Ga naar inhoud

harrychris

Lid
  • Items

    12
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

harrychris's prestaties

  1. Ik heb de laptop met veel pijn en moeite aan de praat gekregen Windows 10 staat er nu op alleen je had gelijk, jammer dat die andere harddisk kapot is staan nog veel foto's en andere dingen op, misschien is het nog terug te krijgen, alleen zou nog niet weten hoe, Met vriendelijke groeten van Harry,
  2. Alleen denk ik wat ik ook doe dat ik niet verder kom dan de BIOS, de laptop gaat niet verder ook al gebruik ik de dvd- brander of de USB met Windows 10 pro erop, wat ik toen gebruikte voordat de laptop crashte , ga het nog eens proberen maar geef het weinig kans. Met vriendelijke groeten van Harry.
  3. Hallo, ik heb na de diagnose een nieuwe harddisk gekocht merk WD Bleu PC SSHD1.0TB 8GB NANO voor mijn Medion Laptop, omdat mijn garantie verlopen is heb ik zelf hier de hand aan gelegd na het kijken van een filmpje op internet hoe je een harddisk in de laptop moet plaatsen ,was niet moeilijk, precies zo gedaan zoals ze lieten zien, nu komt het probleem, deze harddisk herkent mijn laptop niet, bij opstarten komt de laptop steeds weer in de Boot modus terecht, als ik mijn oude merk Seagate er weer inzet, herkent de laptop het wel, als ik dan opstart weer een zwart scherm, verder kom ok nog niet weet alleen niet wat er verder aan de hand is met mijn laptop. Met vriendelijke groeten van Harry
  4. Vergeten te vermelden, bij advanced in de BIOS geeft ie wel aan: Sata configuration, Sata mode serial port 0 (AHCI mode) ST1000LM014-1E (1000GB) dat is de harde schijf, in de BIOS staat de harde schijf dus we vermeld. MVG van Hary.
  5. Op welke basis word die conclussie getrokken, alvast bedankt voor de genomen moeite. MVG van Harry
  6. Wat de handleiding betreft ga ik morgen wel even naar kijken en de vraag bij afbeelding vijf bij boot option #1 ..welke opties krijg je daar te zien??? is het volgende: Windows Boot Manager (PO: ST1000LM014- 1EJ164) of Disabled MVG Harry.
  7. Heb ik gedaan, nog steeds een zwart scherm, word er moedeloos van, misschien is het maar een kleinigheidje, zet het apparaat nu uit en ga morgen wel verder. MVG van Harry
  8. Dit lukt mij ook niet, kom met F10 wel in de BIOS, stuur bijlagen toe van de BIOS.
  9. Heb ik ook geprobeerd, ziet de USB niet en de dvd hoor ik wel alleen gaat het hier ook niet verder, het is net alsof de software zegt "stop hier maar ga niet verder" wat ik ook al geschreven heb is dit is gebeurd bij het aanklikken van diagnostisch opstarten en daarna opnieuw opstarten. Denk wel dat het softwarematig is en dat het niet ligt aan de laptop zelf. Word hier best wel moedeloos van, hoop alsnog de laptop aan de praat te krijgen om Windows 10 pro opnieuw te installeren.
  10. Nee ook zwart, het enigste waar ik nog beeld bij heb is als ik gelijk F10 met opstarten indruk, krijg ik de tekst please select boot device: 1. Windows Boot Manager (PO:ST1000LM014-1EJ164) 2. UEFI: IP6 Realtek PCIe FE Family Controller 3. UEFI; IP4 Realtek PCIe FE Family Controller Enter Setup
  11. Hallo heb ik geprobeerd reageert ie niet op, blijft nog steeds een zwart, in ieder geval bedankt voor de feedback.
  12. Zit met een groot probleem met mijn Medion laptop staat software Windows 10 pro op, kreeg eerst een melding Kritieke Fout Startmenu en Cortana werken niet. Nu Afmelden, heb dit een keer of wat gedaan, kom in een looping terecht, daarna ben ik op internet gaan zoeken met mijn ipad om naar oplossingen te zoeken, één oplossing heb ik geprobeerd namelijk de oplossing van een ene Jeroen, het is niet opgelost, daarna heb ik het volgende gedaan, ging naar taakbeheer, nieuwe taak, msconfig kom in het systeemconfiguratiemenu terecht, daarna heb ik i.p.v. normaal opstarten diagnostisch opstarten aangeklikt en opnieuw opgestart. Start op met Medion en daarna een zwart scherm, doet verder niets meer, wat ik ook doe met de diskdrive of de usb reageert helemaal niet, de Medion laptop werkt wel de lampjes branden. Wie weet hier de oplossing voor?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.