Ga naar inhoud

Rivaoo

Lid
  • Items

    44
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Rivaoo's prestaties

  1. Ik gebruik het programma Outlook. Daarop heb ik verschillende accounts in gebruik. 2 daarvan werkten niet goed. Deze heb ik verwijderd, maar probeer ik nu weer toe te voegen. Maar dat lukt helaas niet. In Outlook heb ik 3 mail accounts actief. Deze 2 opnieuw toevoegen lukt dus niet. Zie bijlage. Betreffende 2 accounts heb ik wel draaiende op mijn telefoon, dat werkt allemaal prima. Weet iemand hoe dit probleem op te lossen zodat ik beide accounts toch (opnieuw) kan toevoegen? Mailaccount toevoegen.docx
  2. Voor het gebruik van play store moet je inloggen met een google account (gmail of zo). Ik gebruik zelf een outlook.com account. Kan ik ook gebruik maken van de play store met alleen een outlook.com account? Zo ja, hoe doe ik dat? Alvast dank voor reacties.
  3. Eindelijk van die pop-ups af. Hartelijk dank voor de input en ondersteuning, hartstikke tof. Nogmaals dank.
  4. Ja, gelukt, hartstikke fijn. Bedankt.
  5. Hierbij het kprm bestand kprm-20210428184147.txt
  6. Top, bedankt voor zover.
  7. Ja, bv bij marktplaats.nl (maar die is waarschijnlijk ook van hen zelf). Is daar niets tegen te doen?
  8. Je hebt wel werk aan me 😉 Hierbij de bestanden Addition.txt FRST.txt
  9. In zowel in Firefox als in Chrome. Als ik naar de website vd.nl ga, komt meteen een pop-up, zie bijlage.
  10. Helaas nog steeds pop-ups.
  11. Opdrachten uitgevoerd. ZHPCleaner (R).txt
  12. Scan uitgevoerd ZHPCleaner (S).txt
  13. Firefox verwijderd, de hierboven genoemde mappen verwijderd. Daana Firefox opnieuw geïnstalleerd. Alleen de addon AdBlock plus geïnstalleerd. Helaas, nog steeds pop ups (ook als ik een nieuw privévenster open).
  14. Dat kan ik ook nog proberen. Ik heb net nog even geprobeerd in Chrome. Daar heb ik hetzelfde "probleem". Helpt dan opnieuw Firefox te verwijderen? In ieder geval hartelijk dank voor je ondersteuning.
  15. Geprobeerd Firefox in de veilige modus op te starten. Toen kwam meteen de mogelijkheid van "Opfrissen". Dit is dus gelukt. Maar de pop-ups blijven.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.