Ga naar inhoud

RonnyVB

Lid
  • Items

    15
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

RonnyVB's prestaties

  1. Agenda blijft leeg. Ik heb geprobeerd om vanaf mijn iPad een aanduiding te maken. Die komt wel toe op de iPhone maar niet op de pc
  2. Bedoel je deze 'Agenda voor iCloud' ?
  3. Die blijft dezelfde 'Kan de set mappen niet openen. Kan het informatiearchief niet vinden.'
  4. ik heb het Outlook-bestand teruggehaald van de manuele back-up. Outlook opent opnieuw
  5. ik heb naast Proximus Cloud opslag wel nog een manuele back-up op een externe harde schijf van enkele weken geleden. Misschien kan ik van daaruit die map terug ophalen. De ontbrekende gegevens kan ik dan wel manueel bijwerken.
  6. Prullebak is blijkbaar leeg...
  7. Als ik Outlook wil openen, krijg ik : Kan het bestand C:\Users\Gebruiker\Documents\Outlook-bestanden\Outlook.pst niet vinden
  8. Denk dat ik iets fout gedaan heb, ik heb 'Outlook' verwijderd uit het scherm dat hierboven staat
  9. Heb het verwijderd en hoe voeg ik het nu terug toe?
  10. Ja dat is gelukt, ik zit nu op die pagina
  11. Ik heb de stappen uitgevoerd die vermeld staan in de hulppagina's maar nog steeds zonder resultaat. Ik heb iCloud for Windows opnieuw gedownload, iCloud-Agenda in en uitgeschakeld, gecheckt dat de invoegtoepassing 'iCloud-Outlook' is ingeschakeld en ervoor gezorgd dat iCloud niet de standaardaccount is.
  12. Ik gebruik Windows 10. Ik heb geen idee over welke update het ging. Het scherm verscheen toen ik mijn pc wilde afsluiten. Ik heb de tips afgeprint en ga nu eens proberen of ik hier iets in vind. Alvast bedankt voor de hulp. Hou je op de hoogte
  13. Beste, Vorige week werd er een automatische Windows-update uitgevoerd op mijn pc. Die heeft vrij veel tijd in beslag genomen. Toen ik achteraf mijn agenda in Outlook opende, waren alle gegevens verdwenen. Mijn iPad en iPhone zijn gesynchroniseerd en daar staan de gegevens nog wel op. Alleen de agenda op de pc is leeg. Wanneer ik mijn agenda wil aanvinken, krijg ik steeds de melding 'Kan de set mappen niet openen. Kan het informatiearchief niet vinden (zie bijgevoegde screenprint). Kan iemand mij hierbij helpen aub. Alvast bedankt.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.