Ga naar inhoud

PaulGJ

Lid
  • Items

    84
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over PaulGJ

  • Verjaardag 19-11-1947

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Land
    Frankrijk

Contact Info

  • Skype
    Achimenes.fr
  • Website URL
    https://www.raadendaad.fr

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    Windows 10

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Ruime Kennis

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

PaulGJ's prestaties

Enthousiasteling

Enthousiasteling (6/14)

  • Eerste post
  • Actief
  • Gespreksstarter
  • Week één klaar
  • Een maand later

Recente badges

2

Reputatie

  1. Goedenavond Route99, Opgelost en ook juist weer niet............ Mijn vriend had mij gevraagd hem te helpen met de instellingen van Windows10, met name de taalinstellingen. Om hem een teleurstellng te besparen (en mijn reputatie te behouden....:) ) heb ik bij voorbaat juliie om advies gevraagd. Mijn vriend heeft de instellingen precies zoals hij ze wilde hebben, dus opgelost bij mij staan de instellingen voor taal nog steeds op FR, dus niet opgelost. Dat is voor mij geen probleem, maar ik vraag mij nu wél af waarom het bij de ene laptop wél is gelukt en bij de andere weer niet. Ik zal morgen hier op terug komen en uitleggen hoe het bij mij is gegaan. Met vriendelijke groet Paul
  2. Hartelijk dank voor uw reacties. Prettige dag gewenst met vriendelijke groet Paul
  3. Wat bedoelt u met afmelden en aanmelden, waarvan moet ik dat doen?
  4. Dank voor uw antwoord, maar dat is juist de kwestie. Volgens de door u vermelde link heb ik de taal gewijzigd, maar die zie ik niet doorgevoerd. Zou ik iets verkeerd hebben gedaan?
  5. Goedemorgen, Zojuist heb ik de taal gewijzigd in Windows10 van Frans naar Nederlands. Maar ik merk geen verschil in uitvoering tussen de FR en NL taal. Alle vermeldingen van opties in het systeem staan nog steeds in het Frans. Hoe kan ik van deze instelling opties de taal instelling wijzigen? Bij voorbaat hartelijk dank voor uw antwoord. Met vriendelijke groet Paul
  6. Goedemorgen, Graag wil ik mijn emailadres in mijn profiel wijzigen, maar kan niet vinden hoed ik dat moet doen. Kunt u mij dit uitleggen? Bij voorbaat hartelijk dank met vriendelijke groet Paul
  7. Nee, mijn toetsenbord is niet met vloeitstof in aanraking gekomen. Vriendelijke groet Paul
  8. Hallo FCBrugge, Het werkt, ik kom weer op de laptop BEDANKT voor deze tip. Echter blijft nu nog het eerste euvel dat sommige toetsen niet werken. Prettige dag gewenst, Paaul
  9. Goedemorgen AsjePC, Hartelijk dank voor uw antwoord, uw advies heb ik opgevolgd maar helaas had het niet het gewenst resultaat. De situatie is nu zo, dat ik mijn wachtwoord dat met cijfer 8 begint niet kan invoeren om op mijn laptop te kunnen. Ik ben bang dat ik hierdoor een groot probleem heb. Wat kan ik nu doen? Vriendelijke groet Paul
  10. Beste lezer, Van het ene op het andere moment werken sommige toetsen niet meer, dat is best wel vervelend als je moet inloggen op de laptop. Als ik dan de laptop uitschakel en na een tijdje weer opstart, dan gaat het goed maar voor slechts van korte duur. Voor informatie over het systeem, zie bijgevoegde foto. Ik gebruik AVIRA virusscanner en die geeft aan dat er geen virussen zijn gesignaleerd. Kunt u mij helpen, wat ik moet doen om het euvel blijvend te verhelpen. Bij voorbaat hartelijk dank voor de te nemen moeite. Met vriendelijke groet Paul
  11. Hallo Dorado, Hartelijk dank voor uw snelle reactie. Het artikel ga ik lezen en ga ermee aan de slag. Prettige dag gewenst, met vriendelijke groet Paul
  12. NIET URGENT! Goedemorgen, De laatste paar weken is het mij herhaaldelijk overkomen, dat spontaan mijn USB port uitviel. De uitval had betrekking op c:\WINDOWS\system32\DRIVERS\USBHUB3.SYS. Als ik dan opnieuw de drivers installeer dan functioneert alles weer prima. Op dit moment geen probleem, maar wat mij bezig houdt is waardoor de driver uitvalt en of ik dit zou kunnen voorkomen en hoe ik dit dan moet doen. Kunt u mij hierover meer vertellen? Bij voorbaat hartelijk dank, met vriendelijke groet Pau
  13. Formateren is klaar, er wordt nu een systeemkopie gemaakt. Ik denk dat ik er uit ben, door schade en schande en met behulp van technische uitleg wijzer geworden!! Deze topic kan wat mij betreft gesloten worden. Vriendelijke groet Paul
  14. Hallo Clarkie Uw advies heb ik uitgevoerd en heb een partitie kunnen maken, zoals ik die graag zou willen hebben allebei partities 50/50. Het systemm is nu bezig met formateren van de nieuwe H: schijf en is nu op 4%. Dus rustig maar zijn werk laten doen!! Als het formateren klaar is dan zal ik gaan uitzoeken hoe ik een systeem backup kan maken. Prettige avond gewenst en nogmaals hartelijk dank. Paul
  15. OS: Windows 10 64 bits Externe harde schijf: Seagate FreeAgent Go 1 TB Hallo, Voor het volgende vraag ik om hulp. Om een systeembackup te maken wil ik mijn externe harde schijf partitioneren. De schijf heeft een opslagcapaciteit van één terrabyte, waarvan ik de helft wil besteden voor een systeembackup. Hoe ga ik hierin te werk? Is de helft van de schijf voldoende voor een systeembackup? Hartelijk dank voor de moeite met vriendelijke groet Paul
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.