Ga naar inhoud

Rie3

Lid
  • Items

    15
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Rie3's prestaties

  1. Oké...bedankt voor de geduldige ondersteuning!
  2. De snelheid is prima nu. De laptop is inderdaad oud ...maar ik ben al blij dat het werken op de laptop sneller gaat. Kan niet goed op de berichten reageren..automatisch onloggen werkte niet meer...nieuw wachtwoord aangevraagd maar kan niet op de laptop inloggen kan alleen via mijn telefoon. Maar ik denk dat we nu al zover gereed zijn oké?
  3. Sorry ...maar het is mij niet helemaal duidelijk ..geen malware maar wel melding over voor geïnstalleerde software -zie bijlage en kan dan niet doorgaan( zie waarschijnlijk iets over het hoofd? startup 2.txt
  4. Opnieuw opgestart maar toch nog traag ( duurt 2,5 min voordat alles gereed is om te kunnen werken) en dan duurt het even om snelheid te krijgen, maar daarna ...super! startup 2.txt
  5. Sorry....komt eraan! startup.txt
  6. install.txt
  7. Oké....bedankt zover!
  8. Hij is inderdaad sneller ..opstarten duurt nog wat langer . Misschien dat het wat sneller kan?
  9. Zie waar het probleem zat...sorry! Fixlog.txt
  10. Sorry...maar raar ik kan niet verder dan op deze manier ..ik kan niet in mijn eigen bericht komen. Is het omdat ik via smartphone mijn berichten beantwoord? ix resultaat van Farbar Recovery Scan Tool (x64) Versie: 06-12-2020 Gestart door Jan (07-12-2020 18:37:30) Run:2 Gestart vanaf C:\Users\Jan\Desktop Geladen Profielen: Jan Boot Modus: Normal ============================================== fixlist inhoud: ***************** start: CreateRestorePoint: CloseProcesses: VirusTotal: C:\Windows\Temp\86.0.4240.198_chrome_installer.exe53569f06 VirusTotal: C:\Windows\Temp\setup.exe53569f73 Task: {176D05EA-4412-4A69-A02F-C801E49C8E3E} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> Geen bestand <==== AANDACHT Task: {3F01C5D2-A37C-4C1E-ABA4-F90C10CC0FE2} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Geen bestand <==== AANDACHT Task: {410BD442-534F-4D53-A11C-6A7A66DDF3F6} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Geen bestand <==== AANDACHT Task: {54937963-B10C-48C3-836E-C367AF79F08B} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Telemetry-4xd -> Geen bestand <==== AANDACHT Task: {5873A028-D1A0-409F-B2F6-10F72B8F126F} - \ATKOSD2 -> Geen bestand <==== AANDACHT Task: {6565A630-A4DC-4FB3-B55D-68AE0C0606E7} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> Geen bestand <==== AANDACHT Task: {9CB4F6C4-3423-4C20-96D7-A9911DFF3861} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> Geen bestand <==== AANDACHT Task: {AD49C7D7-0DF3-4A78-A524-F541A3ED9373} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Geen bestand <==== AANDACHT Task: {C8120A08-9E79-4A2B-83F5-902B7B3F4DEC} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Geen bestand <==== AANDACHT Task: {CCFFB513-B53A-403E-B022-491D20D679F4} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Geen bestand <==== AANDACHT Task: {D76673A5-B630-447B-8D21-04C44988EE85} - \Microsoft\Windows\Media Center\StartRecording -> Geen bestand <==== AANDACHT Task: {E7127D5B-12F5-4AFD-B1A7-2CEF71C24628} - \Microsoft\Windows\Media Center\mcupdate_scheduled -> Geen bestand <==== AANDACHT Task: {F05C8A29-E0A6-419A-9BAC-5D391C2E9A36} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> Geen bestand <==== AANDACHT Task: {F9171B6F-9FF8-4C15-BEE9-470CF1927AEC} - \Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager -> Geen bestand <==== AANDACHT Task: {FC60A64F-F1FF-4309-9FA2-CF9AD2E02F33} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> Geen bestand <==== AANDACHT Task: {FFC06D22-DBD1-44EA-B8F5-D266A3931F18} - \{0C32308B-9D5B-4718-93F7-B93FE4E5CB07} -> Geen bestand <==== AANDACHT FF Plugin-x32: @adobe.com/FlashPlayer -> C:\Windows\system32\Macromed\Flash\NPSWF32.dll [Geen bestand] Google Update Helper (HKLM-x32\...\{60EC980A-BDA2-4CB6-A427-B07A5498B4CA}) (Version: 1.3.36.51 - Google LLC) Hidden Google Update Helper (HKLM-x32\...\{A92DAB39-4E2C-4304-9AB6-BC44E68B55E2}) (Version: 1.3.25.11 - Google Inc.) Hidden ContextMenuHandlers1: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => -> Geen bestand ContextMenuHandlers1: [ANotepad++64] -> {B298D29A-A6ED-11DE-BA8C-A68E55D89593} => -> Geen bestand ContextMenuHandlers3: [{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C}] -> {4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} => -> Geen bestand ContextMenuHandlers4: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => -> Geen bestand ContextMenuHandlers4: [Offline Files] -> {474C98EE-CF3D-41f5-80E3-4AAB0AB04301} => -> Geen bestand ContextMenuHandlers5: [Gadgets] -> {6B9228DA-9C15-419e-856C-19E768A13BDC} => -> Geen bestand ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> Geen bestand ContextMenuHandlers6: [Offline