzelfde is als image branden. Neen het lukt me niet
  8. Hallo Asus Ik heb memtest gedownload,geunzipt,op cd gebrand,de bootvolgorde gewijzigd . Maar de cd wordt toch niet aangesproken bij het opstarten. Mvgr
  9. Beste Ik heb het weer gehad Deze keer zette de computer zich zelf af en starte opniew vanzelf Zie hieronder de minidump ump File : 032315-15843-01.dmp Crash Time : 23/03/2015 18:06:29 Bug Check String : ATTEMPTED_EXECUTE_OF_NOEXECUTE_MEMORY Bug Check Code : 0x000000fc Parameter 1 : ffffe001`d0cc4c28 Parameter 2 : 80000000`02029963 Parameter 3 : ffffd000`54ed7e70 Parameter 4 : 00000000`00000000 Caused By Driver : ntoskrnl.exe Caused By Address : ntoskrnl.exe+1509a0 File Description : Product Name : Company : File Version : Processor : x64 Crash Address : ntoskrnl.exe+1509a0 Stack Address 1 : Stack Address 2 : Stack Address 3 : Computer Name : Full Path : C:\Windows\Minidump\032315-15843-01.dmp Processors Count : 8 Major Version : 15 Minor Version : 9600 Dump File Size : 296 208 Dump File Time : 23/03/2015 18:07:10 ==================================================
  10. Beste clarkie Hieronder vind u wat u gevraagd hebt. Mvgr Dump File : 032215-19531-01.dmp Crash Time : 22/03/2015 23:38:17 Bug Check String : ATTEMPTED_EXECUTE_OF_NOEXECUTE_MEMORY Bug Check Code : 0x000000fc Parameter 1 : ffffe001`ceaac920 Parameter 2 : 80000000`3fcc4963 Parameter 3 : ffffd000`220e3e70 Parameter 4 : 00000000`00000000 Caused By Driver : ntoskrnl.exe Caused By Address : ntoskrnl.exe+1509a0 File Description : Product Name : Company : File Version : Processor : x64 Crash Address : ntoskrnl.exe+1509a0 Stack Address 1 : Stack Address 2 : Stack Address 3 : Computer Name : Full Path : C:\Windows\Minidump\032215-19531-01.dmp Processors Count : 8 Major Version : 15 Minor Version : 9600 Dump File Size : 296 296 Dump File Time : 22/03/2015 23:56:25 ==================================================
  11. Hallo Veng Ik heb de computer opnieuw opgestart en heb al enkele dagen geen probleem meer. Daarom ga ik nu geen ram vervangen zolang het probleem zich niet meer voordoet. De computer is slechts enkele maanden oud.Heeft een SSD schijf er soms iets te maken?
  12. Beste Ik kreeg een blue screen met de tekst"Attempted execute of noexecute memory" "Start de computer terug op en zoek online wat dit betekent." Ik ken niet voldoende ICT op dit probleem uit te pluizen. Is er iemand die daar meer over weet?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.