Ga naar inhoud

dizze

Lid
  • Items

    132
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

dizze's prestaties

Enthousiasteling

Enthousiasteling (6/14)

  • Eerste post
  • Actief
  • Gespreksstarter
  • Week één klaar
  • Een maand later

Recente badges

0

Reputatie

  1. Heb gisteren gebeld met medion, en zij raden aan om de partitie niet te verwijderen. Als zij een pc of laptop binnen krijgen waar geen recoverpartie meer opstaat, dan gaan zij daar eerst terug één opzetten, en daarvoor betaal ik al 90€, met of zonder garantie. Dus zal ik ze maar laten staan, ..toch bedankt! Prettig Kerstfeest !
  2. Ik had dit ook al in gedachten, maar ik weet niet of dit kan problemen opleveren i.v. de garantie. Ik zal volgende week eens horen bij medion, ..ik laat nog iets weten.
  3. We zijn inmiddels nog een 2 tal weken verder en al verschillende updates ook, ..en alles werkt nog altijd perfect ! Dus ik zal er maar van uitgaan dat het probleem van de baan is. Zal dan toch te maken hebben met die recoverpartitie.. Kweezie wabbit, ik wil je in ieder geval al héél hard bedanken voor al je inzet dat je gedaan hebt om te zoeken naar een oplossing, ..echt respect !! Ik hoop dat alles goed blijft, zodat ik je niet meer moet lastig vallen Nogmaals bedankt!!
  4. Ik heb nu een 2 weken geleden mijn laptop terug in verkoopstand gezet met nieuwe cd van Medion. Dan een week getest, zonder updates te doen, en geen enkel probleem. Ik heb dan updates opgezet, ( ik zie dat niet zitten om die 1 voor 1 te installeren en testen ) ik dacht eerst zo testen, en indien problemen, dan verwijder ik ze 1 voor 1. Er zijn een 214 updates gedaan, en alles werkt nog perfect ! Ik begin al te denken dat de recover op mijn D partitie niet goed is, ..aangezien de recover nu gebeurt is van een cd ? Nog wat verder testen, ..ik hou je op de hoogte
  5. Gisteren telefoon gekregen van medion, dat ze toch nog een recover cd hebben en hem gaan opsturen. Zij hebben gevraagd om eerst eens terug in verkoopstand te zetten, en automatische updates uit te schakelen. Indien dat het goed blijft zonder updates, 1 voor 1 binnenhalen. Zoals jij ook al had voorgesteld. Ik ga dus nog even wachten op cd, en dit proberen.
  6. Ik heb vrijdag nog eens gebeld met de helpdesk van medion, en zij beweren dat er bij deze laptop een recover cd was bijgeleverd, maar ik heb die nooit gezien. Dus zouden ze mij ééne opsturen, ..maar ze hebben die niet meer. Ze vroegen me of dat mijn probleem met de internetverbinding al in orde was, ..ik mag de laptop opsturen voor herstel, ..maar dan ga ik een factuur krijgen, omdat software problemen buiten garantie vallen. Ondanks dat ik zeg dat het probleem ook begint na de verkoopsstand, en zonder dat ik iets extra installeer. Ik ga best deze week (als ik tijd heb) een volledige herinstallatie doen denk ik, dan is alles eraf van die voor geinstalleerde progjes van medion, en begin ik met een propere installatie.
  7. De recover partitie staat er nog op, maar ik kan de F11 niet meer gebruiken bij opstart. Ik zal morgen eens bellen naar de helpdesk van medion of het nog mogelijk is om op een andere manier terug te keren naar verkoopsstand, ..indien niet dan formateer ik.
  8. Bij de laptop was geen win cd meegeleverd, er staat een "recover"partitie op, en die dient om alles terug in verkoopstand te zetten. Ik heb wel vorige keer toen ik de herstelinstallatie gedaan heb, de win cd gebruikt van mijn desktop, is dezelfde versie. Ik dacht nu een volledige herinstallatie te doen, omdat vorige keer het probleem niet was opgelost met de herstelinstal. ..als het dan nog niet is opgelost is het waarschijnlijk een hardware probleem. Wat denk jij ?
  9. Nee niet gedaan, ik wist zelfs niet dat dit nodig was, ..ik heb vroeger ook al eens een pc gehad van Medion, en daar was een herstel cd bij, maar bij deze laptop niet. Hier is het opstarten met F11. Ik krijg ook nu constant melding van microsoft dat mijn windows versie niet legitiem is. Ik vrees dat ik een volledige format zal moeten doen. Maar gaat mijn key die op de laptop staat dan ok zijn voor validatie ?
  10. Ik heb zojuist geprobeerd om alles terug in verkoopstand te zetten, maar dat lukt niet meer. Waarschijnlijk door die herstelinstallatie te doen, ..denk ik. Normaal was dat opstarten met de F11, ..ik zal eens wat googlen of er nog een andere manier bestaat, ..of eens naar de helpdesk bellen.
  11. Ok, ik zal het dit weekend doen, momenteel even geen tijd. Ik hou je op de hoogte !
  12. Ik heb het een hele week getest, en ik heb in het begin van de week 1x moeten wachten op verbinding, andere dagen ok, behalve vandaag was het terug van dat. Dus ligt het niet aan die updates. Wat ik nog wel kan proberen, is alles nog eens terug zetten in verkoopsstand, maar dan ook updates uitschakelen, omdat het vlak na nadat ik dat vroeger gedaan had, ook alles terug ok was (tijdelijk) Wat denk jij?
  13. Deze week had ik een systeemherstel gedaan van voor de updates, maar blijkbaar is er tijdens dat herstel iets fou tgelopen, want ik kreeg na opstart een blauw scherm met " ernstige foutmeldingen" kon windows ook niet meer opstarten. Uiteindelijk toch gelukt, maar het werkt niet zoals het zou moeten, ..daarom dacht ik opnieuw een herstel installatie te doen, maar geen updates doen. En dan ga ik eerst een hele week afwachten en testen of het probleem wel degelijk wegblijft zonder die updates. Indien van wel, ..dan 1 voor 1 updaten. Van zodra ik resultaat heb laat ik het weten.
  14. Dat is inderdaad een hele boel werk, maar ik ga dit zeker doen, alleen heb ik het momenteel heel druk, dus ik weet nog niet wanneer. Van zodra het klaar is, hou ik je op de hoogte.
  15. Slecht nieuws ! ..deze morgen, eerste x direct online, dan heeft hij 116 updates geinstalleerd. 2de opstart, terug 15 min wachten. Derde opstart hetzelfde. Zou het iets kunnen te maken hebben met die updates ? ..als ik in het begin van dit probleem hem terug in verkoopstand zette, dan was het probleem in het begin ook altijd weg, en na een dag of 2 (en verschillende updates) was het terug om zeep.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.