Files] -> {474C98EE-CF3D-41f5-80E3-4AAB0AB04301} => -> Geen bestand AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Temp:2CFBE2D1 [133] EmptyTemp: Reboot: end: ***************** Herstelpunt is succesvol gemaakt. Proces succesvol afgesloten. "VirusTotal: C:\Windows\Temp\86.0.4240.198_chrome_installer.exe53569f06" => niet gevonden "VirusTotal: C:\Windows\Temp\setup.exe53569f73" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{176D05EA-4412-4A69-A02F-C801E49C8E3E}" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{3F01C5D2-A37C-4C1E-ABA4-F90C10CC0FE2}" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{410BD442-534F-4D53-A11C-6A7A66DDF3F6}" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{54937963-B10C-48C3-836E-C367AF79F08B}" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Telemetry-4xd" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{5873A028-D1A0-409F-B2F6-10F72B8F126F}" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\ATKOSD2" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{6565A630-A4DC-4FB3-B55D-68AE0C0606E7}" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{9CB4F6C4-3423-4C20-96D7-A9911DFF3861}" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{AD49C7D7-0DF3-4A78-A524-F541A3ED9373}" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{C8120A08-9E79-4A2B-83F5-902B7B3F4DEC}" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{CCFFB513-B53A-403E-B022-491D20D679F4}" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{D76673A5-B630-447B-8D21-04C44988EE85}" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Media Center\StartRecording" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{E7127D5B-12F5-4AFD-B1A7-2CEF71C24628}" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Media Center\mcupdate_scheduled" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{F05C8A29-E0A6-419A-9BAC-5D391C2E9A36}" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{F9171B6F-9FF8-4C15-BEE9-470CF1927AEC}" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{FC60A64F-F1FF-4309-9FA2-CF9AD2E02F33}" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{FFC06D22-DBD1-44EA-B8F5-D266A3931F18}" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{0C32308B-9D5B-4718-93F7-B93FE4E5CB07}" => niet gevonden HKLM\Software\Wow6432Node\MozillaPlugins\@adobe.com/FlashPlayer => niet gevonden "HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{60EC980A-BDA2-4CB6-A427-B07A5498B4CA}\\SystemComponent" => niet gevonden "HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{A92DAB39-4E2C-4304-9AB6-BC44E68B55E2}\\SystemComponent" => niet gevonden HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\7-Zip => niet gevonden HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\ANotepad++64 => niet gevonden HKLM\Software\Classes\AllFileSystemObjects\ShellEx\ContextMenuHandlers\{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} => niet gevonden HKLM\Software\Classes\Directory\ShellEx\ContextMenuHandlers\7-Zip => niet gevonden HKLM\Software\Classes\Directory\ShellEx\ContextMenuHandlers\Offline Files => niet gevonden HKLM\Software\Classes\Directory\Background\ShellEx\ContextMenuHandlers\Gadgets => niet gevonden HKLM\Software\Classes\Directory\Background\ShellEx\ContextMenuHandlers\igfxcui => niet gevonden HKLM\Software\Classes\Folder\ShellEx\ContextMenuHandlers\Offline Files => niet gevonden "C:\ProgramData\Temp" => ":2CFBE2D1" ADS niet gevonden. =========== EmptyTemp: ========== BITS transfer queue => 7888896 B DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 10543692 B Java, Flash, Steam htmlcache => 0 B Windows/system/drivers => 8809 B Edge => 0 B Chrome => 111093931 B Firefox => 0 B Opera => 0 B Temp, IE cache, history, cookies, recent: Default => 0 B Users => 0 B ProgramData => 0 B Public => 0 B systemprofile => 0 B systemprofile32 => 0 B LocalService => 6116 B NetworkService => 6116 B UpdatusUser => 6116 B Jan => 753020 B RecycleBin => 93250 B EmptyTemp: => 124.4 MB tijdelijke gegevens verwijderd. ================================ Het systeem moest herstart worden. ==== Einde van Fixlog 18:39:38 ====
  11. Waarschijnlijk nu in orde.
  12. Nee ...wist niet goed hoe de en wat de code te krijgen . Zie ook de handleiding niet bij je bericht.ik heb vaaf start: en verder gekopieerd en geplakt in kladblok.
  13. Stappen gevolgd en er werd een nieuwe opstart gedaan maar moest uiteindelijk zelf doen. Kan het fix log niet terugvinden op de laptop. Kan het zijn dat Norton bij de opstart is geactiveerd?
  14. Addition.txt FRST.txt Scan gedaan maar FRST blijft scannen nadat de rapporten zijn gegeven en kan dit ook net stoppen
  15. Mijn laptop is soms wat traag en zou graag wat hulp om een log te maken voor controle o virus e.d Het opstarten gaat ook wat traag Bedankt.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.