Ga naar inhoud

gigabyte

Lid
  • Items

    8
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

gigabyte's prestaties

  1. Oke top! Ik had zelf al zoek.exe uitgevoerd zonder die code, ik denk dat hij precies hetzelfde was als die jij nu gepost heb. Ik heb mozilla verwijderd nadat ik de scan uitgevoerd heb. Ik gebruik altijd Chrome dus ik heb het niet nodig eigenlijk. Dus daar hoef je niet meer naar te kijken maar het programmaj staat wel in het log, maar ik heb het verwijderd dus is niet meer relevant denk ik. Ik heb het log bijgevoegd.
  2. kmspico maakte die code voor me. maar ik snap wel dat je regels hebt op deze site. evengoed bedankt voor je hulp!
  3. Kan ik die code uitvoeren zonder dat hij KMSpico gaat wijzigen of verwijderen, ik heb dat programma namelijk nodig om windows te updaten.
  4. ik heb een paar posts boven deze heb ik in de bijlage de results van zoek.exe gestuurd, laat me even weten of je het kan vinden.
  5. Ik heb avira gehouden en AVG tuneup verwijderd voor de rest is alles weer gelukt, dit is het log van Zoek.exe zoek-results.txt
  6. Bedankt voor je snelle reactie! Ik heb de bestanden toegevoegd waar je om vroeg. Ik hoop dat t veilig is om zo om t forum te zetten. Alvast bedankt weer info.txt log.txt crash.txt
  7. Hallo Ik heb al een paar keer een blue screen gehad bij het afsluiten van me computer. Onder me post staat de informatie die Windows mij al gaf. Ik vermoed dat de computer is misschien geïnfecteerd met een virus wat dit veroorzaakt. Maar t schijnt ook veroorzaakt te kunnen worden door Drivers en/of harde schijf fouten. Ik gebruik Microsoft Essensials en Avira voor real-time protection, ik heb Anti-Malware bytes om te scannen. Ik gebruik af en toe Defraggler om me schijf gezond te houden. Als iemand suggesties heeft of tips hoe ik het probleem beter kan opsporen en/of verhelpen hoor ik het heel graag. Ik hoop dat ik genoeg informatie heb verstrekt en anders hoor ik het wel. Alvast bedankt! Probleemhandtekening: Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.256.4 Landinstelling-id: 1043 Aanvullende informatie over dit probleem: BCCode: 1000007e BCP1: FFFFFFFFC0000005 BCP2: FFFFF880043D871D BCP3: FFFFF8800318C718 BCP4: FFFFF8800318BF70 OS Version: 6_1_7601 Service Pack: 1_0 Product: 256_1 Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem: C:\Windows\Minidump\111915-28548-01.dmp C:\Users\Tamar\AppData\Local\Temp\WER-93584-0.sysdata.xml
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.