Ga naar inhoud

Matthias_DB

Lid
  • Items

    6
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Matthias_DB's prestaties

  1. Mijn computer staat nu al meer dan één dag aan en werkt perfect ! Bedankt !
  2. Ok, voorlopig werkt hij Eens zien na een paar uurtjes of hij dan nog uitvalt... Zou het kunnen zijn dat ijn grafische kaart beschadigd is en dat ik een nieuwe moet kopen? Bedankt, Matthias
  3. Hey allemaal, Ik had een klein probleempje met mijn nieuw scherm en ga dus proberen om de nieuwste driver van nVidia te installeren. Ik heb echter een vraag: mijn scherm blijft dus vaststeken na enkele minuten, dus hoe kan ik de driver downloade als mijn scherm uitvalt - hetzelfde gebeurt met mijn oud scherm, dus dat is geen optie-. Alvast bedeankt, Matthias GeForce 7600 GT ==> grafische kaart
  4. Hey allemaal, Ik had een klein probleempje met mijn nieuw scherm en ga dus proberen om de nieuwste driver van nVidia te installeren. Ik heb echter een vraag: mijn scherm blijft dus vaststeken na enkele minuten, dus hoe kan ik de driver downloade als mijn scherm uitvalt - hetzelfde gebeurt met mijn oud scherm, dus dat is geen optie-. Alvast bedeankt, Matthias GeForce 7600 GT ==> grafische kaart
  5. Ja, dat was ik vergeten, het oude scherm steekt ook na een tijdje vast. Echt raar, dit alles gebeurde sinds dat ik myn nieuw scherm aansloot.
  6. Hey allemaal, Ik ben hier nieuw en heb al meteen een vraagje. Gisteren heb ik een tft-scherm gekocht (HP 2309v 23" ). Nu, heb hem vandaag geïnstalleerd en hij werkte voor een 4uurtjes. Daarna bleef het scherm vastlopen, hoewel de pc verder bleef werken. Ik deed de pc aan en uit, en mijn scherm zei dat er geen connectie was. Na enkele uren te hebben gewacht, probeerde ik terug en hij wertke, voor een paar minuten dan, en toen viel juist hetzelfde probleem voor. Mijn computers is een Windows XP Service Pack 2, mijn grafische kaart is nVidia GeForce 7600 GT... Ik weet niet of dit aan mijn grafische kaart ligt of aan het scherm. Wat moet ik doen? Groetjes, Matthias
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.