Ga naar inhoud

-Henk-

Lid
  • Items

    13
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

-Henk-'s prestaties

  1. De problemen zijn opgelost hoor. Bedankt voor de antwoorden!
  2. Heb het -denk ik- kunnen oplossen. Ik heb de hele Help-pagina van Google over de onderwerp doorgenomen. De meeste tips heb ik opgevolgd behalve de laatste: Account verwijderen en later weer toevoegen. Ik durfde dat niet uit angst van alles kwijt te raken. Wat ik wél gedaan heb: Ik heb een tweede google-account bijgevoegd. De agenda werkt nu wel, waarschijnlijk omdat deze nu "gevoed"wordt door twee accounts die al gesynchroniseerd waren: Het google account van mijn vrouw en mijn eigen account.
  3. We hebben op mijn PC , de PC van mijn vrouw ,mijn smartphone en de smartphone van mijn vrouw de Google agenda geïnstalleerd staan. De agenda is zowel door mijn vrouw als ik te gebruiken is met onze verschillende accounts. Sinds een paar dagen heeft mijn vrouw een nieuwe Smartphone Een Nokia 5. De verschillende apps lieten zich met haar google account makkelijk overzetten. Ook de agenda-app. Helaas is er met de synchronisatie van agenda app iets mis. De afspraken t.m juni j.l. zijn keurig overgenomen maar vanaf die tijd niet meer. Ook een nieuwe afspraak die ik via mijn PC of Smartphone in de agenda zet, komt niet op de Nokia terecht. Andersom: Een afspraak die ik op de Nokia in de Agenda zet, komt wél op mijn PC. Wat zou er aan de hand kunnen zijn en hoe los ik dit op.
  4. Heb de herfstupdate gedownload en ik geloof waarempel dat het gewerkt heeft! Ik krijg vooralsnog geen verontrustende mededelingen meer dat er een cumulatieve update niet is geïnstalleerd.
  5. Iedereen alvast bedankt voor de adviezen die ik tot nog toe heb gekregen. Ik ben nog niet aan de sllag gegaan met een herstelprogramma want ik wil eerst even wachten op de "Grote Herfstupdate"die er binnenkort schijnt aan te komen. Inmiddels probeert cumulatieve update KB4041676 zich tevergeefs te installeren.
  6. Passer, Droske, Ik denk dat ik eerst even wacht op de grote Herfstupdate. Zonodig ga ik daarna met de uitgebreide handleiding van Passer aan de slag. Bedankt allebei! -Henk-
  7. Ik zie er toch maar van af Ik schrok van de lijst programma's die allemaal verwijderd zouden worden. Dit duurt weken voordat ik al die programma's weer bij elkaar gesprokkeld en geïnstalleerd heb. Misschien niet verstandig maar ik laat die niet te installeren update maar voor wat het is, zolang mijn computer goed functioneert.
  8. Oké, ik ga het proberen. Hoop dat het lukt. De handleiding is in ieder geval duidelijk genoeg. Bedankt Passer!
  9. Ik heb een paar geprobeerd zowel de aanwijzingen van Droske en Passer op te volgend maar in beide gevallen kwam ik niet verder in de procedure. Ik heb ook de klassieke probleemoplosser van Windows gebruikt. Dat leek aanvankelijk veel belovend. Volgens de dialoogschermpjes werd er van alles gescand, hersteld en OK bevonden en toen daarna het installeren van de updates begon kreeg ik aan het eind van de rit toch te lezen dat KB4034674 níet geïnstalleerd was. En inderdaad, ook na het opnieuw opstarten bleek dat het geval te zijn. Een herinstall van Windows? Ik was er al bang voor maar durf het niet goed aan. Bang dat ik een zwart scherm voor m'n neus krijg en niks meer kan doen. Bovendien: Ga ik na die herinstall wel terug naar Windows 10? Ik heb de computer destijds gekocht met Windows 7, dat later gratis werd geupgrade tot Windows 10. Kom ik na de herinstall weer in 7 terecht?
  10. Ik heb het geprobeerd maar al gauw, na het intikken van het commando in de powershell strandde ik : "Verification 51 % complete. Windows Recource protection could not perform the requested operation. Maar voor ik hier mee aan de slag ging heb ik ook nog geprobeerd de Windows Probleemoplosser te gebruiken. Het leek er op af alles goed ging. Hij scande het register en andere zaken, bracht reparaties aan en controleerde de updates. Maar helaas, bij het handmatig uitgevoerde installatieprogramma daarna, ging het weer mis: - De installatie voorbereiden -Zoeken naar updates op de computer -Wilt u de volgende update installeren? KB4034674 Beveiligingsupdate voor Windows. - KB4034674 is niet geïnstalleerd. Na nog een installatiepoging volgde als laatste melding: -Pakketten naar de Windows Update Cache kopiëren Die laatste melding bleef enkele uren op mijn scherm staan (met het draaiende wieltje). Na een paar was ik het zat en drukte vergeefs op annuleren. Het programma was alleen af te sluiten via Taakbeheer (Ctr. Alt Dell)
  11. Bedankt voor de reacties. Beveiligingssysteem uitgeschakeld en nogmaals geprobeerd te installeren. Niet gelukt :((
  12. -Henk-

    KB4034674

    Mijn updates worden automatisch geïnstalleerd maar bij het updaten van bestand KB4034674 krijg ik al maanden de melding "Installatie mislukt" Installatie van andere updates, zoals Office en Outlook geven geen problemen. Gisteren kreeg ik een in het rood geschreven melding dat mijn apparaat verouderd was en dat ik nu echt moest updaten. Ik heb toen handmatig het bestand opgezocht en gedownload. Bij het aanklikken van het bestand werd het installatieprogramma gestart, maar halverwege blijft de installatie steken. Ik heb het twee keer geprobeerd. De eerste keer kreeg ik uiteindelijk de melding "Pakketten naar Windows update cache Installeren", maar verder gebeurde er niets. Alleen het "groene cirkeltje bleef urenlang in de rondte draaien. De tweede keer, na de computer opnieuw opgestart te hebben en het bestand wederom te hebben aangeklikt, meldde het installatieprogramma: "Zoeken naar updates op deze computer" Ook hier weer, urenlang het groene cirkeltje het groene cirkeltje. Wat gaat er verkeerd en hoe kan ik het oplossen? Bij voorbaat dank! -Henk-
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.