Ga naar inhoud

FilVanDri

Lid
  • Items

    28
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

FilVanDri's prestaties

  1. Beste Droske, Mag ik zo vrij zijn nog eens twee vraagjes te stellen? 1/ Ben nu een tijdje bezig met nieuwe laptop, probeer alles wat terug te vinden en te reorganiseren. Zoals ik m'n vorige melding, krijg ik een deel mails die geordend waren in mapjes (Outlook 2013, nu 2016) niet meer te zien. 2/ Daarnet echter startte ik laptop op, en hij deed een 'grote' update van Windows 10. Duurde bijna 1 uur. Nu zijn al m'n bestanden en afbeeldingen niet meer terug te vinden om 'Documenten' of 'Afbeeldingen' onder 'Mijn PC', waar ze voorheen (tot gisterenavond) wel stonden. Deze mapjes zijn nu leeg. Deze zaken staan nu op Deze PC: OS(C):\Users\Filip\Pictures\Pictures, resp documenten. Ik probeer deze nu te openen, maar duurt heel erg lang. Uiteindelijk is dit wel gelukt... Gaat die update deze zaken verplaatsen?
  2. En ik krijg steeds de melding dat er geen nieuwe foto's of afbeeldingen te vinden zijn
  3. Intussen geprobeerd met ander kabeltje en andere computer, maar blijft hetzelfde
  4. Hallo, Betreft een Huawei P8Lite (Model ALE-L21), Android 6.0, EMUI versie 4.0 Voorheen kon ik moeiteloos afbeeldingen van smartphone overzetten naar pc: na aansluiten van usb kabel zocht hij automatisch naar nieuwe afbeeldingen. Recent gaat dit niet meer: ik krijg steeds de melding dat er 'niets te importeren is, dat er geen nieuwe afbeeldingen gevonden zijn'. Als je smartphone aansluit op pc, gaat hij opladen ipv afbeeldingen over te dragen. Ik ben niet zeker, maar ben ervan overtuigd dat de problemen ontstaan zijn na de laatste software-update medio september. Weet niet exact waar ik kan terugvinden om welke update het gaat. Heeft iemand raad? Alvast bedankt
  5. Ik heb intussen de gegevens kunnen importeren. M'n Postvak-in, alsook verzonden en verwijderde mails heb uk nu grotendeels terug. Beetje vreemd, maar onder m'n Inbox had ik allemaal afzonderlijke mapjes gemaakt om zaken te ordenen (ik verplaatste dus mails naar deze mapjes), en bij te houden. Die komen er nu niet meer bij, mails staan ook niet in Postvak-In. Voor het importeren heb ik gewoon de stappen gevolgd zoals beschreven, geen speciefieke delen aangevinkt...
  6. Ja, dit staat er inderdaad. is een ...@telenet.be.pst bestand. Als ik er op klik, komt er de melding dat deze vanuit Outlook moeten geopend worden. Hoe doe ik dat precies?
  7. Hallo, Het gaat over Outlook 2013 van MS Office. Als ik hierover beter ergens anders een ander topic start, zeg het gerust! Bedankt
  8. Hallo, Gegevens zoals documenten, afbeeldingen en video's hebben we uiteindelijk toch nog kunnen terugvinden, gelukkig. Stonden in de map gebruikers onder windows.old Mails die in Outlook stonden niet... Jij hebt toevallig geen idee waar we die nog zouden kunnen opspeuren?
  9. Ai, ben te goedgelovig geweest. Net even de harde schijf bekeken: alle mapjes zoals 'gebruiker' en 'documenten' etc staan er idd nog op. Alleen: alle mapjes zijn leeg, dus toch alles kwijt. Dju toch. Zal nog eens langs hersteller gaan, maar weg is weg zeker...
  10. Hallo, ben vandaag m'n laptop gaan ophalen. Ze hebben m'n gegevens/documenten grotendeels kunnen recupereren, een herinstallatie zou nodig geweest zijn. Gezien de laptop al wat ouder was, en de batterij ook z'n beste tijd gehad had, ga ik ineens een nieuwe laptop kopen. Ze hebben de oude harde schijf uit de laptop gehaald, en die in een behuizing gestopt. Via USB zou ik nu nog aan de gegevens die erop stonden moeten geraken. Heb ik nog niet geprobeerd, maar ga ervanuit dat dit zal lukken. Indien dit niet het geval zou zijn, laat ik het zeker weten.
  11. Ik hou je alleszins op de hoogte
  12. Beste, De laatste .iso downloaden is geslaagd. Bij Rufus geraak ik tot na start, dan herkent hij plots USB stick niet meer... Ik zal, denk ik, het zelf maar opgeven, en m'n laptop binnenbrengen bij specialist. Ieder zijn stiel zeker. Toch heel veel dank
  13. Hallo, Na een kwartiertje was het proces van herstellen schijffouten voorbij. Nadien kwam er jammer genoeg opnieuw hetzelfde scherm als in het begin, zijnde met de foutmelding (Foutcode: 0xc000000f ) Indien je denkt dat de volgende stappen voor mij te moeilijk/risicovol zijn, mag je dit gerust zeggen. Evt breng ik computer dan ergens bij een hersteller binnen. Alvast bedankt, Filip
  14. Beste, M'n excuses, was niet de bedoeling. Intussen heb ik opstartherstel en de 2de optie gekozen. Hetvolgende is aan de gang: 'schijffouten worden hersteld. Dit kan langer dan een uur duren'. Ik laat (morgen) weten hoe dit afgelopen is Alvast bedankt voor alle hulp
  15. Nadat Windows 10 ongeveer 1 jaar op m'n laptop stond, kreeg ik telkens ik bestanden opende in Word en Excel, de melding dat ik m'n abonnement op Windows 10 moest vernieuwen (en dus betalen - misschien verwoord ik het verkeerd). Heb dit toen zo lang mogelijk uitgesteld, tot ik effectief geen documenten meer kon bewerken. Na 'aankoop nieuw abonnement' (invoeren nieuwe productkey etc), werkte alles wel opnieuw...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.