Ga naar inhoud

Bython

Lid
  • Items

    60
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Bython

  • Verjaardag 12-10-1992

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Land
    België

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    Windows 10 Home
  • Monitor
    BenQ XL2411Z (1920x1080@100Hz), Acer G237HL (1920x1080@59Hz)
  • Moederbord
    Gigabyte Technology Co. Ltd. G1.Sniper Z97
  • Processor
    Intel Core i7 4790K @ 4.00GHz
  • Geheugen
    Corsair Vengeance LP 16 GB DDR3-1600 Kit
  • Grafische Kaart
    Asus GeForce GTX 970 Strix
  • Harde Schijf
    Samsung SSD 850 EVO 250GB (SSD), 3TB Western Digital WDC WD30EZRX-00D8PB0, Samsung SSD 840 EVO 250GB (SSD)
  • Voeding
    be quiet! Pure Power CM L8 730W
  • Geluidskaart
    Sound Blaster Recon3Di
  • Behuizing
    Corsair Carbide 300R

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Professionele Kennis

Recente bezoekers van dit profiel

11.486 profielweergaven

Bython's prestaties

  1. C# af en toe, om spelletjes te maken in Unity voornamelijk. .net 8 had ik al, de Dev pack heb ik ook maar mee geïnstalleerd.
  2. sfcdetails.txt
  3. Nee, quickconnect geeft geen loginpagina meer. Network repair tool volledig (ook op geavanceerd) uitgevoerd als administrator, en pc herstart, geen succes.
  4. Ik dacht ik probeer quickconnect nog eens, maar nu vertaald ie inderdaad naar het intern IP adres van de NAS, en geraak ik er niet op.
  5. Elke browser heeft hetzelfde issue. Ik heb even wat over quickconnect.to gelezen ( Linkje ) en de quickconnect.to connectie verloopt via de servers van Synology, hierdoor gaat de connectie extern via HTTP of HTTPS. En gewone websites bezoeken, lukt perfect.
  6. Ik kan mijn shares zien van de NAS, uiteraard heeft de NAS een vast IP adres in dezelfde range, namelijk: 192.168.2.1/24 Via Verkenner / Netwerk zie ik de NAS, als ik daarop dubbelklik kom ik opnieuw bij de foutmelding uit (zie afbeeldingen hieronder). Ik heb gewoon een willekeurige poort gekozen, maakt op zich niet veel uit, mijn bedoeling was voornamelijk dat de focus al heel de tijd enkel op de NAS is. Maar dat ik dit op deze pc met elk toestel voorheb, ook nieuwe toestellen. Laat ons er dus gerust vanuit gaan in het verder troubleshooten dat het externe apparaat correct is ingesteld. Het probleem ligt aan iets op mijn vaste pc (en recent ook op de surface, die na een reset wel terug werkt)
  7. Via verkenner en dan netwerk zie ik mijn NAS. De optie pc zichtbaar maken in het netwerk staat aan. Ik heb zonet een raspberry pi geconfigureerd als server met een webinterface op poort 9999, en dat lukt ook niet. Op een ander toestel (ook de geresette surface) lukt dat meteen.
  8. Ik zie alle apparaten in het netwerk met advanced ip scanner op mijn pc.
  9. Ja, resetten heeft bewezen dat het softwarematig is. SSID veranderen gaat mij niet echt verder helpen aangezien mijn vaste PC met een internetkabel is verbonden, en geen wifi heeft. Ter verduidelijking: Surface werkt het nu om mijn NAS of cloudkey te bereiken op z'n interface, op mijn vaste PC niet.
  10. Het resetten van mijn surface heeft geholpen (volledig up-to-date). Jammergenoeg is dat absoluut geen optie voor mijn vaste PC.. er moet iets mee opstarten wat hiervoor zorgt, echter vind ik niks abnormaal 😕
  11. Update: Omdat het het minste werk is, ga ik mijn Surface resetten. Als het na een reset nog niet lukt ga ik eens update per update terugdraaien.
  12. Vergeet mijn laatste bericht :s Op de surface lukt het ook niet, het lijkt dus richting Windows te zijn waar het issue mee is. Op mijn smartphone (android) en ipad lukt dit meteen. Ik heb op de NAS dan even een soft reset uitgevoerd en het netwerk opnieuw ingesteld, nu terug via poort 5000 ipv 5007. Vanaf de quickconnect.to site lukt het ook om te verbinden, maar lokaal op 2 Windows 10 Pro devices niet. Op mijn surface staat veel minder software op, en is met het juiste netwerk verbonden.
  13. Op deze pc lukt het niet, op mijn surface zowel via kabel als wifi in hetzelfde netwerk gaat dat perfect. Beide zitten in de "WORKGROUP". IP scan vind de NAS, ik kan aan de netwerkschijven van de NAS, deze zijn ook gekoppeld in verkenner en werken zonder issue.
  14. Lukt inderdaad nog steeds niet.
  15. Is een bug in HTML5 speedtesters. Zou leuk zijn zo'n uploadsnelheid 😄 Via Ookla ziet dat er beter uit:
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.