Ga naar inhoud

ricardo425

Lid
  • Items

    800
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over ricardo425

  • Verjaardag 12-07-1955

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Land
    Geen Info

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    Windows 10
  • Geheugen
    4096mb DDR3 Dual Channel
  • Grafische Kaart
    Intergrated Intel Graphics Media Accelerator x4500
  • Harde Schijf
    750GB Serial ATA (7200RPM)

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Matige Kennis

Recente bezoekers van dit profiel

3.163 profielweergaven

ricardo425's prestaties

  1. Video's met hoge efficientie staat uit.
  2. Wanneer ik foto's wil openen of overzetten van mijn GSM Galaxy A52 word iedere keer gevraagd om bestand HEVC-video te downloaden. Eerder was dit nooit nodig. Wat nu?
  3. Zal kijken of ik daarmee geholpen ben. In ieder geval bedankt voor de reactie
  4. Een laptop met Windows Vista ben ik het wachtwoord vergeten. Hoe kan ik deze laptop terug opstarten. Kan ik daar desnoods een ander Windows opzetten?
  5. Wanneer ik een foto naar de achtergrond op mijn desktop wil zetten komt deze niet geheel. Alleen een deel maar zo uitvergroot. Wat kan hier de reden van zijn?
  6. Toch wel. Iemand van de bank heeft ons geholpen. De fout zat toch bij hen. PS: was het vergeten te melden. Sorry
  7. Uw raad heeft de oplossing gegeven. Heb de stekker een tijdje uitgehaald en terug opgestart en het werkte. Ook opnieuw opgestart en alles blijkt terug normaal. Hopelijk blijft het zo. In elk geval zeer wel bedankt aan jullie allemaal. Wat een, top team
  8. Nu is deze aan gesloten met de eerste abeelding
  9. Heb het wek aan de desktop aangesloten. zal het proberen zoals je me vermeld. HDMI heb ik niet op het scherm. Wat is VGA ( zal kijken via google.
  10. Neen heb geen tweede scherm. Heb geprobeerd om de laptop aan te sluiten maar lukte ook niet
  11. ricardo425

    DVI

    Hallo, weer een probleem, maar met mijn desktop. Ik wil mijn pc opstarten en ik krijg de melding om de signaalkabel te checken. Heb ook reeds en andere kabel gestoken maar nog steeds dezelfde melding. Er is niks veranderd gisteren.
  12. Op het ogenblijk dat hij zich aanmeld. De bank zegt dat het aan Telenet ligt en daar zeggen ze dat hij naar een pc winkel moet
  13. Heb ondertussen contact gehad met BNP en het zou aan de internetprovider zijn waar het probleem is
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.