Ga naar inhoud

vanaalstrene

Lid
  • Items

    9
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Land
    Nederland

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    Windows 10

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Weinig Ervaring

Recente bezoekers van dit profiel

358 profielweergaven

vanaalstrene's prestaties

  1. Super bedankt voor je hulp!! ik heb geen vragen meer!
  2. Hahaha, naïeve ik dacht dat ik al klaar was. Hierbij het bestandje! AdwCleanerC1.txt
  3. Voorlopig is het probleem verholpen! Heel erg bedankt!
  4. Hierbij de bestanden. Ik heb McAfee inmiddels al 3x opnieuw geinstalleerd voordat ik hier om hulp kwam. Hij blijft dezelfde melding geven. Ook krijg ik zo nu en dan een melding dat mijn abonnement van McAfee is verlopen echter loopt deze gewoon nog tot het einde van dit jaar. zoek-results.txt
  5. Ik heb hem even gekopieerd en in een Words-document gezet. Zoek.docx
  6. Ik krijg het .log bestand niet geüpload. dan krijg ik de melding als in de bijlage
  7. Hier het zoek bestand zoek-results.txt
  8. Hier het genoemde bestand. Alvast bedankt! log.txt
  9. Beste lezer! Sinds een week of twee merk ik dat mijn Firewall van McAfee Internet Security steeds 'uitgeschakeld' wordt. Daardoor krijg ik de melding 'Uw computer loopt risico'. Als ik dan bij instellingen mijn Firewall opnieuw wil inschakelen blijft altijd 'Firewall: Uit' verschijnen... Als ik dan op 'Gereed' klik staat mijn FW soms ingeschakeld maar na een tijd merk ik dat hij automatisch weer wordt uitgeschakeld en krijg ik de melding opnieuw. Mijn McAfee abonnement loopt nog lange tijd. Kunnen jullie mij vertellen of ik hieraan iets kan doen zodat mijn laptop beschermd is? Met vriendelijke groet, Rene van Aalst
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.