Ga naar inhoud

WinBud

Lid
  • Items

    14
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

WinBud's prestaties

  1. Kape, Joepie het is gelukt. Heel, heel erg bedankt voor de support. Het probleem kan afgesloten worden. WinBud
  2. Goedemorgen Kape, Het mapje werd in het register verwijderd, maar helaas blijft de foutmelding opduiken. In mijn program-files vind ik nog stteeds een map van Loaris met de bewuste ltr.exe. WinBud
  3. Dag Kape, De map dat zich opent is in HKEY_CURRENTUSER/Software/Microsoft/InternetExplorer/LowRegistry/Audio/PolicyConfig/PropertyStore/94e1ad3e_0 Gegevens in de rechterkolom : fd2433c8-e674-4777-b7d0-1ca1a8d699df/Device/Harddisk/Volume2/ProgramFiles/Loaris/TrojanRemover/ltr.exe%b WinBud N.B. : Vanaf 13/08 tot 17/08 ben ik niet beschikbaar. Schrik dus niet als je geen antwoord ontvangt.
  4. Dag Kape, Windows Repair werd uitgevoerd. De foutmelding blijft hardnekkig verschijnen. Hierbij het Repair-logje. Er staan echter nog files in de map. Dienen die ook meegestuurd te worden? WinBud _Windows_Repair_Log.txt
  5. Toen ik je de vraag stelde, had ik nog niet verder geklikt. Daar werd geopperd om ofwel voor de trial-versie of een koop-versie te kiezen. Aangezien ik hier niet wou op ingaan, heb ik geen verdere actie ondernomen. Ik heb de laptop nog eens uitgeschakeld en hem terug laten opstarten en de foutmelding verschijnt helaas nog steeds.
  6. Dag Kape, De ESET-scan werd uitgevoerd. Ik ga ervan uit dat de gevonden bedreigingen mogen/dienen verwijderd te worden. Hierbij het logje WinBud log.txt
  7. Goedemiddag Kape, Helaas krijg ik, na de serieuze opkuis, nog steeds de foutmelding te zien op het scherm. Toen ik de laptop opstartte en mijn anti-virusprogramma "Avast Free Antivirus" melding maakte dat er een poging was geweest om malware te plaatsen, vroeg hij om een upgrade. Deze werd uitgevoerd waarna een update volgde. Daarna verscheen de bewuste foutmelding terug. Ik concludeerde dat de foutmelding misschien gelinked zou kunnen zijn aan Avast. Ik verwijderde Avast en installeerde F-Secure, maar spijtig genoeg krijg ik nu toch weer die foutmelding te zien. Wellicht komt de foutmelding in een bepaalde volgorde bij het opstartprocessen van de diverse programma's. WinBud
  8. Kape, AdwClaener uitgevoerd. Hierbijgevoegd log-file. AdwCleanerS0.txt
  9. Goeiedag Kape, Hierbijgevoegd het gevraagde logje. zoek-results.txt
  10. Nog eens dag Kape en nog eens sorry. Ik vond het vreemd dat ik de instellingen die je voorstelde niet kon selecteren. Ik ben daarna de video gaan bekijken en heb het programma dan terug via de taakbalk geopend. En ziedaar ik kon alles uitvoeren zoals beschreven in het filmpje. Een nieuwe scan drong zich op en ik koppelde ook mijn externe harde schijf aan mijn laptop. Dus hieronder mijn (hopelijk) laatste logje. Nu werden er wel bedreigingen gedetecteerd! MBAM Scan Log2.txt
  11. Dag Kape, Nadat ik jouw handleiding nog eens overlezen heb, werden de niet-malware bedreigingen toch verwijderd en een nieuw log-file opgeslagen. Deze vindt u in bijlage bij dit bericht. Het probleem is dat jouw handleiding niet volledig overeenkomt met de versie van de anti-malware, die gedownload werd. Zo kon ik bijvoorbeeld niet de partities selecteren of aangepaste scan selecteren. Het verschil zit em waarschijnlijk tussen de gratis- en de koopversie. Sorry voor de overlast. WinBud MBAM ScanLog1.txt
  12. Dag kape, Hartelijk dank voor je supersnelle antwoord. Er zijn geen echte bedreigingen gevonden, maar hij heeft wel enkele ongewenste files gedetecteerd. Mag ik deze verwijderen? Hierbijgevoegd het gevraagde MBAM ScanLog.MBAM ScanLog.txt
  13. Bij het installeren van het hulpprogramma van Windows 10 kreeg ik een melding dat er iets fout was gelopen. Na de tool "WindowsUpdatediagnostic.diagcab" uitgevoerd te hebben konden er geen fouten in Windows 7 gevonden worden. Bij het opstarten van dit besturingssysteem krijg ik echter steeds een scherm "Exception EAccessViolation" in module ltr.exe. Na wat gegooglged te hebben blijkt het euvel te liggen aan de verwijderde Trojan Remover van Loaris. Wie kan mij helpen om de foutmelding te verwijderen en me terug op weg te helpen voor de correcte installatie van Win 10? Dank bij voorbaat, WinBud log.txt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.