Ga naar inhoud

Elisabeth_17

Lid
  • Items

    6
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Elisabeth_17's prestaties

  1. Ja dat klopt ik gebruik versie 45.0.1 als standaardbrowser , ik dacht dat die versie de oude versie was. De oude versie 26.0 heb ik nu verwijderd. In bijlage de zoek-results bestandje zoek-results.txt
  2. Ik heb alles gedaan wat hierboven stond behalve de oude versie van Firefox verwijdert want ik gebruik deze als standaardbrowser. In bijlage vindt u de nieuwe volledige zoek-results bestandje. zoek-results.txt
  3. Ik denk dat ik de zoek-results bestandje te vroeg heb gestuurd , er was nog een vervolg van dit bestand. In bijlage vindt u de rest. zoek-results.log
  4. Ik denk niet dat het probleem met Windows defender door mijn anti-virus programma komt want voor ik Avast had gedownload was er al een probleem met Windows defender. Hierbij de gevraagde log bestandje zoek-results.log
  5. De cmd als administrator uitvoeren om te herstellen heb ik ook al geprobeerd en dat lukte dus niet. Hierbij vindt u mijn Log.txt bestand. log.txt
  6. Hallo Sinds enkele dagen heb ik een probleem met mijn Windows Defender. Ik krijg namelijk deze error code : "0x80073b01" als ik mijn Windows defender wil inschakelen ( zie bijlage ) en ik weet absoluut niet wat de oorzaak is van dit probleem. Ik heb al verschillende dingen op het internet opgezocht om het probleem op te lossen , maar het is niet echt gelukt. Zo heb ik op het internet gezien dat je het probleem kan oplossen door de opdrachtprompt te gebruiken als administrator en vervolgens "sfc/scannow" te typen , maar dat gaat niet want dan krijg ik de volgende melding : "Windows Resource Protection could not start the repair service". ( zie bijlage ).Dus ik zit nu met een tweede probleem. Ook heb ik gezien op het internet dat je bepaalde stappen moet volgens zoals hieronder gezegd : Open Windows Registry Editor: Press Windows Key + R to open Run, Type Regedit and hit Enter Now navigate to following keys and delete msseces.exe: “HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\Current Version\Image File Execution Options\ ” and delete the entry msseces.exe and “HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Current Version\Policies\Explorer\DisallowRun” and delete the entry msseces.exe. Restart the computer and now you will be able to open Windows Defender/Security Essential Deze stappen hebben ook niet geholpen want ik zag dat er geen "msseces.exe" in deze mappen zat , dus kon ik het niet verwijderen. Ik heb trouwens een Lenovo laptop met Windows 8.1 Is het een probleem dat zal blijven of kan het opgelost worden ? Ik zou het erg appreciëren als iemand me zou helpen met dit lastig probleem. Alvast bedankt.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.