Ga naar inhoud

Sillycious

Lid
  • Items

    19
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Sillycious's prestaties

  1. Nou zeg! Dat laat ik wel uit mijn hoofd in het vervolg. Lesje geleerd. Nogmaals bedankt. 👌🏼
  2. Ik heb een systeemherstel kunnen doen door DEL ingedrukt te houden en te restarten, en alles doet het weer als vanouds. Dank jullie wel.
  3. Doet niets als ik de dongle af koppel. Systeemherstel werkt ook niet mee. Fijn dat ik via een omweg toch in de PC kan komen, maar dit voelt niet fijn. Ik ben er nu wel weer even klaar mee, dus ik zet de PC uit. Ik lees morgen graag verder. Fijne avond allen.
  4. Dankjewel. Ik ga het doen. Wordt vervolgd, en bedankt. Fijne avond.
  5. Ik ben inmiddels in Windows door de receiver van de muis in een andere USBpoort te doen, en ik heb inderdaad geen registerbestand gemaakt via CC. De vraag is nu toch hoe ik systeemherstel uit kan voeren. Het is veranderd sinds ik het de laatste keer gebruikte. Het ziet er overigens naar uit dat Bluetooth het niet meer doet.
  6. Dank je wel voor je snelle reply. Ik ben wel bekend met systeemherstel, echter niet met de DOS opdrachten in het begin, bij het opstarten van de computer (de F opdrachten). In Windows zelf kan ik niet komen. Kun je mij laten weten welke combinatie ik moet gebruiken om systeemherstel te kunnen doen in het opstartscherm?
  7. Goedemiddag allen, Zojuist via CC cleaner driver updates gedaan voor het eerst en er was ook een update voor de driver van Bluetooth, driver muis en keyboard. Nu doet keyboard en muis niets meer. Wat kan ik nu nog doen? Ik heb de PC al een paar keer herstart. Alvast bedankt voor het meedenken.
  8. Ik denk dat het einde verhaal is voor PChelpforum.nl De oorzaak is mij ook niet bekend en er stond ook niets aangekondigd. Helaas. Ze hebben me vaak geholpen.
  9. Met grote dank aan u. Blij dat ik jullie heb gevonden. In Nederland is het PC helpforum opgeheven.
  10. Jazeker! Ik ben in ieder geval blij dat ik weer filmpjes kan kijken.
  11. Iets met Winzip. Was makkelijk te verwijderen gelukkig.
  12. Ik heb iets raars op de computer gekregen door op die link te klikken en te downloaden. 🤨
  13. Appendix: Ik heb de codec kunnen kopen via mijn mobiele provider, hetgeen niet wegneemt dat het puur misbruik. IMO moet dit soort veranderingen gratis zijn voor de klanten van MS daar we al grof hebben betaald voor het aanschaffen van het OS. In ieder geval bedankt voor het meedenken Passer. Wordt gewaardeerd. 😀
  14. Ik krijg deze melding. Bekend?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.